Citat:
Ursprungligen postat av
9och0
Tyckte nog det var ett ganska oväntat drag av Monika efter att ha läst vad hon sagt. Men skönt att hon vaknat upp.
Står dock fast vid att det är något som inte riktigt stämmer med trekanten. Antingen var Monika med på det, eller så är Glenn riktigt jävla dum i huvudet som tänkte dra med en tjej in oförberett till sin fru, som dessutom är anställd och dotter till vän till Monika. En gris hur man än vänder och vrider på det
Det är bara en ansökan än så länge. Väntat drag tycker jag. Kompisarna på Expressen skriver. De har inte ens sökt kvinnan för en kommentar ..
Tror inte för en sekund att hon vaknat upp. Hennes offentliga insta är väll fortfarande full av kärleksbilder på paret. Sist jag kollade av fanns en och annan hälsning till maken hon likat. I min värd ser det konstigt ut att ansöka om skilsmässa utan betänketid utan att rensa ut bröllopsbilder och reportage om hennes kärleksrevansch på en öppen insta om man menar allvar vill säga.
Men för hennes barn skull hoppas jag att det är på riktigt och att hon faktiskt går vidare.