2018-12-21, 20:40
Medlem
DanielDemuyncks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Men är det verkligen fastställt att GS gjort något *efter* att JB sagt "nej"?

Nej, men vad rätten kommer fram till får ju ju reda på den 4/1-19.
Citera
2018-12-21, 20:44
Medlem
HappySadHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gohira
Fo Sho! Han har på ett synnerligen ambitiöst, och troligtvis innovativt ( i en 90-säng), slickat hennes två nedre hål. Tråkigt nog för honom då alltså att det sker strax efter att han uttryckligen frågat om han får göra det (alltså förnedringen...) och fått ett tydligt nej.
Han utvecklar i sitt försvar att han bara slickat det bakre hålet i en sekund eller två. Som det skulle göra någon skillnad. Något liknande försvar har han när det gäller penetreringen med finger. Ungefär att han bara penetrerade lite. Hans resonemang ger näst intil ett efterblivet intryck.
Citera
2018-12-21, 22:00
Medlem
HappySadHarrys avatar
För de som inte följt fallet så noga och inte läst förhören kan ett litet utdrag ur förhöret med MÄ visa hur hon upplevde det.

"Hur många fingrar har han upp i dig?
Minst två eller tre. Det gör ont. Det är absolut inte en hel hand men det är mer än ett finger. Jag har inte koll, jag vill typ inte se honom då. Jag låg mest och sirrade upp i taket. Jag ville bara dö. Då ligger han ovanför mitt huvud och flämtar.
Sen ligger han ovanför och så försöker han föra in sin penis i mig men inte så att den åker in utan att han bara nuddar mig och gör det flera gånger och säger som ett mantra "Jag ska inte knulla dig. Jag ska inte knulla dig"."
Citera
2018-12-21, 22:04
Medlem
SweKingCalles avatar
Är bruden så jävlig som jag tror kan hon ju lika gärna tryckt in gubbensjävelns nylle i skrevet å sagt nej samtidigt undertiden hon har inspelningen på !

De är svin båda två eller alla tre för den delen var å en på sitt sätt
Ja en sak är iallafall bevisad,,,fint folk äter skit de med
Citera
2018-12-21, 22:16
Medlem
RollinDeepWbgs avatar
Är det bara jag som har lite svårt att ta in JB som trovärdig...?
Citera
2018-12-21, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappySadHarry
Han utvecklar i sitt försvar att han bara slickat det bakre hålet i en sekund eller två. Som det skulle göra någon skillnad. Något liknande försvar har han när det gäller penetreringen med finger. Ungefär att han bara penetrerade lite. Hans resonemang ger näst intil ett efterblivet intryck.

Tja, sportutövare brukar ju inte direkt vara Nobelpriskandidater så det är nog inte helt osannolikt att han helt enkelt är korkad. Hans Fejja vittnar ju inte direkt om nån högre intelligens i alla fall.

Citat:
Ursprungligen postat av SweKingCalle
Är bruden så jävlig som jag tror kan hon ju lika gärna tryckt in gubbensjävelns nylle i skrevet å sagt nej samtidigt undertiden hon har inspelningen på !

Om nån av de inblandade är "fint folk" för dig så måste du fan bo i en kolada.

Citat:
Ursprungligen postat av RollinDeepWbg

Nej, det är en hel del i den här tråden som har svårt med det. Tyvärr bevisar det inte att hon inte är det. Det är ord mot ord i stor del, plus inspelningen då, men eftersom ingen här hört den så är den värdelös att diskutera ens då man inte kan urskilja nyanserna på blott en avskrift.
Citera
2018-12-22, 05:02
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:

Du tror inte möjligen att Glenn i så fall hade uppgett det i förhören med honom? Det hade ju varit en klart förmildrande omständighet om det i själva verket varit MÄ som med milt våld tvingat honom.
Citera
2018-12-22, 05:05
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Vad är det som du inte uppfattar som trovärdigt? Referera till förhören med Glenn och MÄ och peka ut de delar som inte är samstämmiga och där du anser att hon ljuger. Du känner till att Glenn fortfarande är häktad va? Det borde ge dig en hint om att domstolen knappast avfärdat henne som en lögnare.
Citera
2018-12-22, 08:01
Medlem
M.E.Ls avatar
Citat:

Hon har helt klart en ryggsäck som inte är direkt gemytlig. Tittar man på något avsnitt från ”Mästerkocken” där hon var deltagare ser man att hon har ett labilt beteende vid flertalet tillfällen. Ingen bra person helt enkelt.
Dock ger inte detta fritt fram för GS att våldföra sig på JB. Han kommer åka dit med all rätt.
Citera
2018-12-22, 15:16
Medlem
I den här videon ser hon nästan ut att ha levt på gatan i ett par år https://www.youtube.com/watch?v=xv7isdHbGF0
Citera
2018-12-22, 16:28
Medlem
Citat:

Nja, nej. Glenn har inte sagt ett ord om att hon tagit några initiativ. Sitter du häktad för våldtäkt så nämner du givetvis det om det hade hänt.

Verkar bara vara Monika som tror att Glenn och BO haft tyst sex tillsammans frivilligt. För hennes skull.....
Citera
2018-12-22, 17:52
Medlem
HappySadHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9och0
Nja, nej. Glenn har inte sagt ett ord om att hon tagit några initiativ. Sitter du häktad för våldtäkt så nämner du givetvis det om det hade hänt.

Verkar bara vara Monika som tror att Glenn och BO haft tyst sex tillsammans frivilligt. För hennes skull.....
Glenns svar på frågan om hur han tänkte när han föreslog att de skulle gå in till MA. "Tyckte det var en frisk idé".

Mitt bestämda intryck av GS efter att ha läst förhören med honom är att han är ingen större tänkare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in