2018-12-29, 23:56
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Beukar oftast vara ett problem på tankade filmer pga hur dom komprimerat filerna.

Detta gäller även på tv.
Citera
2018-12-30, 00:31
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Detta gäller även på tv.

Är ca 15 år sen jag kollade på TV sist (har inte ens haft en TV sen dess) så ingen aning
Citera
2018-12-30, 00:38
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Är ca 15 år sen jag kollade på TV sist (har inte ens haft en TV sen dess) så ingen aning
Samma här, men jag störde mig ofta på olika saker i filmer, men har förträngt dem nu.
Citera
2018-12-31, 01:06
Medlem
Elementarts avatar
Ofta i filmer när folk ska ut i krig osv. så finns det alltid en kaxig unge eller nåt som säger "I can fight too" eller "I wanna fight".
Citera
2018-12-31, 14:51
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Detta gäller även på tv.

Och på svenska filmer, helvete vad de mumlar som om någon tejpat igen munnarna på dom
Citera
2018-12-31, 14:53
Avslutad
Jag stör mig sjukt mycket på filmer där det sker någon sorts strid, typ Narnia eller sagan om ringen. Stridsstrategierna är så himla dåliga så jag vet inte vad, allt känns bara fake och det slutar med att jag slår av filmen och gör något annat.
Citera
2018-12-31, 14:56
Medlem
Herr.Dittlings avatar
Citat:
Att dom höjer musiken utav helvete så man får sänka, för att sedan höja när man knappt hör vad personerna säger.
Ja, det är ett riktigt gissel.

Jag sitter ofta och tittar film när resten av familjen sover.

Man borde kunna ställa in en maxvolym.
Citera
2019-01-10, 01:49
Medlem
NewDeers avatar
När man tittar på en typisk "vem är mördaren"-serie och en av de misstänkta är en någorlunda känd skådis så vet man ju direkt att det är den. Skådisen skulle inte ställa upp för att bara spela en av dom i en line-up t.ex. och jag förstår det, men det är lika irriterande varje gång.
Citera
2019-01-10, 02:27
Medlem
ABTOMAT90s avatar
Att det produceras så ofantligt mycket skräp när det kommer till film/serier i det här landet uppe i norr. Spelar ingen roll vad det är i stort sett, inom vilken genre. Är det en svensk produktion ska det till ett under om jag ens ska ge det en chans. Finns nån slags kronisk uselhet som genomsyrar mer eller mindre alla svenska produktioner. Räcker med att se ett fåtal sek reklam eller trailer för nån ny svensk produktion vilken höjs till skyarna, film som serie, för att tappa tron på det mesta ... fy fan.
Citera
2019-01-10, 02:46
Medlem
ABTOMAT90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WGAS
Jag stör mig som fan på att "the Martian" inte är inspelad på Mars

Exakt, hur svårt kunde det vara att baxa dit Wahlberg.
Citera
2019-01-10, 03:50
Medlem
zxcvb45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABTOMAT90

Wahlberg? Matt Damon spelar väl huvudrollen i den.
Citera
2019-01-10, 05:08
Medlem
KitabAlAzifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABTOMAT90

Citat:
Ursprungligen postat av zxcvb45
Wahlberg? Matt Damon spelar väl huvudrollen i den.

Fantastiskt! Wahlberg har i intervjuer sagt att förvånansvärt mycket folk vill ta selfies med honom och samtidigt säger att han var otrolig i Good Will Hunting, eller som Bourne, osv osv. Och nu detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in