2018-12-07, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brigade
Firminho Firminho.

Han heter Firmino, Finns inget H där.
Du visar noll respekt när du stavar hans namn fel, Han vill inte ha dig som supporter.
Citera
2018-12-07, 20:44
Medlem
LFCYNWAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kennethakare
West Bromwich …
21 : 00
Aston Villa

Idag är den något och se?
Ja! WBA är vädligt fina hemma och brukar ösa på framåt, har ett bra lag det bästa i ligan skulle jag säga. Villa har varit med i många sjuka matcher denna säsong och är lite jojo i sina prestationer. Är ett derby och Championship så det finns även goda chanser att det kommer smälla en hel del. Jag kan så klart inte lova något men förutsättningarna är goda för en bra match.
Citera
2018-12-07, 22:18
Medlem
foool13s avatar
Varför spelar El Ghazi i The Championship.. hade ingen koll på det, gick väl lite risigt i Lille då. Var ju en stor talang ett tag i Ajax.

2 mål idag.
Senast redigerad av foool13 2018-12-07 kl. 22:23.
Citera
2018-12-08, 00:47
Medlem
kennethakares avatar
Pinsam domarinsats på 2-2 målet.
Citera
2018-12-08, 03:32
Avstängd
Halloween2s avatar
Bild har skrivit att en utav anledningar till özils dåliga rygg är för mycket dataspelande.
Citat:
1 740 timmar som Mesut Özil ska ha lagt ner på Fortnite blir i snitt cirka fem timmar per dag över ett år.

Herregud vilken sopa, kan detta vara en anledning till att sluta i landslaget för att få lira mer dator?
Citera
2018-12-08, 09:29
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kennethakare
Pinsam domarinsats på 2-2 målet.
Tänkte precis skriva, "hoppas du tog lfcynwa"s tips och kikade på matchen för det var ett bra derby igår. Men det verkar som att jag inte behöver oroa mig för det. Men nä håller med. Liten sur eftersmak med 2-2 målet. Därför VAR behövs. Egentligen omöjligt för domaren att se om bollen tar på armen (eller armarna var ju fan flera touch). Kanske att linjedomaren borde sett det. Men el ghazis mål var annars höjdpunkten. Helt klart två lag som är med och slåss om play off platserna. West brom kanske tom om direktuppflyttning.
Citera
2018-12-08, 09:32
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Bild har skrivit att en utav anledningar till özils dåliga rygg är för mycket dataspelande.

Herregud vilken sopa, kan detta vara en anledning till att sluta i landslaget för att få lira mer dator?
Dataspelande och en massa inandades av konstiga röker på alla fester han drar på. Inte konstigt att han inte orkar annat än att lunka runt på planen. 300 k i veckan. Största bluffen i fotbollsvärlden. Eller ja näst största. Svårt att slå alexis sanches 350k i veckan tror jag det är.

Citat:
Ozil, Aubameyang, Lacazette and a host of other Arsenal players seen in new footage inhaling nitrous oxide at a wild private party
Citera
2018-12-08, 11:33
Medlem
LordLancasters avatar
När Joachim Löw personligen åkte till London för att prata med Özil efter hans ragequit från landslaget gav Özil instruktioner till Arsenals säkerhetsvakter att inte ens släppa in honom på träningsanläggningen.
Citera
2018-12-08, 20:25
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordLancaster
När Joachim Löw personligen åkte till London för att prata med Özil efter hans ragequit från landslaget gav Özil instruktioner till Arsenals säkerhetsvakter att inte ens släppa in honom på träningsanläggningen.

haha seriöst? vidrig spelare.

Lite frustrerande när Pep snackar om Jesus och hans bristande på mål och ställer sen upp med raz, sané och mahrez på topp. Aguero saknas verkligen i matcher som denna mot chelsea. City med 10 hönor mot 0 innan den vidriga Luiz nickar in den. Nåväl en förlust borta mot chelsea är som det är.

Salah var grym idag och då menar jag inte hans 3 mål (också bra helt klart) men att ge bort man of the match reward till James i stället. 500 PL matcher, Liverpool fick verkligen en topp spelare utav city.
Citera
2018-12-08, 21:04
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LFCYNWA
Inte en chans att vi går rent mot bottenlagen kommande matcherna. Snart måste det dåliga spelet straffa sig även om vi höjde oss och spelade bra mot Arsenal. Mot Everton kan allt hända och Mo kommer parkera bussen och plocka med sig en pinne hem

Inte en chans? Ni har precis gått rent mot exakt de motstånd jag talade om för dig.
Inse faktum att ni nu leder serien och kommer vinna PL 18/19.
Citera
2018-12-08, 21:21
Medlem
LFCYNWAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Inte en chans? Ni har precis gått rent mot exakt de motstånd jag talade om för dig.
Inse faktum att ni nu leder serien och kommer vinna PL 18/19.
Nej City kommer fortfarande att vinna ligan. Vi har gått rent men spelet är minst sagt svagt. Det kommer komma matcher där vi inte får med oss poängen när vi spelar dåligt. Bara för att vi vann matcherna jag trodde vi skulle tappa poäng i så betyder inte det att vi kommer gå rent nästa fem osv. Redan räknat med 1 pinne max mot United hemma och samma när vi lirar mot City borta.

Vad vill du att jag ska säga? klart jag är glad att jag hade fel.
Citera
2018-12-08, 21:37
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LFCYNWA
Nej City kommer fortfarande att vinna ligan. Vi har gått rent men spelet är minst sagt svagt. Det kommer komma matcher där vi inte får med oss poängen när vi spelar dåligt. Bara för att vi vann matcherna jag trodde vi skulle tappa poäng i så betyder inte det att vi kommer gå rent nästa fem osv. Redan räknat med 1 pinne max mot United hemma och samma när vi lirar mot City borta.

Vad vill du att jag ska säga? klart jag är glad att jag hade fel.

Du bör tro mer på ditt lag är det jag säger. Ni har aldrig startat så här bra någonsin.
Du säger att ni inte spelat bra men likt förbannat har Liverpool gått rent sista matcherna och är enda obesegrade laget. Säg när ni skruvar på spelet 25 %, då kommer ni blåsa lagen av banan.

Ni kommer vinna serien. Allt jag säger. Jag är Evertonsupporter oxå. Notera det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in