Citat:
Ursprungligen postat av
constant
Om du har något vettigt att säga, så kan du länka till det.
Ja du bevisar väl det jag försöker påpeka här, okritiska individer som gör allt för att slippa göra jobbet själv.
1. Igen, det är ditt ansvar som varit aktiv i tråden att leta fram de felaktigt uthängda på sidan.
Att kräva det av mig visar ju bara att du inte vill och att du är nöjd med hur det är.
2. Men för sakens skull så ger jag dig ett axplock nedan. Om du nu med detta redovisat för dig inte vill inse fakta så avslutar jag och du vår diskussion här. Mitt mål är inte att du ska bli övertygad utan det är att bara förmedla vad jag själv ser till alla de som läser tråden.
Felaktiga namn och personuppgifter på människor har publicerats vilket minskar trovärdigheten för tråden om inte den försvinner totalt. Jag säger detta i syfte att Ni som är aktiva blir mer kritiska och försiktiga med info som sprids för att om det ser ut som det gör i den här tråden så är allt ert hårda jobb av litet värde.
Citat:
Ursprungligen postat av
ElMachoGrand
Fel av mig! Jag läste efternamnet fel. Han hette Kerim men den på KI hette Karim.
Personuppgifter på olika gavs ut i samband med den här namnförväxlingen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Augmented
Jag tänkte maila och rapportera om misstänkt fusk, heter Lovisa Hallberg eller Hellberg i efternamn? Jag har sett båda efternamn dyka upp i tråden.
Flera profiler har länkats till olika personer på Facebook och Insta
Citat:
Ursprungligen postat av
AtTheSpeedOfLight
Tja, kaj här. Har mailat dem, är nog därför jag är med i mail-listan. De ville rekrytera mig som skrivare då jag fått 2.0 (offentliga uppgifter). Tror de försökte rekrytera unga personer på topplistan över resultat. Tackade nej.
Tvungen att stänga ner FB för att folk anklagar mig. Fusk är en jävligt seriös anklagelse för någon som går på högskola. Var snäll lägg ner häxjakt. I, alla fall på de som inte har någon mer direkt länk. Kan du typ ta bort mitt namn innan mina släktingar och klasskompisar börjar fråga om jag fuskat? Klart jag kan övertyga dem att jag inte har då jag skrivit riktigt bra på provet tre gånger (1.8; 1.9 och 2.0) Men fortfarande jobbigt.
K*j som gång på gång hängs ut trots att han skrivit öppet i tråden för att bevisa att han är oskyldig
Citat:
Ursprungligen postat av
Tullius
Q*isar St*nikz*i i Borås tänkte sig 1,65 i resultat men verkar inte ha fullföljt. Q*isar kan gott skämmas ändå.
https://www.merinfo.se/person/Bor%C3%A5s/l
Verkar vara den här snubben:
https://www.facebook.com/q*isa
*=a
En person som insåg att vad den gjorde var fel och ångrade sig, dvs skrev inte provet. Vad har den här personen gjort sig skyldig till? Har den tagit någons plats? Fuskat? Nej, han/hon tänkte fel och ändrade sig, något som är vanligt i livet.