2019-01-12, 20:50
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
Om en bögpedofil som Bosse drabbas av det så bryr jag mig inte nämnvärt heller.

Ditt övriga svammel där du bara projicerar dina egna feministiska böjelser på mig bryr jag mig inte om. Däremot vore det intressant att höra hur du ser på en situation där Bosse varit en 30-årig HS-man som misstänkts för att ha satt handen utanpå byxorna på en 13-årig flickas sköte.

Är det också buren utan nåd hur länge som helst för det eller gör din homofobiska inställning att det direkt blir mycket värre när det finns misstänkt pederasti med i bilden?
Citera
2019-01-12, 20:55
Medlem
Inthemoves avatar
Mycket of topic-tjafs i tråden. Jag lyfter nivån med den, i dubbel bemärkelse, huvudsakliga frågan: varför har Bosse, 85 år, gult hår?
Citera
2019-01-12, 20:56
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Jag har inga problem med att acceptera att han "närmat sig pojkar" otillbörligt, det är vad polisen går ut med. Därifrån till att självsäkert trumpeta ut hans skuld och diverse andra fria fantasier är steget rätt långt så jag frågar mig vad ni har för problem att avvakta den amerikanska processens utveckling?

Edit: Och nej, jag ser ingen röd tråd mellan rasism och sexuella övergrepp. Gör du?
Det är väl snarare du som har problem med de amerikanska myndigheterna, inte jag.
Att Bosse sitter där han sitter har han sig själv att skylla, oavsätt vad ni vänsterfeminister orerar om.
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Ditt övriga svammel där du bara projicerar dina egna feministiska böjelser på mig bryr jag mig inte om. Däremot vore det intressant att höra hur du ser på en situation där Bosse varit en 30-årig HS-man som misstänkts för att ha satt handen utanpå byxorna på en 13-årig flickas sköte.

Är det också buren utan nåd hur länge som helst för det eller gör din homofobiska inställning att det direkt blir mycket värre när det finns misstänkt pederasti med i bilden?
Återigen, de flesta pedofiler (alla?) är homosexuella.
Frågeställningen är därför totalt uppe i det blå.
Du får kalla det homofobi eller vad du vill, verkligheten talar sitt tydliga språk.
Citera
2019-01-12, 20:58
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Det är väl snarare du som har problem med de amerikanska myndigheterna, inte jag.
Att Bosse sitter där han sitter har han sig själv att skylla, oavsätt vad ni vänsterfeminister orerar om.

Du får kalla det homofobi eller vad du vill, verkligheten talar sitt tydliga språk.
Jag är varken vänster eller feminist. Och du har naturligtvis bevis för att nästan alla pedofiler är homosexuella? Och bevis för att han är skyldig eller ska vi låta den amerikanska rättvisan ha sin gång innan du avkunnar dom?
Citera
2019-01-12, 21:03
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:

Du svarade inte på min fråga och kom i stället med något helt oväsentligt. För övrigt är det pederasti du menar, vilket är det specifika begreppet för homosexuella män som dras till yngre pojkar.

Att du, av din posthistorik att döma, verkar vara sjukligt besatt när det gäller bögar gör ju att man funderar. Kapten Klänning var ju sjukligt besatt vad det gällde att lyfta fram våld mot kvinnor. Det visade sig slutligen varför. Så är det ofta att de ivrigaste belackarna kämpar för att dölja sin egen dragning.

Nå hur var det nu med om Bosse varit en 30-årig HS-man som misstänktes för att ha tagit en 13-årig tjej utanpå byxorna där skötet är beläget. Är det lika allvarligt som det du upplever att Bosse har gjort?
Citera
2019-01-12, 21:18
Medlem
Citat:
Jag har inga problem med att acceptera att han "närmat sig pojkar" otillbörligt, det är vad polisen går ut med. Därifrån till att självsäkert trumpeta ut hans skuld och diverse andra fria fantasier är steget rätt långt så jag frågar mig vad ni har för problem att avvakta den amerikanska processens utveckling?

Edit: Och nej, jag ser ingen röd tråd mellan rasism och sexuella övergrepp. Gör du?
Du kanske får läsa vad jag skriver lite bättre, den röda tråden handlar om tillfällen då BH uppvisat dåligt omdöme och impulskontroll.
Citera
2019-01-12, 21:19
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
Mycket of topic-tjafs i tråden. Jag lyfter nivån med den, i dubbel bemärkelse, huvudsakliga frågan: varför har Bosse, 85 år, gult hår?
Han vill väl se ungdomlig ut? En pedofil är ofta störd men han vet väl att barn inte tänder på grått hår? Märkligast är att han var svarthårig förr. Kanske ett kamouflage då många brottslingar förändrar sitt utseende när det osar hett. Han har ju sprungit runt i dom här parkerna i åratal och bott på samma billiga motell. Som gjort för skumrask och då behövs inte det riktiga namnet ens ges i receptionen. Bosse är en slug och vanepedofil då ingen gör debut vid 85 års ålder för att mätta sitt begär. Alla borde inse och förstå att Bo är en kronisk och destruktiv pedofil sen urminnes tider.
Citera
2019-01-12, 21:20
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Jag är varken vänster eller feminist. Och du har naturligtvis bevis för att nästan alla pedofiler är homosexuella? Och bevis för att han är skyldig eller ska vi låta den amerikanska rättvisan ha sin gång innan du avkunnar dom?
Det finns beskrivet att homosexuella i en anmärkningsvärd hög utsträckning lider av psykiska sjukdomar samt sexuella böjelser.
Kolla bara på Bosse.

Istället för att låta dina värderingar tala, vilket jag har full förståelse att du gör, så sätt dig in i detta istället för att utmåla mig som djävulen själv. Rekommenderar i första hand Google.
Citat:
Du svarade inte på min fråga och kom i stället med något helt oväsentligt. För övrigt är det pederasti du menar, vilket är det specifika begreppet för homosexuella män som dras till yngre pojkar.
Vilket Bosse uppenbarligen är.
Läs om mitt svar.

Citat:
Att du, av din posthistorik att döma, verkar vara sjukligt besatt när det gäller bögar gör ju att man funderar. Kapten Klänning var ju sjukligt besatt vad det gällde att lyfta fram våld mot kvinnor. Det visade sig slutligen varför. Så är det ofta att de ivrigaste belackarna kämpar för att dölja sin egen dragning.
Så kan man se det också.
Eller så kan man se det som sunt förnuft.
Citat:
Nå hur var det nu med om Bosse varit en 30-årig HS-man som misstänktes för att ha tagit en 13-årig tjej utanpå byxorna där skötet är beläget. Är det lika allvarligt som det du upplever att Bosse har gjort?
Ja absolut! Dock så finns det få eller inga heterosexuella män som skulle bära sig åt på det sättet.
Citera
2019-01-12, 21:21
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaniljpuddingen
Du kanske får läsa vad jag skriver lite bättre, den röda tråden handlar om tillfällen då BH uppvisat dåligt omdöme och impulskontroll.
Och jag ser inget samband mellan dåligt omdöme re raskommentarer och ev sexuella preferenser; därav ser jag ingen röd tråd med bara 2-3 händelser på 85 år.
Citera
2019-01-12, 21:22
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Det finns beskrivet att homosexuella i en anmärkningsvärd hög utsträckning lider av psykiska sjukdomar samt sexuella böjelser.
Kolla bara på Bosse.

Istället för att låta dina värderingar tala, vilket jag har full förståelse att du gör, så sätt dig in i detta istället för att utmåla mig som djävulen själv. Rekommenderar i första hand Google.

Vilket Bosse uppenbarligen är.
Läs om mitt svar.

Så kan man se det också.
Eller så kan man se det som sunt förnuft.

Ja absolut! Dock så finns det få eller inga heterosexuella män som skulle bära sig åt på det sättet.
En massa ord men ingen källa alltså? Torde bero på att du inte har någon
Citera
2019-01-12, 21:22
Medlem
Det BH har gjort är knepigt och inte bra. Alla som varit med under åren och följt sport på TV har en slags relation till dessa sportkommentatorer ; Arne Hegerfors , LG Björklund , Hyland mfl . Så även BH
Jag kan inte låta bli att tycka lite synd om honom. Att han är bög har ju alltid varit "känt"....och så ensam på ålderns ( 85 år !)höst åker han ensam till Usa och tar in på ett billigt hotell och går till parker och antastar unga grabbar.... Men för helvete Bosse....
Vill hellre minnas dig från alla dina sportinsatser : minns när du kommenterade 10000 m skridsko... Din fängslande och korrekta röst varv efter varv... tittaren (jag ) visste exakt hur åkaren låg till för du förklarade så bra ! Alla fotbollsmatcher du beskrev briljant. Alla roliga och smarta ord i Sportspegeln !
Citera
2019-01-12, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove

Det är nog vitt men ser nog gulaktigt ut på fotona beroende på ljuset i rummet som fotot är taget. Dessutom har Bosse ett pigment som gör att han lätt blir brunbränd av solen vilket gör att hans hår lyser ännu starkare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in