Citat:
Ursprungligen postat av
CentroX
Jag antar att MA har lämnat in skilsmässa?
Kanske. Om inte annat så borde det bli direkt efter helgerna. MA är en kvinna som länge stått på egna ben och är känd. Glenn kommer högst troligt att bli dömd för oaktsam våldtäkt. Fortsätter hon vara tillsammans med Glenn kommer det inte att bli fler vimmelbilder. Alla torde veta vad som hänt. Alla bekanta, alla i vimmelvärlden vet att Glenn är en kåtbock som inte kan hålla det han har mellan benen i styr. Hur ska hon kunna gå bredvid Glenn mer när alla vet att han hade sexuellt umgänge med en flicka i hans egna barns ålder? En tjej som hade ett anställningsförhållande till MA som Glenn passade på att förgripa sig på när MA sov.
Till en början skyllde MA allt på MÄ, att hon är lösaktig och att Glenn måste vara oskyldig. Men nu har tid för reflektion funnits. Det är ett faktum att Glenn tyckte det var en bättre idé att sätta på MÄ än sin hustru. När Glenn sitter i häkte och i bästa fall kan dra en handtralla då och då samtidigt som han tänker på sitt offer, står MA i Spanien och rullar köttbullar och firar jul ensam. Det går bra utan Glenn. Hon har stöd av sina vänner och bekanta. Hon klarar sig själv och det vore osannolikt om hon skulle hålla kvar vid Glenn, som valde en ung tjej framför henne. MA förtjänar bättre och hon har så klart ingen glädje av en kille, en gammal vän och fotbollsspelare som tänker med kuken. Han var nog bra att ha efter skilsmässa, men nu vore det bästa att gå vidare. Att förlåta Glenn och varje dag gå och skämmas för hans beteende är förmodligen inget alternativ. Glenn kan inte ta ett nej när han är så kåt att han kan spricka. Ett neanderthalbeteende som kommer att ge honom fängelse och förhoppningsvis slutet på deras förhållande.