2019-01-12, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av everythingis
Svaret vet du likaväl som mig, JA.

Inte undra på det med tanke på att kidsen går så lite i skolan numera och är mest lediga.
Citera
2019-01-12, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
Detta var det roligaste jag läst på länge, snacka om att säga emot sig själv
Men jag förstår vad du menar, även om du uttrycker dig så att självaste Annie Lööf skulle slå näven i bordet.

Ska förklara exakt hur jag tänker här:

Bosse är bög, denna sjukdom innebär automatiskt att han dras till småbarn. De flesta pedofiler är bögar ska tilläggas.
Bosse har ett rykte om sig att kladda och sexa med småpojkar.
Bosse blir gripen för att han bara under en dag fått två allvarliga anmälningar om övergrepp på barn mot sig.

Behöver man ens skydda honom? Vilken idiot som helst förstår ju att han inte är oskyldig.

Vad har du för KONKRETA belägg för att Bosse är bög. Eller är du en pajas och slänger ur dig lösryckta påståenden utan substans?
Citera
2019-01-12, 20:33
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Detta var det roligaste jag läst på länge, snacka om att säga emot sig själv
Men jag förstår vad du menar, även om du uttrycker dig så att självaste Annie Lööf skulle slå näven i bordet.

Ska förklara exakt hur jag tänker här:

Bosse är bög, denna sjukdom innebär automatiskt att han dras till småbarn. De flesta pedofiler är bögar ska tilläggas.
Bosse har ett rykte om sig att kladda och sexa med småpojkar.
Bosse blir gripen för att han bara under en dag fått två allvarliga anmälningar om övergrepp på barn mot sig.

Behöver man ens skydda honom? Vilken idiot som helst förstår ju att han inte är oskyldig.
Det är bra att det roade dig men dina påståenden blir inte sannare för det. Att vara homo är inte en sjukdom och rykten är inte sanning.
Jag har förstått att du inte kan ta till dig av verkligheten så vi får väl lämna det där.
Citera
2019-01-12, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Mmm, och då drar jag till med att lösryckta påståenden som inte kan beläggas med fakta inte kan accepteras som bevis för någonting. Det är därför anekdoter saknar bevisvärde, de må vara underhållande men...
Duger det eller har du en alternativ uppfattning om verkligheten?
Sådana saker som svartingar på fotbollsplanen (dåligt ömdöme i kvadrat!) och hans egna berättelser om utomlandsresor med boll i bagageluckan för att kunna kicka lite med kids han stöter på? Om yngre kollegors (Pops) beskrivelser om närmanden i båset? Anekdoter utan intresse i sammanhanget?
Vad händer med det sunda förnuftet kan man undra?
Senast redigerad av vaniljpuddingen 2019-01-12 kl. 20:36. Anledning: Edit
Citera
2019-01-12, 20:36
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaniljpuddingen
Sådana saker som svartingar på fotbollsplanen och hans egna berättelser om utomlandsresor med boll i bagageluckan för att kunna kicka lite med kids han stöter på? Om yngre kollegors (Pops) beskrivelser om närmanden i båset? Anekdoter utan intresse i sammanhanget?
Vad händer med det sunda förnuftet kan man undra?
Ja det kan man fråga sig men en del är bekvämare med fria fantasier.
Citera
2019-01-12, 20:36
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Vad har du för KONKRETA belägg för att Bosse är bög. Eller är du en pajas och slänger ur dig lösryckta påståenden utan substans?
Sluta nu.

Läs tråden.
Citera
2019-01-12, 20:38
Medlem
Citat:
Ja det kan man fråga sig men en del är bekvämare med fria fantasier.
Vilket just ovan inte är.
Citera
2019-01-12, 20:39
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Vilket just ovan inte är.
Fram med bevisen då.

Edit: Ja svartingar behöver du inte anstränga dig med, det är ställt utom tvivel. Däremot ser jag inte vad det har för generell bäring på det han nu är anklagad för?
Citera
2019-01-12, 20:41
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Fram med bevisen då.
Hela du är som ett enda stort bevis.

Har du inte ens följt med i media och i tråden?
Sammantaget så kan alla över 10 år förstå, med all information som framkommit, att Bosse-bög inte är oskyldig.

Släpp vinglaset och gå och lägg dig nu.
Citera
2019-01-12, 20:44
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Hela du är som ett enda stort bevis.

Har du inte ens följt med i media och i tråden?
Sammantaget så kan alla över 10 år förstå, med all information som framkommit, att Bosse-bög inte är oskyldig.

Släpp vinglaset och gå och lägg dig nu.
Jodå, jag har läst hela tråden och har nog hängt med mer på vad som skrivits i media de senaste 60 åren än du har.
Men då vet vi vilken nivå som duger åt dig juridiskt. Jag väntade mig inte mer av dig.
Citera
2019-01-12, 20:46
Medlem
Citat:
Fram med bevisen då.

Edit: Ja svartingar behöver du inte anstränga dig med, det är ställt utom tvivel. Däremot ser jag inte vad det har för generell bäring på det han nu är anklagad för?
Det är ett tecken på dåligt omdöme/ impulskontroll. Du ser inte någon form av mönster och röd tråd?
Lite nyfiken: Den fakta som finns tyder på att BH av okänd anledning vid fler tillfällen närmat sig pojkar på ett så pass obehagligt sätt att detta lett till två av varandra oberoende polisanmälningar. Vad i detta FAKTA gör dig så defensiv?
Citera
2019-01-12, 20:49
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Det är ett tecken på dåligt omdöme/ impulskontroll. Du ser inte någon form av mönster och röd tråd?
Lite nyfiken: Den fakta som finns tyder på att BH av okänd anledning vid fler tillfällen närmat sig pojkar på ett så pass obehagligt sätt att detta lett till två av varandra oberoende polisanmälningar. Vad i detta FAKTA gör dig så defensiv?
Jag har inga problem med att acceptera att han "närmat sig pojkar" otillbörligt, det är vad polisen går ut med. Därifrån till att självsäkert trumpeta ut hans skuld och diverse andra fria fantasier är steget rätt långt så jag frågar mig vad ni har för problem att avvakta den amerikanska processens utveckling?

Edit: Och nej, jag ser ingen röd tråd mellan rasism och sexuella övergrepp. Gör du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in