2018-12-18, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Du verkar ju vara en som inte gillar vita män.

Vad kan du göra för att bidra till att abortera vita män ?

Har du som mål att utplåna alla vita män ?

Vad vill du ha istället ?
Istället för att abortera män, så kan man göra mer för att kvinnor inte ska hamna utanför möjligheten att träffa någon.

Kvinnor hamnar utanför av flera anledningar och ändrar man detta så finns det fler kvinnor på marknaden.

En är stoppa alla kvinnomord.
Stoppa kvinnomisshandel och kvinnokränkningar
Stoppa våldtäkter
Få män att inte rata kvinnor pga ålder, de har barn, de är mulliga, de är fula, de är fattiga, de har högre lön/utbildning, de är sjuka mm.
Citera
2018-12-18, 06:58
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Anledningen till att vita män har högst andel självmord är att de utsätts för mest hat. Vita män i USA begår självmord 3 gånger så ofta som svarta män och latinamerikaner och 11 gånger oftare än svarta kvinnor. Det finns helt enkelt personer som uppfostrar dem men intensivt hatar dem.

Att så många personer hatar vita män har att göra med att de lärs göra de på Universiteten som har en negativ syn på vita män. Du kan t.o.m här hitta kvinnor som hatar vita män och när de ska uppfostra dem som lärare eller som förälder kommer pojkarna helt enkelt bli så nertryckta att de inte kan se sig själv överleva eller så får de någon mental sjukdom.

Det är faktiskt rätt allvarligt eftersom andelen män som dödar sig själv ökar med några tiondels procent varje år.

Anledningen varför det blir mer ensamma vita män har samma anledning att de helt enkelt inte uppskattas. De män som är mest förtryckta i hela världen är Amerikanska män och vad man kan dra för slutsatser av det är att deras kultur börjar bli giftig för män och nästan 10 % dödar sig själv nu.

Allt fler kvinnor kan inte tänka sig att vara ihop med vita män och gör allt de kan för att slippa och en av anledningarna de är så fanatiska att ta in muslimska män är att de har bättre känslor för dessa en vita män , de tycker att dessa är bättre och det kan vara att de är med ISIS eller plågar kvinnor , de är ändå bättre. Fast detta gäller inte alla kvinnor men du har om du är observant kunnat se några här t.o.m.

Men sluta tjata. Och rikta inte det där tramset mot mig. Jag har sagt att jag inte är intresserad av att diskutera din foliehattsteori.
Citera
2018-12-18, 07:12
Bannlyst
Citat:
Du verkar ju vara en som inte gillar vita män.

Vad kan du göra för att bidra till att abortera vita män ?
Skulle jag någonsin ligga med en vit man och bli gravid så aborterar jag direkt. Tar inga risker. Jag skaffar enbart barn med utomeuropeer och mina vänner gör likadant.
Citat:
Har du som mål att utplåna alla vita män ?
Inte mål men önsketänkande.
Citera
2018-12-18, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten
Men sluta tjata. Och rikta inte det där tramset mot mig. Jag har sagt att jag inte är intresserad av att diskutera din foliehattsteori.

Det är så att du vill undvika sanningen och ok jag visar bara dig verkligheten.
Citera
2018-12-18, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wuornosA
Skulle jag någonsin ligga med en vit man och bli gravid så aborterar jag direkt. Tar inga risker. Jag skaffar enbart barn med utomeuropeer och mina vänner gör likadant.

Inte mål men önsketänkande.

Hur har du kommit fram till detta ?

Är du själv vit ?
Citera
2018-12-18, 07:19
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Det är så att du vill undvika sanningen och ok jag visar bara dig verkligheten.

Om sanningen är att du ska tjata hål i huvudet på mig och strunta i alla invändningar, så ja. Då undviker jag gärna den.
Citera
2018-12-18, 07:30
Bannlyst
Citat:
Hur har du kommit fram till detta ?

Är du själv vit ?
Ja jag är vit.

Genom att öppna ögonen. Den vita mannen, den mest privilegierade varelsen av alla, är den mest osympatiske med värsta tänkbara människosyn. Nästan alla vita män är manschauvinister och rasister.

Privilegier torde medföra en ödmjukhet inför de människor som är förtryckta, vilket det inte gör för vita män, utan tvärtom så medför det narcissism och liknande personlighetsdrag som behöver avlas bort.
Citera
2018-12-18, 07:39
Medlem
Citat:
Ja jag är vit.

Genom att öppna ögonen. Den vita mannen, den mest privilegierade varelsen av alla, är den mest osympatiske med värsta tänkbara människosyn. Nästan alla vita män är manschauvinister och rasister.

Privilegier torde medföra en ödmjukhet inför de människor som är förtryckta, vilket det inte gör för vita män, utan tvärtom så medför det narcissism och liknande personlighetsdrag som behöver avlas bort.

Har du studerat på Universitet ?
Citera
2018-12-18, 07:40
Bannlyst
Citat:
Har du studerat på Universitet ?
Raggar du på mig nu ?
Citera
2018-12-18, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten
Om sanningen är att du ska tjata hål i huvudet på mig och strunta i alla invändningar, så ja. Då undviker jag gärna den.

Fortsätt observera , försök att bara titta på fakta , det är inte säkert jag har helt rätt.
Citera
2018-12-18, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mahuang
Istället för att abortera män, så kan man göra mer för att kvinnor inte ska hamna utanför möjligheten att träffa någon.

Kvinnor hamnar utanför av flera anledningar och ändrar man detta så finns det fler kvinnor på marknaden.

En är stoppa alla kvinnomord.
Stoppa kvinnomisshandel och kvinnokränkningar
Stoppa våldtäkter
Få män att inte rata kvinnor pga ålder, de har barn, de är mulliga, de är fula, de är fattiga, de har högre lön/utbildning, de är sjuka mm.

Jag håller med dig i allt ,män måste sluta hitta på skäl att inte skapa relationer med kvinnor.

Definitivt ska de inte skaffa så negativa värderingar att de misshandlar dem , fast de ska inte ens komma i närheten av detta TÄNKANDE.

Alltså de borde lära sig att älska alla sorters kvinnor.
Citera
2018-12-18, 07:51
Medlem
Citat:
Ja jag är vit.

Den vite mannen kan inte hjälpa att han har högre IQ än de flesta andra raser. Vissa asiater borträknade.

Allt du ens nämner narcissism i ditt inlägg är komiskt eftersom jag umgås en hel del med utomeuroper och jag kan lova dig att det inte är vita män som är mest självgoda (dunning-kruger någon?).

Smutsfolket du beskriver som "förtrycka" är inte förtrycka av vita män, bara av sin egen genetik.

Grattis till att du frivilligt gjort din genetiska avkomma sämre än vad den kunde blivit (eller söker du dig till smuts eftersom ingen vit vill ha dig? )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in