2019-01-07, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Eller The Tookz

eller Annaz med the bambamz
Citera
2019-01-07, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Jag är ju blockad och ser inte..vilken bild är det så kan man kolla via webben

Den med citatet om att bli kritiserad.
Citera
2019-01-07, 18:30
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
eller Annaz med the bambamz

Eller Stolledanoz
Citera
2019-01-07, 18:32
Medlem
jag har visst missat att det varit hej baberiba i kommentareena på annas insta, håll tillgodo. Vet inte om det kommer i rätt ordning men det gör nog inget

https://postimg.cc/gallery/14exo8zda/
Citera
2019-01-07, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shakopee
Den med citatet om att bli kritiserad.

la just upp det
Citera
2019-01-07, 20:05
Medlem
är det inte avsevärt mycket mindre kommentarer på annas insta nu mot förr? Ser inte den där S--a--- H----an heller längre hon kommenterade ju jäääämt förut. Kanske inte behövde maska hennes namn men gjorde det ändå
Citera
2019-01-07, 20:42
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
är det inte avsevärt mycket mindre kommentarer på annas insta nu mot förr? Ser inte den där S--a--- H----an heller längre hon kommenterade ju jäääämt förut. Kanske inte behövde maska hennes namn men gjorde det ändå

Folk kanske har tröttnat på dumheterna? Bloggen går väl inte heller lika bra som förväntat?
Citera
2019-01-07, 20:54
Medlem
DreamTwisters avatar
Jag såg att hon nästlat sig in i dagens AB. Spalten Vi 5 på baksidan ställde idag frågan "Är du orolig för att någon ska kapa din identitet på nätet?"
Fyra normala svenskar svarar ungefär som man kan förvänta sig men som nummer 5 kommer:
Anna Book, 48, sångerska, Solna med ungefär ett så uppblåst fantasisvar som bara hon kan leverera.
Citat:
Nej, jag har redan blivit utsatt för det så många gångers jag har utvecklat ganska tjock hud och mycket skinn på näsan.

Sångerska som yrke minsann och hon bara måste vara bäst/värst på allt, hennes raison d'etre
Citera
2019-01-07, 21:19
Medlem
Boopidoos avatar
Åh jisses jävlar - fram med skämskudden igen.
Förutom att Tant Fyrkant har sliskberömt Darin 🤮 så försöker hon nu att (på ett helt oblygt sätt) tigga/ragga spons på allt till nya huset.
https://postimg.cc/NymPDzjX
Vilken konstig person hon är 🥺. Ingen stolthet, ingen integritet, låg intelligens och jäkligt dålig självinsikt!!
Senast redigerad av Boopidoo 2019-01-07 kl. 21:21.
Citera
2019-01-07, 21:51
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Åh jisses jävlar - fram med skämskudden igen.
Förutom att Tant Fyrkant har sliskberömt Darin 🤮 så försöker hon nu att (på ett helt oblygt sätt) tigga/ragga spons på allt till nya huset.
https://postimg.cc/NymPDzjX
Vilken konstig person hon är 🥺. Ingen stolthet, ingen integritet, låg intelligens och jäkligt dålig självinsikt!!

Hon kör ju med massor av reklam i sina texter bl.a. Paolo Robertos mat
återkommer hon till heeela tiden.Hon skriver att hon minsann köpt matvarorna,
men samtidigt tycks han ju skicka lite presenter till henne i form av varukorgar,
som hon stolt visar upp på instagram.

Felicias senaste inlägg i sin blogg handlar bara om reklam, men hon kan inte ens
erbjuda en varurabatt som många andra bloggare gör.

Eftersom Anna inte har något att förlora,hennes anseende är ju inte så högt..
så va fan,kan hon tjäna pengar på sitt tiggeri så är hon bara att gratulera.
Läste någonstans att 50 tals pinuppan Jayne Mansfield, gjorde samma sak,när
hennes karriär dalade.
Ville hon ha en möbel, gick hon in i butiken och erbjöd sig att sitta inne i butiken
och signera,i gengäld fick hon en fåtölj eller något annat hon ville ha ..
Det kanske är på Dollarstores gardinhörna vi kommer att se Anna sittandes på
en tältstol framöver, ivrigt kraxande med en signeringspenna i högsta hugg.
Senast redigerad av cece123 2019-01-07 kl. 22:03.
Citera
2019-01-07, 22:42
Medlem
Är helt bortom mig varför de inte flyttar till Ullared. Hon kan ju va med i tv-programmets testpanel bland de andra originalen och kanske till och med få ett gig i varuhuset, och Roberto kan vakta stället.
Citera
2019-01-07, 23:32
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krossaren8
Är helt bortom mig varför de inte flyttar till Ullared. Hon kan ju va med i tv-programmets testpanel bland de andra originalen och kanske till och med få ett gig i varuhuset, och Roberto kan vakta stället.

Japp, Hon kan ju bli Ullareds lilla hustomte, varför inte parkera en husvagn
a la trailorpark modell utanför varuhuset.
Gräsmattan fixas genom att slänga ut en grön plastmatta på asfalten.
Marken får de leasa gratis, mot att Robert vaktar varuhuset,Anna blir pauspippi som skriker ut
Erbjudanden i högtalaren, hon var ju inne på lite försäljning, i samband med Melodifestivalinslagen hon gjorde i vintras...

Familjen borde få äta gratis korv varje dag till frukost, lunch och middag och ta trosor vid behov...även Roberto och för att inte glömma lillpojken med.
Anna kan ju även testa att ha sex på toaletten inne i varuhuset, så mycket hon vill, med eller utan lyssnare utanför dörren, hon kan ju ta ton under tiden och ta betalt för att folk vill lyssna på hennes fantastiska röst.

Det finns ju ENORMA möjligheter för Anna...hon har ju inte gjorts så mycket efter Biggest looser VIP , det var ju snart 1 1/2 år sedan,hon har ju faktiskt inte gjort så mycket i nästan hela hennes liv, när jag tänker efter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in