2018-08-31, 19:21
Medlem
Kan någon rekommendera en butik i Sthlm (förutom PGW) som säljer lustgas?
Citera
2018-11-06, 17:16
Medlem
Lustgas på ketamin - överlever man?
Citera
2018-11-07, 23:06
Medlem
00sjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mondamorron
Lustgas på ketamin - överlever man?
Skulle säga ja. Det håller så kort stund och tar du inga sjuka mängder och inte får syrebrist så ser jag inte vad som kan gå fel, jag kan ha fel dock.
Citera
2018-12-04, 14:28
Medlem
Xhaoss avatar
Kanske har skrivits förut. Men orkar inte leta igenom 300+ sidor.

Om jag tänker ta det en kväll, och köper vitamin b12-kosttillskott, hur många bör jag ta den kvällen? Spelar det roll om jag tar före eller efter? Ska jag fortsätta ta det flera dagar efter också? Bör jag ta det före också?
Citera
2018-12-08, 00:41
Medlem
Nyligen poppat upp en ny sida som säljer lustgas från Danmark. Jag var högst tveksam till en början eftersom jag inte kunde hitta några omdömen vart jag än letade, men efter att ha fått kontakt med ägaren så har jag helt ändrat åsikt. Det är klart bättre priser än PGW, 3.5kr för en Mosa patron och 3.33-3.5kr för en Liss patron, frakt på ca 105kr. Just nu kan man betala med PayPal och QuickPay, men förhoppningsvis kommer man snart också kunna betala med Klarna (ägaren väntar på svar från Klarna).

Jag har inte beställt från sidan själv än då jag är pank för tillfället, så ifall någon av er beställer från sidan så får ni gärna lämna en kommentar för att intyga att sidan inte är en scam.

http://lust-gas.se

Inkluderar också konversationen mellan mig och ägaren:

Citat:
Hello! I would love to make an order from your shop, but since I can't find any reviews I'm a bit scared that I'll get scammed. Could you send some kind of proof that I will receive my order?

Hey. Yes of course, I understand your concerns.
My name is Magnus and I am managing four online N2O webshops for Denmark, Sweden, Norway and Germany who all sell the same products. The goal is to be the cheapest N2O supplier online in all countries. All products are stored and sent here from Copenhagen and include all taxes.

If you pay with Paypal you always have the option to dispute a payment you have made, in case you don't receive the products you payed for. The same principle applies to payments with credit card, but then you have to contact your bank to make a dispute. If one of my customers do that, I have to prove that the customers have received the package. A customer has received the package when he has signed upon delivery. That means if a customer don't receive the products, he can get the money back by following a dispute.

You can write which products you would like to order and then I will take a picture of the products together and send the picture here in the chat. You can start out with a little order, to proof the validity of lust-gas.se.

Here is a tracking number from an order 11. november which was sent to sweden: https://www.postnord.dk/track-trace#...28520019252134
Citera
2019-01-22, 16:20
Medlem
Finns det olika typer av patroner? Tänkte beställa denna sifon. Fungerar båda dessa olika patroner? 1 och 2.
Citera
2019-01-22, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nagontogmittnamn
Finns det olika typer av patroner? Tänkte beställa denna sifon. Fungerar båda dessa olika patroner? 1 och 2.

Ja båda alternativen funkar till sifonen!
Citera
2019-01-23, 09:24
Medlem
Kan man hitta en NOS cracker någonstans i Sverige? Någonting som denna? Har beställt en från AliExpress, men tror inte att den kommer att komma tills när jag skulle behöva att den kommer
Citera
2019-01-25, 18:50
Medlem
9852178523698741s avatar
Citat:
Kan man hitta en NOS cracker någonstans i Sverige? Någonting som denna? Har beställt en från AliExpress, men tror inte att den kommer att komma tills när jag skulle behöva att den kommer
Har sett på vissa tobaksbutiker. Men annars beställer du nog snabbast från amazon.
Citera
2019-01-26, 14:23
Medlem
00sjus avatar
Citat:
Har köpt 2 varianter av patroner, silvriga och gråaktiga. Rekommenderar dom silvriga (MOSA). När jag köpte dom gråaktiga så sprutade gasen ut hejvilt på vissa patroner när jag skulle ladda dom. Ja båda passar till den sifonen.
Citera
2019-02-12, 16:53
Medlem
Jeltzins avatar
Kan man hyra en sån där stor behållare som man brukar se på rave med lustgas i? Var får de tag på sina? Ska anordna en fest och tänkte kränga.
Citera
2019-02-12, 17:02
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeltzin
Kan man hyra en sån där stor behållare som man brukar se på rave med lustgas i? Var får de tag på sina? Ska anordna en fest och tänkte kränga.
AGA eller Air Liquide kanske?

Jag har själv haft 20 liters behållare från Air Liquide med N2O.
Dessa vara dock ej hyrda,men dom finns i af.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in