2019-01-09, 11:35
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richard-III
Beloppet påverkas av evt flyktrisk, vilken kan antas vara hög då det gäller en turist. ”Snack” refererar väl till straffskala igen, vilken inte börjar på 12 år.
Hans pass är ju indraget. Hur skulle han kunna lämna landet? Gömd i en båt? 100.000$ är väldigt mycket även om det finns flyktrisk. Det visar på att jänkarna tar det här allvarligt och jag räknar med att han kommer bli dömd för med alla omständigheter (hög borgen, bild och namn i tidning osv.) verkar det som att det finns starka bevis.
Citera
2019-01-09, 11:36
Medlem
everythingiss avatar
Han måste ha blivit dement, han har klarat sig i alla dessa år och så gör han så här helt öppet?

Man undrar varför han inte valde att gå till prostituerade smågrabbar istället? Han måste ha någon demenssjukdom.... eller?
Citera
2019-01-09, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fokker70
kanske postat tidigare (?)
https://coralspringstalk.com/man-arrested-for-lewd-act-on-a-teen-in-a-coral-springs-park-21648
Intressant sista mening i den artikeln "Hansson, who is not a U.S. citizen, was set to return to Sweden on January 16, and is considered a flight risk."
Citera
2019-01-09, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Han umgicks väl tillsammans med Lennart Swahn på den tiden när han var som kändast
Det var väl aldrig någon hemlighet, eller?
Det har gått historier förut om att hon gillar yngre killar och stött på dem.

Inte bara umgicks, de bodde också ihop. Någon hemlighet har det aldrig varit, men tidningarna höll käften, och skrev inte om förhållandet.
Citera
2019-01-09, 11:41
Medlem
Kreun.Kormans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Witko
Det är standard på Flashback om en kändis begår ett brott så ska det diskuteras i tråden om kändisen.

Att Bosse Bög hade pedofila tendenser är väl inte alltför förvånande, många homosexuella män dras åt unga pojkar, pedofili, hebefili kalla det vad man vill men personligen är jag inte ett dugg överraskad.

Finns gamla historier om hans lurkande på fotbollsplaner under svunna tider, dock har jag enbart hört det från mun till mun så att säga.

Jag har med egna ögon sett exakt detta för många år sedan. Hur Bosse närmast desperat ihärdigt försökte locka med sig killar i 12-13 årsåldern. Han bodde precis bredvid planen där pojklagen tränade. Riktigt obehagligt.

Jag misstänker att anledningen till att Bosse klarat sig från AIDS är att han är renodlad pederast med preferens för prepubertala gossar.
Väldigt märkligt att han inte åkt fast för länge sen. Han måste ha hållit på i närmare 50 år.
Citera
2019-01-09, 11:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Spelar knappast någon roll om han får 1 år eller 101 år; gubbfan är 85 år och har torskat på ett pedofilbrott. Det blir i princip dödsstraff för honom.
Dessutom skrevs det i media om hans lungsjukdom och han för 5 år sedan hade 5-6 år kvar att leva.
Citera
2019-01-09, 11:44
Medlem
JumpingJacks avatar
Rubriken i amerikansk lokal-tv är "Park predator".
Det är bilder från domstolen vid 1:20. Hansson ser rätt förvirrad ut, men det kan förstås vara stress.
https://miami.cbslocal.com/2019/01/08/swedish-man-behind-bars-inappropriately-touching-teen-boy/

Även jag har funderat över om han har en begynnande demens som har gjort att normala spärrar vad gäller hur man beter sig bland folk är borta.
Citera
2019-01-09, 11:45
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blofeldt
Inte bara umgicks, de bodde också ihop. Någon hemlighet har det aldrig varit, men tidningarna höll käften, och skrev inte om förhållandet.

Det är så jag också uppfattade det.
Att de aldrig gick ut med att de levde ihop men alla visste det.
Det är väl ok att det var så, deras beslut.

Tråkigt att han gör detta nu men det har väl alltid pratats om att hon gillar småpojkar.

Många yngre här som inte har koll och som inte vet vem han var och hur känd han var i idrotts Sverige och som sportkommentator.
Citera
2019-01-09, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
https://www.nbcmiami.com/news/local/Swedish-Man-Accused-of-Groping-Teen-at-Park-in-Coral-Springs-504063651.html?fbclid=IwAR3MyfxdzR6SyRw 9riQNKz0YHvdCFA9HS-igNudKqjVXQKkgJHnDLZkAqQE
Det ser mörkt ut på domarbänken...
Citera
2019-01-09, 11:47
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blofeldt
Lennart var väl sambo med David Bonnier under många år fram till sin död -- så tror du har fått det där om bakfoten,
Citera
2019-01-09, 11:50
Avslutad
En googling visar att parken i MArgate där Bosse ska ha tagit i skjortan på en kille och bett att få se musklerna är en park som är vanlig för homosexuella att cruisa i. Så pojkarna var säkert gay men gillade inte att en gammal gubbe stötte
Citera
2019-01-09, 11:52
Medlem
smygflummarens avatar
Varför väljer man USA om man gillar antasta barn????? Hela nationen har ju pedofilifobi. Straffen är stenhårda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in