Citat:
Ursprungligen postat av
Betongbaletten
Vad är så fantastiskt med den japanska kulturen? Är folk lyckligare där? Har för mig att dom bl a ligger typ minst i världen.
Och, nä. Tycker inte att vi ska införa en kultur som förslavar kvinnor. I övrigt är tanken på att permanent-bevara kulturer rätt döfödd.
Såg senast idag en japan på SVT som gifte sig med ett hologram, 35 år, hade sin docka jämte sig i sängen när han skulle sova. De använder väl datorer mer än vad vi gör.
Jag undrar verkligen hur många tjejer de här incellen bjuder ut?
Det verkar som 0.
Jag fråga en här som starta tråd, men han svarade aldrig, fråga hur många tjejer har du bjudit ut 2018?
Vad männen vill ha här är en gratisora som kommer och knackar på dörren efter att de valt ut henne på nätet.
De är inte villiga till någon ansträngning över huvudtaget.
Jag tror att undvika datorer och telefoner 1 månad och träna, klä sig rent, duscha, klippa sig eller åtminstonne kamma sig och gå ut och interaktera är lösningen.
Gå på en kurs om ni inte naturligt kan prata med kvinnor. Gärna där ni blir indelade med kvinnor.
Och var positiva, tänk inte, jag vill inte dansa med henne hon är för gammal/fet/ful om det nu är en danskurs.
Och har ni ingen mobil med er så blir ni tvugna att vara sociala istället för att leka med mobilen.
Åk en långresa och prata lite med någon jämte er på tåg buss flyg, läs av om personen vill prata tillbaka.
(ni har ingen mobil med er så ni kan inte leka med den istället).
Sen kan alla bli sitt snyggaste jag, passande frisyr, motion, bra kost, passande kläder.