Citat:
Ursprungligen postat av
Bladguld
Citat från dagen blogguppdatering.
”På vägen hem handlade vi lite grönsaker och frukt. Men när vi väl var hemma och kunde koppla utav, så blev Roberto som känt sig hängig i 2 dagar snabbt sämre. Hostan, snuvan och febern tilltog. Så jag pysslade om honom lite och efter middagen, tog vi en tidig kväll och la oss.”
Misstänker att Anna skämtar med oss Aprillo med sina ”utav” , hon vet att vi hänger upp oss på det eviga felanvändandet av ordet. Det känns ibland som hon testar (våra) gränserna för hur galet hon kan sträcka sin användning av ”utav” i en text. Anna myser och gnider sina händer, hon har laddat på ännu en salva av sin underhållseld i hennes krig mot de elaka ”hatarna”.
Det enda det får mig att tänka på är hennes bristfälliga utbildning. Måste vara få i hennes och min generation som inte ens har 9-årig grundskola på fötterna. Är väl bara de som på vår tid kallades ”värstingar” som har samma låga utbildningsnivå som Anna har, och de flesta av värstingarna har gått en för tidig död till mötes med anledning av det hårda liv de levt.
Men lever, det gör sannerligen AB! Hon lyckas förutom ”utav-provokationen” verkligen göra dramatik av makens hängighet i texten ovan, han blir snabbt sämre och Anna måste ge omvårdnad till sin mansbebis innan de gör en tidig kväll.
Dramatik, manflu, Annas hjälteinsats, hennes kärlek till maken är så stor så stor och kan bota allt! Slutet gott allting gott. Nu kan vi ta helg och slappna av!
Koppla utav😂 snacka om att förstöra det svenska språket. Och nej jag tror inte hon provocerar, hon är bara djupt okunnig. På alla plan. Anna, din feta jävla loser, sluta slakta det svenska språket. För min del får du även upphöra att existera.