2018-12-09, 11:48
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Castorchamp
Monikas son, den stackarn. Han verkar för övrigt klok. I förhör är han kort och babblar inte lika mycket. Han märkte för övrigt inget märkligt under den lilla stund han var med under kvällen. Sen gick han och la sig för att vakna av att polisen stormar in och skriker att han ska ligga kvar och inte röra mobilen.
Lite tradigt att som helt oskyldig få sin mobil beslagtagen & sina surfvanor undersökta.
Citera
2018-12-09, 11:48
Medlem
The.Leaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeannieg
Var kan man läsa förhör och se bilder från lägenheten? Går det att ägga ut här?
Här är det: (FB) Svensk mästare i fotboll misstänks för våldtäkt okt -18, är i 60-årsåldern
Citera
2018-12-09, 11:53
Medlem
FedupFlorences avatar
Nu har jag läst förhöret med Monika.

Hon ger en bild av den kultur och det hem i vilket det här har utspelat sig. Hon berättar att Glenn tidigare har pratat om att han velat ha en trekant. ”Glenn måste ha fått en idé om att JB skulle passa då hon är lättfotad ... att det kändes lite familjärt”.

”Jag är grymt lättväckt, de måste varit grymt tysta.” ... ”Jag är 1000% säker...” … ”Det är illa nog om Glenn varit otrogen men då är jag säker på att han gjort det för min skull.” ... ”Jag vet att han älskar mig till och med marken jag går på och allt jag tar i.”

Och sent förstod jag vad för folk det här handlar om och i vad för hem det här har utspelat sig.
Citera
2018-12-09, 11:56
Medlem
Garnityrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knight1056
Leta bakåt i tråden. Den maskade versionen är väl offentlig handling så det är inget som läckt.
Jag pratar inte om fupen, hon säger i fupen att hon läst hela hans förhör på Flashback. Förhör är inte offentlig förrän fupen släpps i samband med att åtal väcks.
Citera
2018-12-09, 12:06
Medlem
The.Leaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garnityr
Jag pratar inte om fupen, hon säger i fupen att hon läst hela hans förhör på Flashback. Förhör är inte offentlig förrän fupen släpps i samband med att åtal väcks.
Gissar att det är häktningspromemorian hon syftar på.

(FB) Svensk mästare i fotboll misstänks för våldtäkt okt -18, är i 60-årsåldern
Citera
2018-12-09, 12:19
Medlem
Crimphris avatar
Det är skrämmande att läsa det Monika säger. Hennes man har haft sex (om vi helt skalar bort huruvida det var frivilligt eller inte) med en 17:åring, och hon tjatar om att han inte ens tycker att hon är snygg, att hon är lönnfet och så vidare.
Äckelkärring.

Varför har de ens diskuterat hur attraktiv ett barn är?
Citera
2018-12-09, 12:21
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crimphri
Det är skrämmande att läsa det Monika säger. Hennes man har haft sex (om vi helt skalar bort huruvida det var frivilligt eller inte) med en 17:åring, och hon tjatar om att han inte ens tycker att hon är snygg, att hon är lönnfet och så vidare.
Äckelkärring.

Vem är 17?
Citera
2018-12-09, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Nu har jag läst förhöret med Monika.

Hon ger en bild av den kultur och det hem i vilket det här har utspelat sig. Hon berättar att Glenn tidigare har pratat om att han velat ha en trekant. ”Glenn måste ha fått en idé om att JB skulle passa då hon är lättfotad ... att det kändes lite familjärt”.

”Jag är grymt lättväckt, de måste varit grymt tysta.” ... ”Jag är 1000% säker...” … ”Det är illa nog om Glenn varit otrogen men då är jag säker på att han gjort det för min skull.” ... ”Jag vet att han älskar mig till och med marken jag går på och allt jag tar i.”

Och sent förstod jag vad för folk det här handlar om och i vad för hem det här har utspelat sig.

Var det möjligen i samma förhör där polisen frågar varför Monika babblar om trekant utan att de tagit upp det. Monika svarar då att det står att läsa om på flashback dvs förhöret med Glenn.

Det förhöret känns rätt tillrättalagt för att backa Glenn. Nu vet dessutom Monika att även detta förhör kommer att ligga ute och då passar hon på att förminska brottsoffret genom att ånga på om att Kära maken tycker bo är lönnfet och måste ha bjudit ut sig då hon är lösaktig. Dessutom ska bo minsann inte inbilla sig att den skojsiga gull maken gjort detta utan omtanke dvs omtanke till hustrun.

Monika är helt blåst, mer behöver man inte säga. Maka söker kaka.
Citera
2018-12-09, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Lite tradigt att som helt oskyldig få sin mobil beslagtagen & sina surfvanor undersökta.

Nu vet jag inte om det inledningsvis bara säkrade lägenheten. Annars ja väldigt tradigt att bli utsatt för detta. Men lägenheten var en brottsplats. 23 år, tanke på eget boende är väl ingen vild gissning efter detta.
Citera
2018-12-09, 12:39
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Castorchamp
Var det möjligen i samma förhör där polisen frågar varför Monika babblar om trekant utan att de tagit upp det. Monika svarar då att det står att läsa om på flashback dvs förhöret med Glenn.

Det förhöret känns rätt tillrättalagt för att backa Glenn. Nu vet dessutom Monika att även detta förhör kommer att ligga ute och då passar hon på att förminska brottsoffret genom att ånga på om att Kära maken tycker bo är lönnfet och måste ha bjudit ut sig då hon är lösaktig. Dessutom ska bo minsann inte inbilla sig att den skojsiga gull maken gjort detta utan omtanke dvs omtanke till hustrun.

Monika är helt blåst, mer behöver man inte säga. Maka söker kaka.

Ja. ”Förhör med Ahlberg Schiller, Monika Elsa Elisabeth; 2018-10-19 13:23”

Tycker inte hon lyckas med något annat än att beskriva sig själv och sina nära i ledsam dager.
Och vad är det för språk hos en medelålders person?
Citera
2018-12-09, 12:56
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Äckelkärring.

BO är en fullvuxen kvinna. 26 år eller nåt liknande.
Citera
2018-12-09, 13:08
Medlem
Gloriosos avatar
Citat:
Äckelkärring.

Barn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in