Citat:
Ursprungligen postat av
Itoy
Jag tänker lite på min egen sökhistoria, allt från hur man styckar och blir av med en kropp till våldtäktssex, djursex, orgier och fan och hans moster.... det man surfar på behöver inte betyda ett skit.
Jag håller med. Det är ändå intressant, ens intresse i bild och lust betyder ju ändå nånting. Men BO:s surfande har säkert ingen betydelse här eftersom det inte har framkommit att det har funnits någon flirt eller sexuell spänning i sällskapet den kvällen - eller tidigare.
Det är händelsen som ska bedömas och vi får hoppas på en oberoende analys av ljudet. Det är ju sällan det finns en ljudupptagning och att det ska vara så besvärligt att få fram en oberoende analys visar ju på att vi är i mitten av den gråaste gråzon.
Vi har idag en vidare lag att ta hänsyn till och jag har i andra trådar uttryckt att jag är övertygad om att det har funnits ett mörkertal av övergrepp som nu kan komma att lagföras men har även uttryckt oro då det bevisligen finns anmälare med ekonomiska incitament.
Att ha förutfattade meningar här är ingen betjänt av. Att uttrycka tvärsäkerhet i nuläget tyder på annat än en adekvat bedömning av det som har framkommit.