Eftersom du fortsätter hyckla och ljuga kommer jag härmed posta de PM du har skickat:
2018-11-25
Men är man religiös så lämnar man sånt till den store "där uppe". I slutändan kommer du, jag och alla andra grävas ned i ett och samma hål, om inte man bränner upp kroppen dvs. men alla har skelett i sina garderob kom ihåg det.
2018-11-25
Vad sa Al Pacino? I asked God for a bike, but I know God doesn’t work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness.
2018-11-25
Jag ångrar mig för många misstag jag gjort i livet. Vill prata ut med någon, kan man prata med dig?
2018-11-25
Vi säger att man köpt fusk, fått toppbetyg på HP men inte sökt till någon skola för att man direkt efter provet ångrat sig. Ska man lida för det eller kan man bli förlåten? Om man verkligen ångrar sig enormt?
2018-11-25
Kolla serien ”Better Call Saul” vad anser du är rätt och fel av Jimmie och av hans storebror Chuck? Jimmie är en som gillar att ta genvägar och använder lagboken på sitt sätt genom att vara en lagvrängare och fusk medan hans brorsa följer lagboken till punkt och kolla hur han slutar upp jämfört med Jimmie. Jag ville bara visa hur vissa tv serier uppmanar en till andra vägar.
Lägg därtill att du ljuger hela tråden igenom " Bara ett namn på papper finns"
FALSKT - passbilder skickades in, utrustning mottogs
"Han beställde 1,45 men fick 1,9"
FALSKT - i nästa inlägg skriver du att "kompisen" beställde 1,9 och fick 1,9
Din "kompis" har spelberoende - precis som du
Din "kompis" är jätteintresserad av HP-fusk - precis som du
Och att det är du som sitter i denna tråd.
Allt detta + erkännandet i PM visar att du ljuger som en häst travar!
Stå för vad du har gjort för fan!
Ju mer du är härinne och försöker rentvå ditt namn - desto mer förstör du för dig själv!
Det är så jäkla ”härligt” med moralpredikan i religös kontext. Särskilt när man inte lever som man lär.
Fel av mig! Jag läste efternamnet fel. Han hette Kerim men den på KI hette Karim.
Tråden har spårat ur, nu kör ni alltså gissningsleken? Skriver ut namnen först för att i efterhand söka efter personen i FUP? Därmed riskeras fel individ bli uthängd
Herregud vad ni är pantade.
Tråden har spårat ur, nu kör ni alltså gissningsleken? Skriver ut namnen först för att i efterhand söka efter personen i FUP? Därmed riskeras fel individ bli uthängd
Herregud vad ni är pantade.
Och här har vi en fuskare till?
När man ser din post-historik kan man läsa dina inlägg i oktober om att du är "rädd för att åka fast för fusk".
Fram till UG så handlade tråden om brottet, HP-hjälpen (se ämnet), om fuskarnas tillvägagångssätt. Djupdykning i FUP, rättegången och HP-fusk. Nivån efter att UG sände sitt program är ju bedrövlig. Bara massa uppmaningar till att bete sig som barnungar.
Tittar in för att se om något framkommit i rättegången men annars finns inte mycket läsvärt här just nu.Merparten som skriver här nu verkar sakna grundläggande förståelse för rättsprocessen samt högskolornas och UHR:s roll här.
Men allt är relaterat på ett eller annat sätt, så jag förstår inte varför ni är så sura över att medlemmar diskuterar fuskarna i tråden.
Fram till UG så handlade tråden om brottet, HP-hjälpen (se ämnet), om fuskarnas tillvägagångssätt. Djupdykning i FUP, rättegången och HP-fusk. Nivån efter att UG sände sitt program är ju bedrövlig. Bara massa uppmaningar till att bete sig som barnungar.
Tittar in för att se om något framkommit i rättegången men annars finns inte mycket läsvärt här just nu.Merparten som skriver här nu verkar sakna grundläggande förståelse för rättsprocessen samt högskolornas och UHR:s roll här.
Inlägget nedanför ger en tydligt bild av problemet.
Håller med dig helt och hållet. De diskuterar deras egna HP-resultat och klappar sig själva på axeln för att de gör en sådan bra jobb genom att leka poliser och uppmanar folk till att kontakta familjemedlemmar, arbetsgivare osv.
Snacka om att själv vara omoralisk och sedan låtsas om att man gör allt för att bibehålla ett civiliserat samhället med moral.
Formatet är enligt följande: "pdf-fil : sida : hittad text"
Sökning efter ”Niklas”:
Norrköpings TR B1296-18 Aktbil 256.pdf:86:Lindgren, Niklas Berörd person
Norrköpings TR B1296-18 Aktbil 256.pdf:86: 40 personer var en Niklas Lindgren. Magnus hade reagerat på just Niklas eftersom denne
Norrköpings TR B1296-18 Aktbil 256.pdf:102: Sjöberg och arbetar för polisen i Gävle och Niklas Nervin som studerar vid polishögskolan i
Norrköpings TR B1296-18 Aktbil 256.pdf:115: Det är egentligen missvisande. Hans kollega Niklas Lindgren äger det numera. Båda vi ägde
Norrköpings TR B1296-18 Aktbil 256.pdf:115: det tillsammans från början i ett halvår. Sen januari i år är det nu bara Niklas bolag. Anton
Norrköpings TR B1296-18 Aktbil 256.pdf:115: äger numera Vail AB till 100 %. Och Niklas äger J*-u*r*i*c & Lindgren Holding AB till 100%.
Norrköpings TR B1296-18 Aktbil 256.pdf:115: Vem som tar ut vad. Vi har haft olika behov han och Niklas, därav olika bolag.
Norrköpings TR B1296-18 Aktbil 256.pdf:115: varpå ni diskvalificerades. Däribland din kollega Niklas Lindgren också.
Norrköpings TR B1296-18 Aktbil 256.pdf:116: kändes som att en månads CSN-lån skulle räcka till det. Niklas Lindgren och han har känt
Norrköpings TR B1296-18 Aktbil 256.pdf:116: varandra hela livet och de hade väl kommit i kontakt med detta tillsammans. Niklas namn var
Norrköpings TR B1296-18 Aktbil 256.pdf:118: med 42 personer döpt "ej godkända HT2015". Även din samarbetspartner Niklas Lindgren
Norrköpings TR B1296-18 Aktbil 256.pdf:736: Lucas tillfrågas om vem aliaset Niklas är?
Norrköpings TR B1296-18 Aktbil 256.pdf:736: och Tintin. Lucas känner inte igen aliaset Niklas.
Norrköpings TR B1296-18 Aktbil 258.pdf:365: Vet du om Niklas drivit det i en näringsverksamhet?
Mängder med lästips där och de 3 föregående inläggen.! Blir lite "information overload" bara!
Hur har du bärt dig åt för att få ut sökresultaten med sidreferens? Du kan väl aldrig ha gjort det manuellt?
Jag har själv gjort en liten handskriven fusklapp. Skall se om jag kan sammanfatta den här.
Senast redigerad av KomissarieBeck 2024-12-04 kl. 00:32.