Citat:
Ursprungligen postat av
Unsolvablemystery
Flashback....psykopaternas näste. Hur kan ni hänga ut personer som har hela livet framför sig? Unga individer som gjort ett fel som de nu tack vare er ska stå för hela sina liv. Ja, mitt namn står med på listan och jag mår inte så bra just nu. Hoppas ni mår bra över att ni gottar er i andras lidande. Bara för att man fuskat på HP så önskar ni livet ur mig. Det är precis det ni har gjort. Jag har ingen livslust och är säker på att jag inte kommer leva nästa vecka ut.
Vår västerländska civilisation bygger på meritokrati. Allting som leder till att mindre lämpade personer går före mer lämpade personer bidrar till en förfallande civilisation. Vill du själv bli behandlad av en inkompetent läkare? Vill du själva att din framtida bostad är behäftad med allvarliga, potentiellt livshotande fel på grund av inkompetenta arkitekter, elektriker och/eller byggarbetare?
Det är intressant att du nämner ordet psykopati: hur tänkte
DU som fuskade och som förstörde eller var på väg att förstöra andra unga människors liv - som inte hade kommit in på sin drömutbildning - bara för att
DU skulle få möjlighet att gå en utbildning du saknar meriter för?