2019-01-10, 19:25
Medlem
Jumalautas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Creedo4Life
Hansson pillade ju upp en morot i anus på Lennart Svahn. Dom fick åka in till lasarettet och ta ut den akut, så att den där gått lös är en gåta. Bryr mig föga vad han pysslar med tillsammans med en vuxen man, men när han ger sig på barn är måttet rågat. Hoppas han blir rövknullad av den biffigaste internen i något av Floridas state prisons. #TviVale
Det hoppas nog Bosse också.
Citera
2019-01-10, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Vad är det för likhet mellan en brygga och Bosse Hansson? Båda har Swan-skit på pålen.

Den historien måste vara 40 år gammal.

Ja jag kom ihåg dom där skämten. Dom har åldrats mycket dåligt...ser inget kul alls i det längre. Man tänker bara jaha. Betyldigt mer laddat med homosexualitet då.
Citera
2019-01-10, 19:35
Medlem
Skulle han bli dömd i USA så ställer jag mig tveksam till att han behöver sitta i fängelse där som bl.a Aftonbladet hävdar i vissa artiklar. Det troliga är väl att han blir överlämnad till Sverige och får sitt straff avtjänad här. Kan mkt väl bli så att straffet omvandlas då också, typ nån villkorlig dom och böter eller liknande.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pajosv
Det är ett väldigt stort fokus på huruvida Bosse var dement eller inte.

Vi vet ju ingenting om det. Min mor fyller snart 83, kör bil, ute och går en timme per dag, har aldrig gått vilse eller något liknande. Hon har ett riktigt hästminne. Inom loppet av två år gick två av mammas grannar bort. Båda dessa var 85 respektive 86 år gamla och inte det minsta dementa.

Om Bosse har gjort det som påstås så behöver det givetvis inte bero på demens. Det finns personer som ofredar trots att de inte är dementa.

Äldre människor idag har väl aldrig varit så friska som de är idag. 80-åringar som åker på semester till varmare länder är inget ovanligt.

Med andra ord, släpp det där med demens, annars kommer det bli en trådsanning som kommer att hänga kvar i tråden i åratal.

Det vi vet är att Bosse Hansson uppenbarligen gjort något otillåtet.

Frågor på det?

Instämmer med dig, även om mitt enda inlägg i tråden handlade om demens. Anledningen till att det blev ett sådant ståhej kring "frågan om demensen" var väl den att några skribenter menade på att dementa överhuvudtaget inte kan tafsa eller begå sexuella överträdelser, vilket måste sägas vara en vederlagd hållning. Att Bosse Hansson handlat som han gjort såsom varande helt frisk i huvudet är helt möjligt, kanske t om sannolikt. Det lär hursomhelst framgå med tiden, då det lär påbörjas en medicinsk utredning huruvida Hansson var/är vid sina sinnens fulla bruk eller inte.
Citera
Medlem
irishrages avatar
Men det måste varit folk som kände till att Bosse gillade småbarn. Vilka är de som skyddar honom?
Citera
2019-01-10, 19:40
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Herre gud. USA ligger i ljusår före Sverige när det gäller vård/behandling och psykiatri.
Deras rön kommer hit och gäller, i 20år efter.

Är Bosse dement så tar dom hänsyn till det men att så verkar ej att vara fallet.

De tar nog hänsyn till Bosses ålder i alla fall, han är trots allt 85. Tror han blir i runda slängar hemskickat till Sverige.
Citera
2019-01-10, 19:42
Medlem
Pajosvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
Men det måste varit folk som kände till att Bosse gillade småbarn. Vilka är de som skyddar honom?

Varför måste det det? Jag tror knappast att Bosse säger: ”Nä... Nu ska jag nog bege mig hemåt och kolla lite bilder på småbarn. Nån som hänger med?”
Citera
2019-01-10, 19:50
Medlem
flashforwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummm..
Ja, varför ska inte svenska myndigheter jobba hårt för att få hem BH!? Vi tar ju hem en massa annan skit som krigat för IS mm och verkligen utfört illdåd. Inget i närheten av vad BH gjort sig skyldig till!

Har MSM pixlat BH?
Är namnet ute på MSM?
Är BH dömd?
Citera
2019-01-10, 19:53
Medlem
apskeletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Har du någon länk om det? Är det 10% som gäller även där eller är det högre procenttal?
Rätten till bail finns inskriven i konstitutionen och gäller medborgare såväl som utlänningar.

När det gäller 10% är det ju upp till varje bondsman hur mycket de vill ta ut av klienten men 10% är standard.

Sen är ju premisserna för bail olika i olika delstater men det gäller ju alla som begått brott, svensk som amerikan.
Citera
2019-01-10, 19:54
Medlem
everythingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
Fanns säkert någon som anade det, men Sverige har ju blivit den anonymes drömland... Man skall ju bara sköta sitt och titta åt andra hållet, annars är man ju potentiell våldtäktsmän, icke-pk, eller allmänt skum. Fy den som säger eller gör det minsta lilla så någon blir kränkt.

Vi kan inte lägga skulden på någon annan än Bosse, men visst borde svenskarna kunna visa lite mer civilkurage.
Citera
2019-01-10, 19:58
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
De tar nog hänsyn till Bosses ålder i alla fall, han är trots allt 85. Tror han blir i runda slängar hemskickat till Sverige.

Jag tror inte att US släpper Bosse helt så enkelt.

Jag tror dels att det finns mer, mycket mer.

Sedan är det det politiska, vårat etablisemang pekar gärna finger och kräver.

Sådana här snaskiga saker det är mums mums i politiska holmgångar.
Citera
2019-01-10, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Han har visst en dator, där ligger ju hans frimärkssamlingarna arkiverade m.m

Vad har du för belägg för det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto