2018-12-07, 22:21
Medlem
Soma?

Tjena, har fått tag på 1 karta tapentadol 100mg och Soma 500mg. Kan man flumma på något av det? vilken tycker ni jag borde börja med och vad bör jag veta angående dosering osv.
Tack!

(mod får flytta om det är på fel ställe!)
Citera
2018-12-07, 22:34
Medlem
Ja du kan flumma på båda preparaten.

Tapentadol ~ Tramadol, ovan så 100-300 mg.
Soma ska du vara lite försiktig med, ta 1 åt gången och känn efter, ta absolut inte fler än 4 första gången.
Citera
2018-12-08, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KSALOL123
Tjena, har fått tag på 1 karta tapentadol 100mg och Soma 500mg. Kan man flumma på något av det? vilken tycker ni jag borde börja med och vad bör jag veta angående dosering osv.
Tack!

(mod får flytta om det är på fel ställe!)

Fick du ut något av Soma? Provat flera gånger men ej kännt något speciellt.
Citera
2018-12-09, 21:50
Medlem
fredrochas avatar
OxyNorm dagen efter alkhol

Tja, behöver lite snabba svar och tips bara. Försökt söka och googla men, njaa.

Hade en rätt så ordentligt afton igår med alkohol och en smärre mängd med ladd.
Kan jag stoppa i mig säg, 10-15mg oxynorm nu utan att bli besvärad av eventuella bieffekter?
Citera
2018-12-11, 23:15
Medlem
r_o_ns avatar
Jag tar mina mediciner för jag behöver dem och har fått dem föreskrivvna, men 1177 hade över 1 timme kö.
Jag har sedan en tid tagit mirtazapin 30mg (2x15mg) till kvällen.
Jag har även oxikodon mot värk i ett knä. Jag har inte behövt min oxikodon sedan jag blev insatt på mirtazapin.
Frågan är om jag kan ta en tablett av oxikodon utan någon riks på någon "blandad" effekt av dessa två preparat.
Citera
2018-12-13, 13:15
Medlem
Käkar Elvanse och har nu fått tag på Targiniq (Oxikodon + Naloxon), någon som har erfarenheter hur de går hand i hand?

Försökt att söka runt men verkar vara svårt att hitta information om denna blandning
Citera
2018-12-14, 19:34
Medlem
trueforgoods avatar
Druckit alkohol (ej full) hela dagen i slö takt. Mest öl men även lite whiskey. Kan man käka typ 1g svamp utan att bli dålig? Är det värt det?

Magen är halvkass pga drickat och brukar må illa på svamp, kommer det bli ännu värre nu eller tar alkoholen bort illamåendet?

Snabbt svar uppskattas!
Citera
2018-12-14, 22:58
Medlem
Drog väl runt en 04 lina me bra tjack tidigare kanske fyra timmar sedan ,sen rökte jag en fet brunt och fick vad som kändes påbörjan till en panikångest fast värre, blev noooojig, så tänkte inte på att jag tagit uppåt o rökt så slängde i mig en imovane 5mg.

Nu skevare jag som fan o börjar noja lite igen. Är detta farligt bandning eller kan ja ta lite mer röka? för mår fett bra.
Citera
2018-12-14, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Druckit alkohol (ej full) hela dagen i slö takt. Mest öl men även lite whiskey. Kan man käka typ 1g svamp utan att bli dålig? Är det värt det?

Magen är halvkass pga drickat och brukar må illa på svamp, kommer det bli ännu värre nu eller tar alkoholen bort illamåendet?

Snabbt svar uppskattas!

Spar svampen! Det är vanligt att man spyur på halliinogener även svamp. Speciallt flygsvamp.
Citera
2018-12-15, 15:01
Bannlyst
Går det bra att kombinera Lamotrigin och 5-HTP? Om ja, är det någon med erfarenhet av denna kombination mot psykiska åkommor?
Citera
2018-12-17, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ADHDskadad
Käkar Elvanse och har nu fått tag på Targiniq (Oxikodon + Naloxon), någon som har erfarenheter hur de går hand i hand?

Försökt att söka runt men verkar vara svårt att hitta information om denna blandning

Smällde i mig skiten, så om någon annan söker efter denna blandning så kan jag säga att det funkade utan några problem för mig
Citera
2018-12-21, 00:59
Medlem
frågar för en väns skull ang om Brintellix (vortioxetin) om man kan ta det samtidigt suget för
att kasta i sig MDMA ?
Ngn som vet biverkningarna att blanda dessa 2 substanser ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in