Citat:
Ursprungligen postat av
Jatroddejavaprometeus
Jag har inte följt det här fallet, men jag undrar om det framkommit att han gjort annat sjukt innan det här? Vad jag menar är att en 28-åring som genomför en sådan här sak, knappast har varit en helt vanlig snubbe i 28 år innan han blev ett totalt missfoster.
Så hur ser det ut, har han en historik av mindre allvarliga, men likafullt onormala beteenden?
Han var ju en udda typ enligt vad som framkommer i fup. Bott hemma tills en period innan mordet. Umgicks med yngre ungdomar, var mobbad enligt honom själv i skolan av tjejer. Hans bror verkar ha lärt honom betala räkningar osv och det är hans brors lägenhet han hyr och han verkar inte haft något jobb.
Han hade mordhotat tjejledaren i gänget som mobbade honom i skolan och han blev fälld för det och blev avstängd från skolan.
Fascinerad av mördare och att begå mord och de planerade mordet med att ha gummihandskar, skulle tagit med sig kondomer för att inte lämna spår samt att de ville ha kläder som inte utmärkte sig så mycket. Den yngre killen ville nog "bara" våldta en tjej men han verkar inte lika efter som den äldre då han vet att man inte ska säga så mycket i förhör och han säger att allt var den äldres fel.