Citat:
Ursprungligen postat av
R.E.R.R.L
Förstår att detta är din bild av hur ett perfekt samhälle ser ut.
Du har din fulla rätt att se det så.
Jag håller dock inte med dig.
Pedofiler lockas till barn, barn lockar inte pedofiler.
Pedofili är en störning.
Det är något som inte fungerar i huvudet när man inte kan hålla det till sjuka tankar utan måste leva ut det sjuka man tänker.
Att man inte förstår att man skadar en annan människa.
Att barn ska växa upp och vara otrygga som du skriver, låter som du själv levt i en uppväxt med trasighet runtomkring dig.
I så fall är vi lite lika eftersom jag också gjorde det.
Därav förståelsen till hur viktigt det är att barn får växa upp i en trygg miljö, som skapar trygga individer.
Organtjuvar, jag vet inte riktigt hur långt vi ska gå med det här du?
Har du verkligen koll på att de som försvunnit fallit offer för organtjuvar?
Men visst finns det massor av olika sjuka människor och det bästa vore väl att man fick rätten att försvara sig och sin familj.
De som skadar andra människor ska inte få vistas i ett samhälle och förstöra mer liv.
Återfallsförbrytaren är ju oftast pedofil/våldtäktsman.
Så låt dem sitta
Citat:
Ursprungligen postat av
R.E.R.R.L
Glömde skriva att ditt fina medmänskliga beteende att inte anmäla en som tafsar på ett barn, sållar dig till en annan liga än min 👎🏻
Jag förstår INTE hur man kan vilja att ens barn ska tro att deras liv är förstört, bara för att någon sjuk människa tafsar på dem, eller tom våldtar dem. Det alla föräldrar borde vilja, är väl att deras barn ska skaka av sig sådana händelser och gå vidare så snabbt som möjligt. Och ett sätt att tänka för att gå vidare, det är att den här människan, gärningsmannen, har en störning.