2018-12-20, 09:58
Medlem
Titus pollos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappersmall
Där har ni det, jag sa det.

Jag tror på fullaste allvar att detta påstående är sant, detta baserat på vad jag märker på universitet eller i min umgängeskrets.

En STOR del av killar får inget sex, men så här brukade det inte vara.

För bara 10 år sedan så var det annat, men nu för tiden så känner jag till så extremt många helt normala vanliga killar som ser helt vanlig ut, som inte får ett dugg.

Det är något som har hänt och jag vet inte vad.

När man säger detta, då kommer genast en hel drös med människor och säger: "neej nej detta är inte sant, se dig omkring!! de flesta killar har förhållanden och får sex eller hur?" ... nej ,det är inte sant, vissa killar är i förhållanden ja men många av dessa förhållanden är helt sexlösa och killen är undergiven och överkörd av tjejen.

Online dating är i stort sett helt kört, brudar som för 5 år sedan var normala och schyssta svarar nu för tiden inte ens, till och med RIKTIGT FETA OCH FULA TJEJER får enormt mycket uppmärksamhet och boostat ego.

Jag vidhåller därmed att den största delen av killar i dagens sverige inte får komma till, när dom väl får det så är det väldigt sällan. När dom väl får ett förhållande så har tjejen makten och dumpar ofta inom något år.

Tycker ni detta stämmer, inte, varför inte? Tror ni det är ett växande problem med manlig ensamhet och att bli utstött från samhället?

Jag märker fler och fler killar blir bittra, inklusive mig själv, det är något i hela atmosfären som förändrats de senaste åren, jag kan känna det tydligt.

Lite fakta:
För det första, sex är inget man har någon jävla rätt till. För det andra lyckas du inte "få" sex så är det nåt fel på dig, inte tjejerna. Du är förmodligen, baserat på vad du skriver, "creepy" och sånt känner tjejerna, eller så är du bara ful.
Citera
2018-12-20, 10:13
Medlem
ROFVENHIELMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titus pollo
Lite fakta:
För det första, sex är inget man har någon jävla rätt till. För det andra lyckas du inte "få" sex så är det nåt fel på dig, inte tjejerna. Du är förmodligen, baserat på vad du skriver, "creepy" och sånt känner tjejerna, eller så är du bara ful.

Hear, hear.
Citera
2018-12-20, 13:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pappersmall
Bull
Du är inte oskuld för att du lever i celibat eller dylikt, utan du är oskuld och illa tvungen att avstå från sex för att du är smärtsamt medveten om att det inte existerar en enda kvinna på denna planet som skulle kunna tänka sig att ligga med ett freak som dig. Därav ditt kvinnoförakt.

Du saknar all form av heder och är definitionen av en incel.
Senast redigerad av wuornosA 2018-12-20 kl. 14:11.
Citera
2018-12-21, 02:11
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wuornosA
Alla män är potentiella våldtäktsmän. 90% av alla män våldtar, försöker våldta eller sexuellt trakasserar.

Du måste vara tokig på riktigt?

Vem har tutat i dig såna där osunda falska fördomar och lögner?

Om vi ska ditt surr på allvar så får 90% av alla män sex när dom våldtar men den där siffran stämmer ju inte alls, lider du möjligtvis av hallucinationer?
Citera
2018-12-21, 02:24
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mahuang
Nej, våldäkt handlar inte om sex, för han örebromannen som bet av öronen och nästan slog ihjäl kvinnor han våldtog hade tjej och barn och arbete.

Såklart våldtäkt handlar om sex, vem har lurat i dig nåt annat? Örebromannen gillade helt uppenbart våldsamt sadistiskt sex som hans partner inte kunde erbjuda. Arbete är inte heller något hinder eller inbillar du dig att de som trots allt våldtar är arbetslösa?

Citat:
Sen den där som låste in sin dotter och våldtog och skaffade 5 barnbarn med henne var tillsammans med sin fru på övervåningen och fick säkert sex om han ville.

Han fick helt uppenbart ännu mer sex med dottern (5 barnbarn) och sen hävdar du att våldtäkt inte handlar om sex? Det finns ju ingen logik i dina smått perversa tankegångar?
Citera
2018-12-21, 02:28
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wuornosA
Du är inte oskuld för att du lever i celibat eller dylikt, utan du är oskuld och illa tvungen att avstå från sex för att du är smärtsamt medveten om att det inte existerar en enda kvinna på denna planet som skulle kunna tänka sig att ligga med ett freak som dig. Därav ditt kvinnoförakt.

Du saknar all form av heder och är definitionen av en incel.
Är du säker på att han är oskuld eller du vill bara uppmuntra till en ny Elliot Rodger-tragedi? Sedan är det inte olagligt att förakta kvinnor precis som det inte är olagligt att hata män... oj dåligt exempel.. det är lag på att man ska förakta män/pojkar i Sverige. Därav genus, kvotering, media som öppet spyr obefogad galla över alla män osv.
Citera
2018-12-21, 02:36
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Att dessa män är riktigt sjuka, det förstår man, men hur fan ska man kunna ursklija dom, de har jobb, de har gift sig, de har barn, de lyckas gömma sitt rätta jag bra.

Men många kvinnor jagar ju dessa våldsmän, ofta är det fråga om fängelsekunder som begått uppmärksammade brott som galningen Madsen i Danmark tex. Han är bokstavligen jagad av kvinnor som vill ha sex med honom. Han har visat sitt rätta jag men ändå vill många kvinnor ha honom? Förklara det om du kan eller vågar?

Det finns många andra exempel också, här i Stockholm så slogs en kvinna ihjäl i Bromma för 2 år sen, hon visste redan på förhand att hennes älskare och pojkvän var en våldsam fd fängelsekund men det struntade hon i och sen låtsas du att kvinnor inte kan urskilja våldsmän från vanliga normala killar och män som inte gör en fluga förnär?

Citat:
Va finns det för tecken man kan gå på? Eller är det bara att de är män? har de någon våldtäktsgen?
Det bästa hade varit om det stod i pannan på dem så man visste.

Se ovan, många kvinnor bryr sig inte om mannen dom särar för är dömd för våldsamma brott eller är en skithög. Frågan är snarare varför du ignorerar detta kvinnoproblem?

Samtidigt finns det många schyssta normala män som inte kommer i närheten av sex och kvinnor för att dom är för mesiga och snälla.

Citat:
Sen har inte utseendet något med det att göra heller, både fula och snygga killar våldtar.

Finns det statistik på det? Länka gärna.
Citera
2018-12-21, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Men många kvinnor jagar ju dessa våldsmän, ofta är det fråga om fängelsekunder som begått uppmärksammade brott som galningen Madsen i Danmark tex. Han är bokstavligen jagad av kvinnor som vill ha sex med honom. Han har visat sitt rätta jag men ändå vill många kvinnor ha honom? Förklara det om du kan eller vågar?

Det finns många andra exempel också, här i Stockholm så slogs en kvinna ihjäl i Bromma för 2 år sen, hon visste redan på förhand att hennes älskare och pojkvän var en våldsam fd fängelsekund men det struntade hon i och sen låtsas du att kvinnor inte kan urskilja våldsmän från vanliga normala killar och män som inte gör en fluga förnär?

Se ovan, många kvinnor bryr sig inte om mannen dom särar för är dömd för våldsamma brott eller är en skithög. Frågan är snarare varför du ignorerar detta kvinnoproblem?

Samtidigt finns det många schyssta normala män som inte kommer i närheten av sex och kvinnor för att dom är för mesiga och snälla.

Finns det statistik på det? Länka gärna.
Varför kvinnor springer efter Madsen, beror på att de antingen är lika sjuka själva eller så är de bara starkt attraherade av honom.
Det är inte alla kvinnor i hela världen som springer efter han, det är miljontals kvinnor som nu sett han och ett fåtal har fallit för han.

Jag tror att antingen tänder de på totyrsex eller så tror de han är oskyldig.
Folk fyller i tomrum när de inte umgås hela tiden med någon, en fånge visar sina bästa sidor, sen är han inlåst och kvinnan fyller i tomrummet.

Det finns män som faller för kvinnliga fångar med, att det är färre tror jag beror på att färre kvinnor gör brott och att de exponeras i mindre utsträckning.
Jag kan lova att män skriver till Johanna Möller t.ex, men det är inga stora tidningsuppslag om det.
Citera
2018-12-22, 09:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Är du säker på att han är oskuld eller du vill bara uppmuntra till en ny Elliot Rodger-tragedi? Sedan är det inte olagligt att förakta kvinnor precis som det inte är olagligt att hata män... oj dåligt exempel.. det är lag på att man ska förakta män/pojkar i Sverige. Därav genus, kvotering, media som öppet spyr obefogad galla över alla män osv.
Det är precis lika uppenbart som det är att du och AdjooglE, forumets största incels, inte heller har sex med kvinnor eftersom att ingen kvinna vill ligga med er, och därmed tar ut er frustration på kvinnor överlag här på flashback.
Senast redigerad av surlai 2018-12-22 kl. 09:41.
Citera
2018-12-22, 15:58
Medlem
Problemet med incels är att dom anser sex är en självklar manlig rättighet, för om andra killar "får" sex så borde även dom "få" det. Och "får" dom inte det så är det fel på kvinnorna för att dom nekar helt "normala" killar.

Incel som är arg på tjejerna för att dom inte "erbjuder" magmys med självaste admin på fb-gruppen: https://youtu.be/Y5XD2rApRLo

Incel erbjuder tjejer en chokladask och cd-skiva i utbyte mot magmys och anser att han har förtur till erbjudanden: https://youtu.be/GzykgpuJzeU

Incel lägger ut en kontaktannons för han tycker faktiskt att han förtjänar en flickvän: https://youtu.be/Oft_20zccsc

Incel är förbannad på tjejer:
https://youtu.be/sPy3JB9MpIE

Förmodligen ger ni samma intryck som denne ihärdiga unge man för jag garanterar er, normala killar får inte sex. Dom har sex.
Senast redigerad av gärningsman 2018-12-22 kl. 16:07.
Citera
2018-12-22, 16:29
Medlem
Vansterpartiets avatar
Det råder inflation på kuk helt enkelt, konsekvensen av detta är att män får nöja sig med det som erbjuds och genetiskt skadade kvinnor får chansen att föda genetiskt skadade barn som samhället måste ta hand om.
Citera
2018-12-22, 19:54
Medlem
Evintas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsman
Problemet med incels är att dom anser sex är en självklar manlig rättighet, för om andra killar "får" sex så borde även dom "få" det. Och "får" dom inte det så är det fel på kvinnorna för att dom nekar helt "normala" killar.

Incel som är arg på tjejerna för att dom inte "erbjuder" magmys med självaste admin på fb-gruppen: https://youtu.be/Y5XD2rApRLo

Incel erbjuder tjejer en chokladask och cd-skiva i utbyte mot magmys och anser att han har förtur till erbjudanden: https://youtu.be/GzykgpuJzeU

Incel lägger ut en kontaktannons för han tycker faktiskt att han förtjänar en flickvän: https://youtu.be/Oft_20zccsc

Incel är förbannad på tjejer:
https://youtu.be/sPy3JB9MpIE

Förmodligen ger ni samma intryck som denne ihärdiga unge man för jag garanterar er, normala killar får inte sex. Dom har sex.

Amen to that.

Vilka sjuka grejer man har fått höra här på FB. Skulle det vara som de (alla killar som ha otur med tjejer) vill skulle jag gå runt och bara ligga med stackars killar som inte fick till det dagarna i ända. Det är ju deras rättighet och min skyldighet. Fast om jag gjorde det skulle jag vara en slampa osv så man kan helt enkelt inte vinna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in