2018-12-05, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Jag har blivit kallad det, plus mordhot för att jag uttryckt en åsikt så radikal som att jag inte tycker att någon har rätt till någon annans kropp
Det är väl det här tjejer får utstå på nätdejting med?
Citera
2018-12-05, 18:55
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mahuang
Vilka män dejtas det då?
Citera
2018-12-05, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Vilka män dejtas det då?
Jag tror kvinnor får utstå hat och hot bara genom att ha en profil på en dejtingsajt, behöver inte ens ha varit på en dejt.
Män blir förbannade om hon är nyreggad och blir spammad med hundratals meddelande och inte hinner svara. Eller inte svarar tillräckligt fort.
Citera
2018-12-05, 19:03
Avslutad
Har en tjej väl fått känna en stor kuk så är det kört för oss normala :-)
Citera
2018-12-05, 19:05
Medlem
Citat:
Vilka män dejtas det då?
Sen vill 95% av alla män gärna visa upp sin snopp så fort som möjligt, hur kul är det för tjejer att titta på snoppar hela dagarna när de kanske letar efter en seriös pojkvän. Vilket förhållande får de med en "visa snopp beroende" pojkvän?
Killar som håller på med nätdejting är beroende av det, de kommer aldrig sluta använda dejtingsajterna.
Citera
2018-12-05, 19:05
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Jag tror kvinnor får utstå hat och hot bara genom att ha en profil på en dejtingsajt, behöver inte ens ha varit på en dejt.
Män blir förbannade om hon är nyreggad och blir spammad med hundratals meddelande och inte hinner svara. Eller inte svarar tillräckligt fort.
Du svarade inte på frågan. Sitta och leta män online är inte dejtande, det är mer förspel till dejtande.
Citera
2018-12-05, 19:09
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Exakt! det är liksom den reaktionen man kan få antingen när man har andra åsikter eller när man helt enkelt har the fräckheten att säga nej.

Är väl något slags desperat försök att återvinna det sårade egot

Har också fått ett första mail med typ "nä du har för mörkt hår för mig, ser så hårt ut"- man bara va? Har jag frågat? Liksom varför lägga tid på någon man ändå inte är intresserad av? Tror att det antingen handlar om något slags klumpigt kontaktförsök a la negging, eller att det stör sig nåt in i helvete på att man har preferenser som går stick i stäv på hur de själva är.
Citera
2018-12-05, 19:11
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Du svarade inte på frågan. Sitta och leta män online är inte dejtande, det är mer förspel till dejtande.
Vad är "äkta" dejtande" då enligt dig?
Citera
2018-12-05, 19:27
Medlem
Citat:
Men det heter ju nätdejting, du får väl kontakts svenska akademin och be dem ändra så det heter vad du vill.
Citera
2018-12-05, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Exakt! det är liksom den reaktionen man kan få antingen när man har andra åsikter eller när man helt enkelt har the fräckheten att säga nej.

Är väl något slags desperat försök att återvinna det sårade egot

Har också fått ett första mail med typ "nä du har för mörkt hår för mig, ser så hårt ut"- man bara va? Har jag frågat? Liksom varför lägga tid på någon man ändå inte är intresserad av? Tror att det antingen handlar om något slags klumpigt kontaktförsök a la negging, eller att det stör sig nåt in i helvete på att man har preferenser som går stick i stäv på hur de själva är.
Mesiga killar som ingen vill ha sitter och läser böcker om hur man raggar och då är det några amerikanska "raggexperter" som själv inte lyckas hitta tjejer som ger dem rådet att de ska säga elaka saker om tjejers utseende och liknande knäppa tips, de ska trycka ner tjejerna.
Så det är säkert det du har råkat ut för, det lustiga är att ju mer de här raggningsexperterna gjorde inträde och "lärde upp" kilar att ragga, dessto färre tjejer blev det på uteställen och nätdejting

Kvinnor har ingen lust att slösa bort sin tid på att bli taskigt bemött och må dåligt, när de kan göra något trevligare med tiden. Man kan göra saker som får en att må bra, träna, umgås med familj eller husdjur, måla, spela instrument, gå en kurs och utveckla sig eller t.o.m hellre jobba och tjäna lite pengar.
Citera
2018-12-05, 19:50
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Mesiga killar som ingen vill ha sitter och läser böcker om hur man raggar och då är det några amerikanska "raggexperter" som själv inte lyckas hitta tjejer som ger dem rådet att de ska säga elaka saker om tjejers utseende och liknande knäppa tips, de ska trycka ner tjejerna.
Så det är säkert det du har råkat ut för, det lustiga är att ju mer de här raggningsexperterna gjorde inträde och "lärde upp" kilar att ragga, dessto färre tjejer blev det på uteställen och nätdejting

Kvinnor har ingen lust att slösa bort sin tid på att bli taskigt bemött och må dåligt, när de kan göra något trevligare med tiden. Man kan göra saker som får en att må bra, träna, umgås med familj eller husdjur, måla, spela instrument, gå en kurs och utveckla sig eller t.o.m hellre jobba och tjäna lite pengar.
Precis, de fattar jun inte att de sabbar för sig själva och andra män. Negging är ju så jävla uppenbart för alla kvinnor över 17 dessutom så jävla small dick energy.
Citera
2018-12-05, 21:47
Medlem
Citat:

Vad är det för desperata män som letar liggobjekt på dejtingsidor då?
Kan förstå om seriösa män söker efter en livskamrat, men att leta ligg på nätet är ju inte bättre än kontaktannonserna i gamla porrtidningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in