Citat:
Ursprungligen postat av
Cornerofhope
När det gäller att klassificera en person via DNA så finns det som du skriver en viss felmarginal. Jag utgår ifrån att du menar att gärningsmannens DNA egentligen borde visa att han är av utländsk härkomst. Det ligger knappast inom felmarginalen. Att en labassistent skulle fuska med ett prov så att det pekar mot en nordisk person istället för en utländsk är nog det mest otroliga scenariot hittills. Vänsterfundamentalist bedriver systematiskt fusk i NFC:s DNA-lab, skulle vara något.
Haha, en sån vinklad markering skulle aldrig släppas ut och vilken media skulle då ha skrivit om det? Samt att skriva från "hjärtat" är alltid berömvärt ooch skönt om "tycka synd om" är din lott. Det finns mycket som har mörkats i Sverige under årens lopp och i detta fall skadar det inte med en viss öppenhet då vi bör hitta nya vägar snarast....
Maknadsföringen som ett dubbelmord tog bort ljuset från M som brottades ned och mördades hänsynslöst. Manipulativt anser jag att mf ett dubbelmord och tyvärr har jag haft rätt så länge om läget i S, men bara länge, alltför länge, suck.
Hela Sverige har ju hamnat inom felmarginalen idag och min pissasion, ekonomi fick inget glädjeskutt utan en extra skatt på 4% som utflyttad, samt en kronkurs motsvarande ett dasspapper så osvuret blir nog bäst även i detta fallet, hm. Dvs vi vet inte så mycket mer än att GM troligtvis är död och fri eller levande mer eller mindre begraven i sin skuld... stackars barn heter det väl idag.