2019-01-11, 18:16
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horby-kvinnan
Bo Hansson är en fossil AIK rasist som nu är inlåst i USA och kommer dömas till långt fängelse straff . Han kallade afrikaner i AIK match 2012 för "svartingar"...
Hans kladdande på småpojkar i America måste väll därför ha varit på vita barn inte på afroamerikaner .
Varför har 85 årige Bo H blonderat sitt hår som en gammal fag? Skumt!! Han ser ut som suspekt pedofili gammelfarfar med det håret ,och skrämde säkert barnen i Florida med sin blonda frisyr.

Nej det är inte alls avgjort än om Hansson döms eller till vad.

Gissningsvis har han blonderat håret av estetiska skäl. Sen behöver inte alla gilla det, men sp värst skumt är det inte.
Citera
2019-01-11, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Nej det är inte alls avgjort än om Hansson döms eller till vad.

Gissningsvis har han blonderat håret av estetiska skäl. Sen behöver inte alla gilla det, men sp värst skumt är det inte.

85-års kris?
Citera
2019-01-11, 19:23
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappasNyaKille
Eftersom det är en allmän skvallertråd om homofilen: han ser och framförallt såg väldigt svartmuskig ut, har han tattarblod eller något annat exotiskt drag i sig?

Skulle ju kunna bidra till den allmänt creepy personligheten.
Ja Bosse böckling har varit ett hatobjekt för mig sen 1976. Äcklet var ankare i sporten som refererade OS. Många tittare ringde in och klagade på att de visade för lite boxning. Till sist fick rövryttaren nog och ballade ur i direktsändning och vrålade åt tittarna att det skulle jävlar inte bli mer boxning.

Det känns just nu jävligt bra att äcklet åkt fast i USA. Hoppas det kommer fram mer offer nu. Hans datorer bör ju undersökas noga......
Citera
2019-01-11, 19:30
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Han heter iofs Bo Gunnar Hansson. Men varför krångla till det, och uppge ett mellannamn i USA? Det är väl ingen där som bryr sig om det står Bo eller Gunnar i hotellets loggbok.

Han kanske checkade in som "Gunnar Hansson"? -Helt korrekt rent juridiskt.
Citera
2019-01-11, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Ja Bosse böckling har varit ett hatobjekt för mig sen 1976. Äcklet var ankare i sporten som refererade OS. Många tittare ringde in och klagade på att de visade för lite boxning. Till sist fick rövryttaren nog och ballade ur i direktsändning och vrålade åt tittarna att det skulle jävlar inte bli mer boxning.

Det känns just nu jävligt bra att äcklet åkt fast i USA. Hoppas det kommer fram mer offer nu. Hans datorer bör ju undersökas noga......

Varför var han ett hatobjekt redan 1976?
Citera
2019-01-11, 19:59
Medlem
DyslexiKungens avatar
Vem kan detta vara som Nyheter idag har censurerat på bild?

https://nyheteridag.se/svt-profil-arresterad-i-usa-for-tafsande-pa-pojkar-nu-varnas-allmanheten/

Citat:
Föräldrar i Coral Springs i Florida varnas efter att en svensk tv-man – tidigare anställd på SVT – arresterats för att ha tafsat och sexuellt ofredat unga pojkar.
Citera
2019-01-11, 20:05
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:

Har väl sällan visats mer boxning än just 1976 när bröderna Spinks tog guld.

Under Friidrotts-EM i Aten 1982 var Bosse ankare och mottog mängder med klagomål på Christer Ulfbåges uttal av Harald Schmid. Folket tycket att Ulfbåge borde uttala det som det stavas med finalt d och inte med t. Bosse vände sig till tittarna och sade: Jag har sagt till Ulfbåge, men han lyssnar inte. Till saken hör att Ulfbåfges uttal var det korrekta. Pöbeln hade som oftast fel. Det kanske den har här också.

Citat:

...och kommer inget upp så är det ju ett tecken på att det inte finns något och att det här antingen är ett åldersrelaterat snedsteg eller en överdrift.
Citera
2019-01-11, 20:29
Medlem
Diamantfinnens avatar
Ser dåligt ut det här för den gamle pensionerade tv-sportjournalisten.

Varför ens närma sig barn i den åldern det handlar om i fallet? Att sedan ta på okända ungar är ju något man bara inte gör.

Vi får se vad som kommer ske.
Citat:
Hoppas det kommer fram mer offer nu. Hans datorer bör ju undersökas noga......
Har han ens en dator? Är inte han gammaldags och kör utan dator? Har han det lär han väl ha ett och annat man inte ska ha...
Citat:
Ursprungligen postat av PappasNyaKille
Eftersom det är en allmän skvallertråd om homofilen: han ser och framförallt såg väldigt svartmuskig ut, har han tattarblod eller något annat exotiskt drag i sig?

Skulle ju kunna bidra till den allmänt creepy personligheten.
Bosse ser ut lite som vissa italienare, även spanjorer och rumäner gör. Ögonen borträknade...för de är lite märkliga, både "svenska" och osvenska liksom, hehe..
Citera
2019-01-11, 20:42
Medlem
100 000 dollar eller cirka 900 000 kr borde han väl ha på kontot så att han kan betala sin egen borgen. Kan ta lite tid att få över pengarna kan jag tänka mig, om han nu ens har möjlighet till det från häktet.
Citera
2019-01-11, 20:58
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gary-loomis
Varför var han ett hatobjekt redan 1976?

Eftersom jag är född 1988, så har jag bara sett Bosse Hansson som en gammal gubbstrutt i TV-rutan. Han talade med en skitjobbig arbetardialekt från Stockholm - jag tror det kallas för Ekensnack.

Bosse Hansson har samma dialekt som Jerry Williams hade - ett tonläge som skrämmer livet ur både barn och gamla.
Citera
2019-01-11, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diamantfinnen
Ser dåligt ut det här för den gamle pensionerade tv-sportjournalisten.

Varför ens närma sig barn i den åldern det handlar om i fallet? Att sedan ta på okända ungar är ju något man bara inte gör.

Vi får se vad som kommer ske.
Har han ens en dator? Är inte han gammaldags och kör utan dator? Har han det lär han väl ha ett och annat man inte ska ha...Bosse ser ut lite som vissa italienare, även spanjorer och rumäner gör. Ögonen borträknade...för de är lite märkliga, både "svenska" och osvenska liksom, hehe..

Han har en hemdator med internetpaket men använder den primärt för att katalogisera sin frimärkssamling.
Citera
2019-01-11, 21:04
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
100 000 dollar eller cirka 900 000 kr borde han väl ha på kontot så att han kan betala sin egen borgen. Kan ta lite tid att få över pengarna kan jag tänka mig, om han nu ens har möjlighet till det från häktet.
Ha ha jo serru det har ju gemene man. Vilken verklighet lever du i käre småsparare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in