Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-17, 19:48
  #289
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnJensen
Det måste ni båda två.
Hen är bara ute efter dina pengar som den får för dina skrivna meddelanden. När man värvar någon får man 100 euro som belöning, sök själv på jobba hemifrån sidan.
2018-11-18, 04:58
  #290
Medlem
Jag jobbar nätter och måste säga att jag förstår inte hur ni kommer upp i så många meddelanden. Jag har blivit snabbare nu och dragit ned lite på kvaliteten. Men fastnar lite längre ibland när jag känner att en konversation behöver mer tid. Men jag får inte det flödet av meddelanden. Då undrar jag hur systemet fungerar egentligen? Finns det något sätt av få fler meddelanden?
2018-11-18, 11:45
  #291
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av phonefuckers
Fanns knappt meddelanden under sommaren..
Varför skriver du när du uppenbarligen snackar skit?
Sommaren var ju äckligt bra, var ju typ en vecka de hade konstant dubbel toptikker för det var konstant kö.
2018-11-19, 15:39
  #292
Moderator
tobess avatar
Massvis med OT raderat och en uppsjö personer som är föremål för åtgärder pga brott mot regel 1.01.

Låt mig nu påminna en gång för alla att köp/sälj annonser (vilket också inkluderar att söka jobb eller att försöka rekrytera andra), och även att begära PM om det samma är förbjudet enligt vårt regelverk. Att posta dylika inlägg kan resultera i en avstängning från forumet.

Vänligen respektera detta eller så kommer vi att bli tvungen att låsa tråden.

/Moderator
2018-11-19, 23:05
  #293
Medlem
Ännu en natt i chatten..
Vad gör ni andra samtidigt som ni chattar? Kör ni dual monitor?
Själv lyssnar jag mestadels på musik, finner det svårt att lyssna på någon som talar samtidigt.
2018-11-20, 03:19
  #294
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fruktmaestro
Ännu en natt i chatten..
Vad gör ni andra samtidigt som ni chattar? Kör ni dual monitor?
Själv lyssnar jag mestadels på musik, finner det svårt att lyssna på någon som talar samtidigt.

Jag lyssnar också på musik. Men lugn typ pianomusik, det går inte annars. Inte om jag vill vara snabb. Jag försökte med en podcast någon gång men jag hängde inte med på den alls. Är det riktigt dåligt med meddelanden så tittar jag faktiskt på tv samtidigt.
2018-11-20, 10:00
  #295
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fruktmaestro
Ännu en natt i chatten..
Vad gör ni andra samtidigt som ni chattar? Kör ni dual monitor?
Själv lyssnar jag mestadels på musik, finner det svårt att lyssna på någon som talar samtidigt.


Hur många får du iväg per timme ungefär en vanlig natt?
2018-11-21, 08:29
  #296
Medlem
Är JH på svenska eller engelska?
2018-11-21, 18:49
  #297
Medlem
Det är bättre flyt på chatten nu, får känslan att flera har sagt upp sig under veckorna när det knappt fanns någon kö.
2018-11-25, 23:44
  #298
Medlem
wasd1234s avatar
Hur klarar folk av att skriva så mycket meddelanden? ibland så är det ju rena rama smörjan och helt oförståeligt också. Jag har börjat och jag får iväg 50-60 msg i timmen räknade jag ut efter 8 timmars jobb. Är det någon som kan ge mig tips och råd på hur jag kan bli bättre? Vad gör ni andra copy-paste som ni gör om lite då och då? eller kör ni voice program?

mvh
2018-11-26, 06:24
  #299
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wasd1234
Hur klarar folk av att skriva så mycket meddelanden? ibland så är det ju rena rama smörjan och helt oförståeligt också. Jag har börjat och jag får iväg 50-60 msg i timmen räknade jag ut efter 8 timmars jobb. Är det någon som kan ge mig tips och råd på hur jag kan bli bättre? Vad gör ni andra copy-paste som ni gör om lite då och då? eller kör ni voice program?

mvh

Du är bara en amatör. Nu finns det gott om meddelanden
Du fokuserar för mycket på kvaliteten. Man behöver bara se nyckelorden i föregående meddelande och skriva hur mycket man uppskattar det han skrivit, snabbt som fan. Shift–>Enter, samma sak nästa meddelande och logga lite.
2018-11-26, 14:05
  #300
Medlem
wasd1234s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magictruffles
Du är bara en amatör. Nu finns det gott om meddelanden
Du fokuserar för mycket på kvaliteten. Man behöver bara se nyckelorden i föregående meddelande och skriva hur mycket man uppskattar det han skrivit, snabbt som fan. Shift–>Enter, samma sak nästa meddelande och logga lite.

Haha ja, det har ju jag också förstått såklart delvis. Men fyfan, dessa människor är ju helt och hållet efterblivna, jag hoppas vissa driver alltså men jag tvivlar fan på det.

Det som tar sån jävla tid är ju att logga allt möjligt. Brukar ni andra skita i att göra det? Jag funderar ibland på om det ens spelar så jävla stor roll att logga, helt ärligt. Bryr dom sig alls? Vad händer om man skiter i det (ärligt nu) ?

hur många meddelanden i veckan brukar du skriva?

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback