Citat:
Ursprungligen postat av
HerrGickhan
Det är inte säkert. Finns faktisk flera exempel på personer i hög ålder med begynnande eller fortskriden demens som inte gjort något åt det homosexuella hållet tidigare, men plötsligt gör det.
Säkert är det inte givetvis, men det är extremt sannolikt.
Om man som obducent tas på bar gärning med kuken i vädret två veckor innan pension och har jobbat på arbetsplatsen i 40 år så får man förmoda att det inte är första gången. Om man har haft en ordnad ekonomi hela livet och tas på bar gärning som 85-åring med en påse gott och blandat i fickan får man nog förmoda att det då eventuellt kan ha hamnat fler saker i fickorna genom åren och på samma sätt får man nog förmoda att en gubbe på 85 som smyger runt i Florida och tar på pojkar i två olika parker vid två olika tillfällen har gjort det förut.
Det är ju åldern här som gör mig rädd, jag vet inte om jag skrev det förut men fy fan vad den här människan kan ha äcklat sig när han hade en högre sexueldrift. Nu är det Bjerring eller vad fan han heter och Hansson på ett år, vad har vi mer för gobitar? Vilka har Hansson rekommenderat anställning och lagt ett gott ord för senaste 60 åren månne och vad har dessa personer haft för sig?