2019-01-11, 06:27
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nikitanikita
Jimmy är en Person som är snäll i början
Men han är kapabel att hotas skada och värkställa hoten han blev sur på mig en gång i verkstaden och hoppade på mig blev slagsmål
Så Jimmy är en farlig människa
Jag sa upp vänskapen med honom för många år sedan för han hotade att döda mina döttrar
Jimmy verka hota många folk hoppas han få sitta på kåken igen för han misshandlade ju dottern sin Ingrid fick sitta 6 månader om jag minns rätt sen Martina hans ex blev ju utsatt sen ha jag hört rykten om att Jimmy var dum med terese

Ingen uppfattning om Terese? Hur är hon?
2019-01-11, 07:08
Medlem
Undercasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Läs från början till slut, du kommer inte att ångra dig!
Den har fler tvistar än Glamour och Hem till gården!

Tog ditt tips och herre i min låda. Detta är det bästa som hänt någonsin. Att samtidigt följa fup:en är perfekt. Längtar hem från jobb så jag kan fortsätta.
2019-01-11, 08:48
Medlem
Läsa en fup mellan T och M skulle vara rena nöjet.. som dom anklagar varandra för det ena med det andra.. Skulle få läsa i flera veckor.. varför finns inget sånt och ändå anmäler dom varandra varje dag.. för mycket smutskast mot varandra så dom e less och lägger ner allt eller? Nån som vet?
2019-01-11, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undercast
För oss som precis upptäckt denna tråd, pallar någon kortfattat med några meningar förklara vilka personerna i fup:en handlar om? Försöker läsa mig igenom den, men svårt att förstå utan att behöva plöja igenom denna gigantiska tråd.

Mvh
Det är fyra huvudpersoner:

1) Ter*se - hon som är dömd i våras för brottet i rubriken. Har fyra barn ihop med det huvudsakliga brottsoffret, Jo*l.

2) Jo*l - BO och pappa till fyra barn ihop med T. I hans namn har det dödshotats mängder med personer.

3) Jim*y - Fd gift med T. Skilsmässa i somras ungefär. Bor i Jörn. Står nu i januari 2019 inför rätta ihop med T anklagad för hot och lite annat. Förkortas gärna JK i tråden.

4) Mal*n/K*m/K*mpa - vän/flickvän/fd vän med T. Den som T brukar skylla alla internet- och SMS-hot på men är också själv ansvarig för en stor del av allt bråk som brukar sluta med att en massa hot sprids i sociala medier och på mobiler.

Jag tror att alla fyra har någon form av förståndshandikapp eller liknande som begränsar deras förmåga att tänka rationellt. Jag tror också att ALLA har varit ihop med ALLA i denna gruppering.

Eller, ja: Jo*l och JK har nog inte varit ihop. Tvärtom har JK dödshotat Jo*l enligt uppgift.

Det är den KORTA versionen.

Övriga namn i tråden är personer som finns runt dessa fyra
2019-01-11, 13:33
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undercast
Tog ditt tips och herre i min låda. Detta är det bästa som hänt någonsin. Att samtidigt följa fup:en är perfekt. Längtar hem från jobb så jag kan fortsätta.

Jag sa ju det!
Jag är avundsjuk på dig som får uppleva denna tråd för första gången! Jag önskar att jag hade förstått hur fantastisk denna tråd skulle bli när jag först upptäckte den
2019-01-11, 17:22
Bannlyst
De jag vet om t är hon är en bra person
Hon tog mycket han om mina döttrar då jag jobbade i Piteå trakten
Martina är bra på hacka saker
Joel vet jag lite om men han är skum
2019-01-11, 17:28
Medlem
Citat:

Och hur vet du att martina kan hacka saker?
Märkligt att du heter likadant som tessan och jimmys hund.
2019-01-11, 17:36
Medlem
Citat:
På vilket sätt är Terese en bra person? Hon är dömd för stöld, hot och identitetsstölder. Hon har dödshotat barn och sprider rykten om andra barn. Nu hamnar hon i domstol igen. Hon har dessutom med all säkerhet bränt ned hus och sätt folk i livsfara och hon har noll koll på sina egna problem.

Så på vilket sätt är hon en bra person?
2019-01-11, 17:43
Medlem
hum.by.666s avatar
Det här kommer att bli en otroligt lång tråd som det ser ut just nu. En ny san-vän?

Kul för Tessan att sitta på svarandes bänk med kärleken på motsatta sidan - för andra gången med samma åtal mot sig. Plus med sin fd äkta make vid sin sida som medåtalad!
2019-01-11, 17:43
Bannlyst
Vet Jimmy kan slåss och skada folk så jag vet att detta hot som spekulerar nu är Jimmy för är hans sätt att uttrycka och de Terese vart dömd för skulle va Jimmy som skulle dömas för Jimmy är sån som hackar sig in i saker tsm med Martina
2019-01-11, 17:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
På vilket sätt är Terese en bra person? Hon är dömd för stöld, hot och identitetsstölder. Hon har dödshotat barn och sprider rykten om andra barn. Nu hamnar hon i domstol igen. Hon har dessutom med all säkerhet bränt ned hus och sätt folk i livsfara och hon har noll koll på sina egna problem.

Så på vilket sätt är hon en bra person?
Terese är omtänksam vill alla väl hon ser till att barn få sitt bästaterese hotar inte folk ja hon blev dömd men de skulle va Jimmy eller Joel som skulle döms för hoten då de är nån av dom som jävlas med folk
2019-01-11, 17:54
Medlem
Citat:
Vet Jimmy kan slåss och skada folk så jag vet att detta hot som spekulerar nu är Jimmy för är hans sätt att uttrycka och de Terese vart dömd för skulle va Jimmy som skulle dömas för Jimmy är sån som hackar sig in i saker tsm med Martina

Vet du varför T har så många ovänner? Har hon någon idé varför allt drabbat henne?
Tänker hon att det kan bero på något hon själv gjort?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in