Citat:
Ursprungligen postat av
Undercast
För oss som precis upptäckt denna tråd, pallar någon kortfattat med några meningar förklara vilka personerna i fup:en handlar om? Försöker läsa mig igenom den, men svårt att förstå utan att behöva plöja igenom denna gigantiska tråd.
Mvh
Det är fyra huvudpersoner:
1) Ter*se - hon som är dömd i våras för brottet i rubriken. Har fyra barn ihop med det huvudsakliga brottsoffret, Jo*l.
2) Jo*l - BO och pappa till fyra barn ihop med T. I hans namn har det dödshotats mängder med personer.
3) Jim*y - Fd gift med T. Skilsmässa i somras ungefär. Bor i Jörn. Står nu i januari 2019 inför rätta ihop med T anklagad för hot och lite annat. Förkortas gärna JK i tråden.
4) Mal*n/K*m/K*mpa - vän/flickvän/fd vän med T. Den som T brukar skylla alla internet- och SMS-hot på men är också själv ansvarig för en stor del av allt bråk som brukar sluta med att en massa hot sprids i sociala medier och på mobiler.
Jag tror att alla fyra har någon form av förståndshandikapp eller liknande som begränsar deras förmåga att tänka rationellt. Jag tror också att ALLA har varit ihop med ALLA i denna gruppering.
Eller, ja: Jo*l och JK har nog inte varit ihop. Tvärtom har JK dödshotat Jo*l enligt uppgift.
Det är den KORTA versionen.
Övriga namn i tråden är personer som finns runt dessa fyra