Citat:
Ursprungligen postat av
lonewolfno1
Sluta skaffa förhållanden med araber/svarta/muslimer så löser sig ju 99% av de 3 problemen.
Om det ändå vore så lätt, om det bara var denna grupp män som gjorde det här så hade det inte varit några problem.
Överfallsvåldtäkter begås främst av invandrare av utomeuropeisk bakgrund, det håller jag med om.
Men våldtäkt av nära anhörig är väldigt vanligt bland vita män.
Kvinnor som mördas av sina ex eller partners är med väldigt vanligt att det är vita män.
På kvinnojourer så är det inte bara kvinnor som haft förhållande med invandrare.
Både svenska och utländska kvinnor med svenska män söker hjälp där, en mycket stor majoritet av dem är kvinnor som är från exempelvis Thailand och gift sig med en svenska man.
Jag har haft klasskamrater som blivit tafsade på av lärare, i klassen under pågående undervisning. Svensk man.
Jag har umgåtts med muslimer och varit själv med muslimska män som inte har våldtagit eller tafsat på mig, de har faktiskt haft väldigt stor respekt för mej, men jag vet att det är riskabelt att vistas ensam med män, vita som utländska så undviker det.
Jag har råkat ut för våldtäktsförsök, men det var en svensk man som jag kände.
Jag har råkat ut för våldtäkt av svensk man som var min pojkvän.
Visst säger statistiken att invandrare är benägna till att begå brott, men personligen har jag bara fått saker stulna av invandrare.
Jag har haft väninnor som blivit sexuellt utnyttjade av högt uppsatta män, tänk på kapten klänning, han var ingen invandrare, var även en sexskandal under Olof Palme med högt uppsatta som utnyttja unga kvinnor.
Pedofiler är nästan uteslutande svenska män när det gäller mycket små barn.
Jag har två släktingar jag vet om som råkade ut för svensk pedofil.
Jag har två släktingar som blivit våldtagna av vita män.
Problemet är större än vad du tror, ingen av de jag känner har anmält, man mår för dåligt för att orka med en rättegång. Utom pedofilfallen men det tog ca 10 år.
Det kommer fram långt senare i förtrolighet vad man varit med om.
Det finns nog ingen pensionär som inte råkat ut för våldtäkt under sin livstid.
Jag har själv svarat på enkät undersökning och då är frågan, har du blivit våldtagen under det senaste året eller de senaste 3 åren tror jag det stod.