Flashback bygger pepparkakshus!
2019-01-08, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellepenna79
Det är samma kille.

Nej, det var ju en annan kille hon dumpade. Hon skrev ju att det var pga av att han var svartsjuk!
Citera
2019-01-08, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spidergia
Nej, det var ju en annan kille hon dumpade. Hon skrev ju att det var pga av att han var svartsjuk!

Jo, det är samma kille. Han med Audin som jobbar/jobbade som badvakt och var lagens väktare enligt en artikel som någon här länkade till. Där fanns också en bild på honom där man klart och tydligt ser att det är samma kille. Om han dumpades pga svartsjuka eller om det var Catrins version för att hon blev dumpad, det vet man inte.
Citera
2019-01-08, 09:11
Medlem
Hahahhaha senaste inlägget: "han frågade om jag ville bli hans hemmafru för att röra runt i trollens gryta"

Jaa du Catrin, om du tror att folk lever lika mycket o din paralellvärld som du,så visst! En smart människa med en iq högre än 50 hade slutat anpassa inlägg efter denna tråd och bara gått vidare med livet om man velat bli av med
"Troll" 😄 detta är så kul att man smäller av.

Undrar inte han varför folk skriver så mycket om denna psykopat? Och fortfarande...vad har han för jobb som kan försörja en psykopat med 3 växande barn? Och tror hon på allvar att han kan tänka sig vänta 10(!) år innan han ska skaffa egna??! Vakna Catten. Du lever ditt "lyxliv" på lånad tid.

Och ja, skuldsanering??? Glöm det! Dina skulder kommer att äta upp dig inte bara försvinna om du tror det.

Och tror du på riktigt någon vill köpa ett hus med dig som inte kommer att bidra med ett öre? Utan ha några hundratusen minus istället? Ha-ha-ha. Med alla dessa pengar han verkar bada i hade jag fixat den där tanden som petar ut ögonen på folk så fort hon ler.

Frågorna är många. Den som sa det den va det? Alltså troll?😂👌🏼
Citera
2019-01-08, 09:16
Medlem
OCH...Vi får väl se hur läbge hon orkar ha allt privat??
Som ambassadör för något så tror jag inte dom uppskattar att man snärjat av en stor publik😎 men å andra sidan så har hon typ gjort 1 fjuttigt inlägg med deras produkt....med en skitful bild dessutom så dom drog sig nog ur. Kul iaf.
Citera
2019-01-08, 18:49
Medlem
.... en till grej, om hon skriver att hon får vara hemmafru nu för sin "pojkvän"/bankomat, varför pluggar hon då fortfarande till syrra?😂 hon säger alltid emot sig själv...fantastisk människa... not.
Citera
2019-01-08, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dakotawhite
Hahahhaha senaste inlägget: "han frågade om jag ville bli hans hemmafru för att röra runt i trollens gryta"

Jaa du Catrin, om du tror att folk lever lika mycket o din paralellvärld som du,så visst! En smart människa med en iq högre än 50 hade slutat anpassa inlägg efter denna tråd och bara gått vidare med livet om man velat bli av med
"Troll" 😄 detta är så kul att man smäller av.

Undrar inte han varför folk skriver så mycket om denna psykopat? Och fortfarande...vad har han för jobb som kan försörja en psykopat med 3 växande barn? Och tror hon på allvar att han kan tänka sig vänta 10(!) år innan han ska skaffa egna??! Vakna Catten. Du lever ditt "lyxliv" på lånad tid.

Och ja, skuldsanering??? Glöm det! Dina skulder kommer att äta upp dig inte bara försvinna om du tror det.

Och tror du på riktigt någon vill köpa ett hus med dig som inte kommer att bidra med ett öre? Utan ha några hundratusen minus istället? Ha-ha-ha. Med alla dessa pengar han verkar bada i hade jag fixat den där tanden som petar ut ögonen på folk så fort hon ler.

Frågorna är många. Den som sa det den va det? Alltså troll?😂👌🏼

Jag förstår inte vad hon menar, skriver hon att de planerar bröllop bara för att förvirra eller frågade han henne på riktigt om de skulle gifta sig?
Han kan ju inte mena allvar?
Vem, som är vid sina sinnes fulla bruk, vill leva med henne?

Jag ger förhållandet max 6månader till och bettar ett presentkort på Leoslekland.
Senast redigerad av Lafven 2019-01-08 kl. 21:25. Anledning: Tillägg
Citera
2019-01-08, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lafven
Jag förstår inte vad hon menar, skriver hon att de planerar bröllop bara för att förvirra eller frågade han henne på riktigt om de skulle gifta sig?
Han kan ju inte mena allvar?
Vem, som är vid sina sinnes fulla bruk, vill leva med henne?

Jag ger förhållandet max 6månader till och bettar ett presentkort på Leoslekland.

Lägger på en Finlandskryssning och ger det 3 månader.
Citera
2019-01-09, 12:07
Och nu läggs bloggen på is.

Hur lång tid tar det innan bloggandet är igång igen och instagramkontot är upplåst?
Citera
2019-01-09, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Och nu läggs bloggen på is.

Hur lång tid tar det innan bloggandet är igång igen och instagramkontot är upplåst?

Jupp! Eftersom hon läser varenda bokstav här..är det inte här hon ska sluta läsa om hon bil vara ifred och må bra? Trollen kommer finnas kvar. Och dom kommer komma ihåg hennes skulder och hur mentalt sjuk hon är.

Klart hon trivs med livet nu när hon har en egen privat bank och "slipper" bedra andra som jobbar. Passade ju bra snart när minsta ungen är förskoleklar att få en godman/försörjare? Fantastiskt! Jobba? Vad är det? På tak om jobb, någon som vet när hon ska börja på det där braiga jobbet hon fick innan jul?😂 vad jag vet har hon ingen uppsägningstid från ett föregående? Eller anser hon uppsägningstid gäller även lata bedragare?

Nåväl....det var nog en stor fet lögn som allt annat i hennes miserabla liv.

Om 10 år kommer jag vänta med popcorn och ett glas vin på deras bröllop😎

Vi har en bra kalkyl på dina utgifter, jaa. Och det enda du tycker vi ska räkna ut är era bad och lekutflykter?

Tror dom flesta syftar på utlandsresor, motorcrossar, sängar, kläder och skor? Eller?
Citera
2019-01-09, 17:44
Citat:
Ursprungligen postat av Besserschmitt
Hur kul kan det vara för en ung kille att vara tillsammans med en svagbegåvad wt-brud med tre ungar (varav åtminstone två är halvnegrer)? Har svårt att se någon framtid i ett sådant förhållande.

Det återstår att se hur länge han orkar med all drama och betala av hennes skulder. Jag ger det knappa fyra månader från och med nu
Citera
2019-01-09, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ed1
Det återstår att se hur länge han orkar med all drama och betala av hennes skulder. Jag ger det knappa fyra månader från och med nu

Hur är det nu med skulder och sambos? Om de blir sambos, får hon gå på bidrag då eller blir han försörjningsskyldig? Eller gäller det bara när man importerar sin sambo från utlandet?

Om hon har KF efter sig och de blir sambos så har dom väl rätt att gå in och ta värde från honom? Eller är det en gammal lag? Jag kanske har drömt den lagen till och med.
Citera
2019-01-09, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lafven
Hur är det nu med skulder och sambos? Om de blir sambos, får hon gå på bidrag då eller blir han försörjningsskyldig? Eller gäller det bara när man importerar sin sambo från utlandet?

Om hon har KF efter sig och de blir sambos så har dom väl rätt att gå in och ta värde från honom? Eller är det en gammal lag? Jag kanske har drömt den lagen till och med.

Jag hittade en del själv

"Om det är din make eller sambo som har skulder
Om din make/maka eller sambo har skulder hos oss anses han eller hon äga det som finns i er gemensamma bostad. Det betyder att allt som finns i er gemensamma bostad kan utmätas, om du inte på något sätt kan bevisa att det är ditt.

Om du bor ihop med någon som har skulder tar du inte över den personens skulder. Men de kan ändå påverka din ekonomi eftersom din inkomst och dina kostnader är en del av hushållets. När vi beräknar vilket belopp vi kan utmäta av din makes/makas eller sambos lön ingår därför dina uppgifter i beräkningen.

Om ni äger en fastighet tillsammans kan vi besluta att din makes/makas eller sambos andel i fastigheten ska utmätas. Det vanliga är då att hela fastigheten säljs och du får pengarna som kommer från din andel."

Lycka till med samboskapet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in