2018-12-19, 08:47
Medlem
https://www.theatlantic.com/magazine/archive/2018/12/the-sex-recession/573949/

Hela västvärlden har allt mindre sex och vad det beror på är att graden av kärlek mellan kvinnor och män successivt sjunker.

Att det är så beror på att Universiteten och skolor utbildar folk till att skapa mindre kärlek. Sedan sprider sig detta till resten av samhället.

Frågan är hur långt kan denna utbildning nå. Ni kan se bara nu att kvinnor vägrar ha sex med västerländska män i allt större utsträckning och bara står ut med svarta män.

Västerländska män och kvinnor måste förhålla sig till detta och kämpa mot att etablissemanget vill sänka kärleksnivån till noll och ty då är den här civilisationen förstörd.
Citera
2018-12-19, 15:51
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
https://www.theatlantic.com/magazine/archive/2018/12/the-sex-recession/573949/

Hela västvärlden har allt mindre sex och vad det beror på är att graden av kärlek mellan kvinnor och män successivt sjunker.

Att det är så beror på att Universiteten och skolor utbildar folk till att skapa mindre kärlek. Sedan sprider sig detta till resten av samhället.

Frågan är hur långt kan denna utbildning nå. Ni kan se bara nu att kvinnor vägrar ha sex med västerländska män i allt större utsträckning och bara står ut med svarta män.

Västerländska män och kvinnor måste förhålla sig till detta och kämpa mot att etablissemanget vill sänka kärleksnivån till noll och ty då är den här civilisationen förstörd.
Du som gör en del research: tror du mängden sex som has har gått ned med? Själv tror jag det kan vara lika mycket(kanske mer?) nu ändå bara det att det är dom som redan har lätt för ligg får ännu mer. Sedan ska vi inte glömma all sex i porrfilmer och prostitution. 80/20-teorin är underskattad i mainstream och har kanske aldrig nämnts där.

Citera
2018-12-19, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Du som gör en del research: tror du mängden sex som has har gått ned med? Själv tror jag det kan vara lika mycket(kanske mer?) nu ändå bara det att det är dom som redan har lätt för ligg får ännu mer. Sedan ska vi inte glömma all sex i porrfilmer och prostitution. 80/20-teorin är underskattad i mainstream och har kanske aldrig nämnts där.

Nej undersökningar visar att folk har färre förhållanden, att folk i förhållanden har mindre sex med sin partner och att folk utan förhållanden har färre hook-ups än förut.
Så totala mängden sex har gått ned rejält sedan något årtionde tillbaka.

Intresset för att skaffa ett förhållande har gått ner.
Intresset för sex bland millenials är lägre än tidigare generationer, och de som kommer nu efter millenials väntas vara ännu mindre promiskösa.
Citera
2018-12-19, 16:06
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lonewolfno1
Nej undersökningar visar att folk har färre förhållanden, att folk i förhållanden har mindre sex med sin partner och att folk utan förhållanden har färre hook-ups än förut.

Intresset för sex bland millenials är lägre än tidigare generationer, och de som kommer nu efter millenials väntas vara ännu mindre promiskösa.
Har otrogenhet gått upp eller ned du som är så tvärsäker?
Citera
2018-12-19, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mahuang
Fast det går inte se på dem, de är "vanliga" killar med vanliga jobb, som inte är kriminella, oftast.
Om t.om polischefer, politiker, präster och lärare begår sexualbrott, vem kan man då lita på?

Att alla "begår sexbrott" beror ju mycket på att i princip allt sex snart är kriminellt.
Citera
2018-12-19, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Har otrogenhet gått upp eller ned du som är så tvärsäker?

Det har jag ingen aning om, men på en fråg i stil med "hur många gånger per månad har du sex" svarar 20-44 åringar i snitt 1 gång färre 2017 jämfört med 2007. Så jag antar att den innefattar otrogna som par som singel-hook ups.
Citera
2018-12-19, 16:39
Medlem
All tillgänglig porr har gjort killar passiva/likgiltiga helt enkelt
Citera
2018-12-20, 00:39
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eramammorisback
All tillgänglig porr har gjort killar passiva/likgiltiga helt enkelt

Ja! För efter sexet, vad finns då kvar för kvinnan att erbjuda mannen?

I dagens tider, ingenting.
Citera
2018-12-20, 02:59
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mahuang
Det finns gärningsmannaprofiler där man kan ta reda på vilka som blir seriemördare, undra om det finns en för våldtäktsmän eller är det alla män?

Nej, alla män är inte våldtäktsmän. Lika lite som att alla kvinnor är kapabla att låta döda sin pappa och skada modern allvarligt som Arbogakvinnan tex.

Det är nog också ytterst få våldtäktsmän som våldtar för att dom inte får sex, det ska till helt andra mekanismer för att förklara dessa mäns beteenden och brott.

De allra flesta män som inte får sex våldtar alltså inte utan det är en liten promille av männen som gör sig skyldiga till sådana brott av helt andra orsaker.

Dvs, du har fel och det finns heller ingen manlig kollektiv skuld här.
Citera
2018-12-20, 04:18
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wuornosA
Din morsa lol vilket skämt

Ja, och precis som du är hon slav för "sociala konstruktioner".
Citera
2018-12-20, 07:45
Medlem
ROFVENHIELMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lonewolfno1

Märkligt. Personligen upplever jag att ju äldre jag blir desto mer sex och även mer avancerad sex har jag med yngre kvinnor. Och framför allt att de är mycket mer framåt än vad kvinnor i samma åldrar var när jag var i den åldern.

Men jag skall inte ifrågasätta statistiken.
Citera
2018-12-20, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Nej, alla män är inte våldtäktsmän. Lika lite som att alla kvinnor är kapabla att låta döda sin pappa och skada modern allvarligt som Arbogakvinnan tex.

Det är nog också ytterst få våldtäktsmän som våldtar för att dom inte får sex, det ska till helt andra mekanismer för att förklara dessa mäns beteenden och brott.

De allra flesta män som inte får sex våldtar alltså inte utan det är en liten promille av männen som gör sig skyldiga till sådana brott av helt andra orsaker.

Dvs, du har fel och det finns heller ingen manlig kollektiv skuld här.
Nej, våldäkt handlar inte om sex, för han örebromannen som bet av öronen och nästan slog ihjäl kvinnor han våldtog hade tjej och barn och arbete.

Sen den där som låste in sin dotter och våldtog och skaffade 5 barnbarn med henne var tillsammans med sin fru på övervåningen och fick säkert sex om han ville.

Att dessa män är riktigt sjuka, det förstår man, men hur fan ska man kunna ursklija dom, de har jobb, de har gift sig, de har barn, de lyckas gömma sitt rätta jag bra.

Va finns det för tecken man kan gå på? Eller är det bara att de är män? har de någon våldtäktsgen?
Det bästa hade varit om det stod i pannan på dem så man visste.

Sen har inte utseendet något med det att göra heller, både fula och snygga killar våldtar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in