2018-11-24, 22:01
Medlem
Gillar att tråden blivit en AMA- ask me anything!
Du som har fuskat, din anonymitet är garanterad här så du kan ställa upp på att besvara några frågor.
Citera
2018-11-24, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrikaan2
Du som har fuskat, din anonymitet är garanterad här så du kan ställa upp på att besvara några frågor.
Så länge dom inte glömmer att använda VPN. Med tanke på vilka psykopater som spenderar sina liv här kan man aldrig vara för säker.
Citera
2018-11-24, 22:04
Medlem
RupertSheldrakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unsolvablemystery
Flashback....psykopaternas näste. Hur kan ni hänga ut personer som har hela livet framför sig? Unga individer som gjort ett fel som de nu tack vare er ska stå för hela sina liv. Ja, mitt namn står med på listan och jag mår inte så bra just nu. Hoppas ni mår bra över att ni gottar er i andras lidande. Bara för att man fuskat på HP så önskar ni livet ur mig. Det är precis det ni har gjort. Jag har ingen livslust och är säker på att jag inte kommer leva nästa vecka ut.

Vår västerländska civilisation bygger på meritokrati. Allting som leder till att mindre lämpade personer går före mer lämpade personer bidrar till en förfallande civilisation. Vill du själv bli behandlad av en inkompetent läkare? Vill du själva att din framtida bostad är behäftad med allvarliga, potentiellt livshotande fel på grund av inkompetenta arkitekter, elektriker och/eller byggarbetare?

Det är intressant att du nämner ordet psykopati: hur tänkte DU som fuskade och som förstörde eller var på väg att förstöra andra unga människors liv - som inte hade kommit in på sin drömutbildning - bara för att DU skulle få möjlighet att gå en utbildning du saknar meriter för?
Citera
2018-11-24, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrikaan2

Haha, spot on. Men ärligt talat så vill man gärna veta hur det känns. Vi är alla människor, vi är inte hjärtlösa. Men vissa är sjuktförbannade (som vi kan förstå). Vissa vill söka in och ser fusk. Andra ser folk glida på räkmacka vilket de fuskats sig fram. Vissa är hederliga och vill se folk straffas för brott. Naturliga anledningar såklart.
Citera
2018-11-24, 22:09
Medlem
Tulliuss avatar
Q*isar St*nikz*i i Borås tänkte sig 1,65 i resultat men verkar inte ha fullföljt. Q*isar kan gott skämmas ändå.

https://www.merinfo.se/person/Bor%C3%A5s/Q*isar-Stanikzai-1994/bveqd-4n6kl

Verkar vara den här snubben:
https://www.facebook.com/q*isar.st*nikzai

*=a
Citera
2018-11-24, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Vill du berätta om hur det gick till? Blev du uppringd, eller inkallad till möte? Vad sa kurskamraterna?

Jag var i skolan och blev "inkallad" på möte. Jag och hen jag pratade med som var någon slags samordnare kom fram till att jag skulle sluta. Jag erkände och hen hade bevis som hen visade mig. Jag märkte att något var fel redan när jag kom till skolan dagen innan. De har nog läst mitt namn på Flashback.. det var en studiekamrat som berättat att folk hade pratat om mig och att folk visste att jag fuskat..alla kurskamraterna slutade direkt prata med mig och jag förstår varför. Det blev så stelt och jag såg avskyn i fleras blickar, jag gick hem.
Citera
2018-11-24, 22:15
Medlem
Citat:
Jag var i skolan och blev "inkallad" på möte. Jag och hen jag pratade med som var någon slags samordnare kom fram till att jag skulle sluta. Jag erkände och hen hade bevis som hen visade mig. Jag märkte att något var fel redan när jag kom till skolan dagen innan. De har nog läst mitt namn på Flashback.. det var en studiekamrat som berättat att folk hade pratat om mig och att folk visste att jag fuskat..alla kurskamraterna slutade direkt prata med mig och jag förstår varför. Det blev så stelt och jag såg avskyn i fleras blickar, jag gick hem.

Vad pluggade du och var? Inte för att jag tänker söka upp dig. Men vill gärna veta vilket universitet som tog detta steg !
Citera
2018-11-24, 22:15
Medlem
Citat:
Låter lite fejk men ok, på vilka grunder sa samordnaren att du fuskat? Var det bevis från åklagarmyndigheten? Eller UHR? Du måste ju ha fått kontakt med UHR innan eftersom de måste dra tillbaka ditt resultat.
Citera
2018-11-24, 22:18
Medlem
Citat:
Flashback....psykopaternas näste. Hur kan ni hänga ut personer som har hela livet framför sig? Unga individer som gjort ett fel som de nu tack vare er ska stå för hela sina liv. Ja, mitt namn står med på listan och jag mår inte så bra just nu. Hoppas ni mår bra över att ni gottar er i andras lidande. Bara för att man fuskat på HP så önskar ni livet ur mig. Det är precis det ni har gjort. Jag har ingen livslust och är säker på att jag inte kommer leva nästa vecka ut.

Ni satte er själva i skiten! Livet går vidare även om ni får leva som fuskare eftersom Internet aldrig glömmer något. Hoppas den psykolog/psykiatriker du BÖR uppsöka inte fuskat sig in på utbildningen. Berätta istället hur tänkte ni, vem gav er pengarna, var familjen med på detta, hur skulle ni dölja detta framöver etc istället för att kalla hederligt folk för psykopater.
Citera
2018-11-24, 22:19
Medlem
Tulliuss avatar
V*lentin* Zovkic, Helsingborg, ville gärna ha 1,5 på HP men verkar inte ha fullföljt. Skäms för att ens tänkt tanken att fuska!

https://www.ratsit.se/19950419-V*lentina_Zovkic_Helsingborg/zQWSKJQx3ntnQWQ-_2FVRwuto-w-TshVP80-TvhTP9s

och så strulade de det när hon skulle köra upp också:

https://www.facebook.com/Trafikverket/posts/hejmitt-namn-%C3%A4r-v*lentina-zovkic-jag-hade-idag-03-06-2016-bokad-tid-f%C3%B6r-uppk%C3%B6rni/10153700081533602/
Citera
2018-11-24, 22:20
Medlem
Jag är fortfarande formellt inskriven i skolan, du har rätt, det behövs ett bevis eller beslut för att avsluta mina studier. Men hen rekomenderade mig att sluta...och inte på ett trevligt sätt. Jag tänker inte gå kvar heller. Jag testade att gå dit dagen innan hen pratade med mig men jag kände mig för kass. Jag tror att alla kommer sluta självmant , vem vill gå kvar om alla vet att man har fuskat sig in.
Citera
2018-11-24, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tullius
Q*isar St*nikz*i i Borås tänkte sig 1,65 i resultat men verkar inte ha fullföljt. Q*isar kan gott skämmas ändå.

https://www.merinfo.se/person/Bor%C3%A5s/Q*isar-Stanikzai-1994/bveqd-4n6kl

Verkar vara den här snubben:
https://www.facebook.com/q*isar.st*nikzai

*=a
Men sluta hänga ut folk som inte har begått ett brott. Det kan lika gärna vara hens kompis som anmält intresse i hens namn bara för att jäklas eller skämta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in