2018-11-25, 21:01
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSGuy
Behöver ej svara på några frågor. Folk här hänger ut fuskare men har säkert gjort liknande som att ladda ned/streama filmer. Hypokriter
På vilket sätt påverkar det att någon inte kommer in på läkarlinjen?
Citera
2018-11-25, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av constant
På vilket sätt påverkar det att någon inte kommer in på läkarlinjen?
Pratade inte om läkarlinjen nu. Men det påverkar producenterna och säkert många andra.
Citera
2018-11-25, 21:05
Medlem
Apollinaires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElMachoGrand
En Mahmood Kerim studerar på läkarprogrammet på KI.
Måste vara tandläkarprogrammet? Finns denna person med i kundlistan på FUP:en?
Senast redigerad av Apollinaire 2018-11-25 kl. 21:57.
Citera
2018-11-25, 21:09
Medlem
constants avatar
Citat:
Pratade inte om läkarlinjen nu. Men det påverkar producenterna och säkert många andra.
Ändå anser du att det är okej?
Citat:
Folk här hänger ut fuskare men har säkert gjort liknande som att ladda ned/streama filmer. Hypokriter
Att någon inte kommer in på den linje den drömt om, för att en fuskare tagit den platsen, är som att tanka ner en film enligt dig.
Citera
2018-11-25, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av secretcinema
Läst hela FUP nu. Det som är mest uppseendeväckande är hur smarta GM (hp-hjalpen) tror att de är. Snacka om grov hybris och överskattande av sin egna intellektuella förmåga.
VG är skarp. Han har koll på myndighetsregler och rättigheter och begär att dom skall följas punkt till pricka. Själv bryter han mot alla regler!

OG och LKG inser inte hur ledande dom är i HP-hjälpen. Det är dom två som drar runt allt det praktiska, så ligan fungerar. Men själva tycker dom att dom bara är sidopersoner, och följer order som kommer från en anonym epostavsändare. OG och LKG bli ställda när förhörsledarna mot slutet börjar rada upp alla åtalspunkter mot dom! Då blir till och med OG förbannad!

Hade dom inte kört så hårt med "marknadsföringen" så hade dom kunnat tuffa på med fusket i några år till.
Citera
2018-11-25, 21:14
Medlem
Augmenteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apollinaire
Personen på KI som har ansvar för antagningsfrågor och fusk heter Veronica: veronica.mazurkiewicz@ki.se

Ju fler som kontaktar desto bättre.
Jag tänkte maila och rapportera om misstänkt fusk, heter Lovisa Hallberg eller Hellberg i efternamn? Jag har sett båda efternamn dyka upp i tråden.
Citera
2018-11-25, 21:15
Medlem
Apollinaires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Augmented
Jag tänkte maila och rapportera om misstänkt fusk, heter Lovisa Hallberg eller Hellberg i efternamn? Jag har sett båda efternamn dyka upp i tråden.
Med E.
Citera
2018-11-25, 21:17
Medlem
Citat:
Har inte fuskat dock vännen.

Eftersom du fortsätter hyckla och ljuga kommer jag härmed posta de PM du har skickat:
2018-11-25
Men är man religiös så lämnar man sånt till den store "där uppe". I slutändan kommer du, jag och alla andra grävas ned i ett och samma hål, om inte man bränner upp kroppen dvs. men alla har skelett i sina garderob kom ihåg det.
2018-11-25
Vad sa Al Pacino? I asked God for a bike, but I know God doesn’t work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness.
2018-11-25
Jag ångrar mig för många misstag jag gjort i livet. Vill prata ut med någon, kan man prata med dig?
2018-11-25
Vi säger att man köpt fusk, fått toppbetyg på HP men inte sökt till någon skola för att man direkt efter provet ångrat sig. Ska man lida för det eller kan man bli förlåten? Om man verkligen ångrar sig enormt?
2018-11-25
Kolla serien ”Better Call Saul” vad anser du är rätt och fel av Jimmie och av hans storebror Chuck? Jimmie är en som gillar att ta genvägar och använder lagboken på sitt sätt genom att vara en lagvrängare och fusk medan hans brorsa följer lagboken till punkt och kolla hur han slutar upp jämfört med Jimmie. Jag ville bara visa hur vissa tv serier uppmanar en till andra vägar.
Lägg därtill att du ljuger hela tråden igenom
" Bara ett namn på papper finns"
FALSKT - passbilder skickades in, utrustning mottogs

"Han beställde 1,45 men fick 1,9"
FALSKT - i nästa inlägg skriver du att "kompisen" beställde 1,9 och fick 1,9

Din "kompis" har spelberoende - precis som du
Din "kompis" är jätteintresserad av HP-fusk - precis som du
Och att det är du som sitter i denna tråd.

Allt detta + erkännandet i PM visar att du ljuger som en häst travar!

Stå för vad du har gjort för fan!

Ju mer du är härinne och försöker rentvå ditt namn - desto mer förstör du för dig själv!
Senast redigerad av Endryt 2018-11-25 kl. 21:36.
Citera
2018-11-25, 21:29
Medlem
Citat:
Behöver ej svara på några frågor. Folk här hänger ut fuskare men har säkert gjort liknande som att ladda ned/streama filmer. Hypokriter

Du är helt patetisk, sluta ljug för dig själv. Det du eller din "Kompis" har gjort är fel, försök inte hitta värre saker för att du ska själv ska må bra "Magnus mördade en människa, då kan jag misshandla en" Du eller din "Kompis" var lat, du orkade inte plugga så du valde att fuska dig till en utbildning. Nu har du begått en handling och får konsekvenser för det. Gör inte saker som du sedan inte kan hantera påföljderna av. Det är helt patetiskt, du lurar ingen förutom dig själv. Sluta skriv massor av bullshit på flashback, ta en titt i spegeln och bestämd dig om du vill fortsätta gå den vägen eller ändra på dig själv och försöka börja om på nytt.
Citera
2018-11-25, 21:32
Medlem
Ok, har gjort lite sökningar i FUP på olika namn som dykt upp gällande deras konkurrenter.

Formatet är enligt följande: "pdf-fil : sida : hittad text"

Sökning efter ”Alizade” och varianter på det:

Sökning efter ”Deniz” och varianter på det:

Sökning efter ”H*m*zour” och varianter på det:
Senast redigerad av Mapping 2024-02-05 kl. 21:50. Anledning: Maskning av namn.
Citera
2018-11-25, 21:33
Medlem
...fortsättning

Formatet är enligt följande: "pdf-fil : sida : hittad text"

Sökning efter ”A*nt*on”:
Senast redigerad av KomissarieBeck 2024-12-02 kl. 22:46.
Citera
2018-11-25, 21:36
Medlem
Ha ha ha... om inte den här tråden är avskräckande nog för individer som funderar på att fuska så vetesjutton vad det annars skulle krävas. Fuskarna åker dit, blir åtalade, uthängda med namn på Flashback... alla klasskamrater får veta... familj och vänner får veta... Så blir man utkickad från sin utbildning med svansen mellan benen... Skammen lär vara så stor att dom aldrig mer någonsin kommer att våga visa sig på ett campusområde igen. Dessutom har dom sabbat sitt namn för en skaplig tid framöver. Potentiella arbetsgivare är bara en enkel Google-sökning bort från att upptäcka sanningen, och då bli nekad jobb. Fy fasen alltså. Hoppas dom tycker det var värt det! All skit förtjänar dom.

PS. Överrepresentation av icke-svenska namn som åkt dit. Sammanträffande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in