2018-03-28, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Uppenbarligen är du ett riksmongo och de samma gäller dina polare.
99% av alla mina vänner har då inga problem med den biten

Ligger ni med varandra?
Citera
2018-03-28, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Ligger ni med varandra?

HAHAHAHAHA!!!
Citera
2018-04-04, 15:12
Medlem
black_devils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Säger fucktarden som inte kan avsluta med punkt.

punkt? vem behöver det när du ser ut som en kan man ju använda dig som en punkt
Citera
2018-04-04, 15:22
Medlem
mortuus82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebeccakuksugerska
killar snackar om att ge sex och ha sex som på film men när det väl gäller blir de mesar.

tja för mig som ful kille känns det hopplöst, och jag är inte typen som kommer lyckas på tinder,badoo osv har inte försökt med online dejtning och tänker inte försöka heller när man läser här hur jävla hopplöst det är. Slösa tid för att som mest få till det med nån fet morsa i 40 års åldern låter inge vidare och sen blir man bara dumpad eller dissad haha för dom kan välja vem dom vill, även dom fula tjejerna.
Citera
2018-06-20, 22:51
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
När en kille stöter på mig så vet jag hur nervös osv han är så då tycker jag att det är väldigt viktigt att inte förstöra för honom även om jag inte är intresserad och vänner kan man alltid bli. Jag vill säga nej på ett sätt så han fortsätter att vara som han är och ta kontakt.

Jag var ute med några polare och det var en av oss som accepterade att bli bjuden på en drink av en kille. Hon stod vid baren och väntade med honom men så fort hon fått drinken kom hon flinande bort till oss precis som hon gjort något bra. Jag tyckte det var hemskt att se honom och sa till henne att så gör man inte. Usch vad gräsligt det var.

Kom och tänka på detta när jag läste vad du skrivit om värde och sånt

Citerar dig här AdjoooogIE "Hatar man verkligen kvinnor om man gör allt man kan för att få till det? Skulle fan inte tro det."

Det var väldigt gulligt skrivet

Vi kan vara vänner?

Friendzonar dig pronto.
Citera
2018-06-25, 16:26
Medlem
black_devils avatar
e bara försöka o försöka tills man lyckats
man får aldrig ge upp.

Finns många bra tjejer därute.
Men många vill ha popstjärnor eller rikemansgossar så kallade Golddiggers.
Citera
2018-06-25, 16:49
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappersmall
Där har ni det, jag sa det.

Jag tror på fullaste allvar att detta påstående är sant, detta baserat på vad jag märker på universitet eller i min umgängeskrets.

En STOR del av killar får inget sex, men så här brukade det inte vara.

För bara 10 år sedan så var det annat, men nu för tiden så känner jag till så extremt många helt normala vanliga killar som ser helt vanlig ut, som inte får ett dugg.

Det är något som har hänt och jag vet inte vad.

När man säger detta, då kommer genast en hel drös med människor och säger: "neej nej detta är inte sant, se dig omkring!! de flesta killar har förhållanden och får sex eller hur?" ... nej ,det är inte sant, vissa killar är i förhållanden ja men många av dessa förhållanden är helt sexlösa och killen är undergiven och överkörd av tjejen.

Online dating är i stort sett helt kört, brudar som för 5 år sedan var normala och schyssta svarar nu för tiden inte ens, till och med RIKTIGT FETA OCH FULA TJEJER får enormt mycket uppmärksamhet och boostat ego.

Jag vidhåller därmed att den största delen av killar i dagens sverige inte får komma till, när dom väl får det så är det väldigt sällan. När dom väl får ett förhållande så har tjejen makten och dumpar ofta inom något år.

Tycker ni detta stämmer, inte, varför inte? Tror ni det är ett växande problem med manlig ensamhet och att bli utstött från samhället?

Jag märker fler och fler killar blir bittra, inklusive mig själv, det är något i hela atmosfären som förändrats de senaste åren, jag kan känna det tydligt.

Men va, är du seriös? Killar som är i förhållande men ej får sex alls av sina tjejer? Första gången jag hör talas om det fenomenet.

Kanske ifall det handlar om par som vart tsm i 20 år. Då kan det bli lite torrt. Men annars tror jag inte på det alls.

Sen tror jag att det säkert går runt en del killar med rostiga kukar ifall de är enstörningar eller extremt fula och osäkra. Men de är nog inte många procentuellt.

Tror det är som det alltid varit. 90% av killarna får kämpa sönder sig för att ligga 1 gång i månaden eller färre, medan 10% sitter på en lista på mellan 5-50 tjejer som de kan välja och vraka mellan, beroendd på preferens vid just det tillfället. Du vet, idag vill jag knulla en stor röv, imorn en spinkig tajt blond som jag kan vrida o vända på osv.....
Citera
2018-06-26, 21:07
Medlem
tuggishs avatar
Hmm knullade 3 nya tjejer förra veckan genom Tinder!

Men så har det alltid varit, tjejer går för kvalitet. Satsa på att vara kvalitet så kommer du få ligga. I alla aspekter av livet bör du öka ditt eget värde. Fysiskt, framgång/pengar, socialt, kläder, smycken, social kompetens etc

Det är inte fel på tjejerna, de kan inte hjälpa hur de är byggda.

Problemet är killarna som inte vill lägga i en växel för att tillhöra kvalitetsklubben. Tänk på alla tjejer som sminkar sig och operatör nya bröst och gör sig till. Vad gör du?
Citera
2018-06-26, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuggish
Hmm knullade 3 nya tjejer förra veckan genom Tinder!

Men så har det alltid varit, tjejer går för kvalitet. Satsa på att vara kvalitet så kommer du få ligga. I alla aspekter av livet bör du öka ditt eget värde. Fysiskt, framgång/pengar, socialt, kläder, smycken, social kompetens etc

Det är inte fel på tjejerna, de kan inte hjälpa hur de är byggda.

Problemet är killarna som inte vill lägga i en växel för att tillhöra kvalitetsklubben. Tänk på alla tjejer som sminkar sig och operatör nya bröst och gör sig till. Vad gör du?
Jag är WT och har knullat säkert 5-10 tjejer sen sommaren drog igång.
Citera
2018-06-26, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Centauri
Det är så här revolutioner startar.

Nej, det har aldrig hänt o kommer aldrig att hända. Revolution kräver lite mer kuk.
Citera
2018-06-26, 21:43
Medlem
Centauris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Nej, det har aldrig hänt o kommer aldrig att hända. Revolution kräver lite mer kuk.

Nej, det kräver en massa män utan framtid och en grupp ledare med kuk.
Citera
2018-06-26, 23:22
Medlem
tuggishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadMax66
Jag är WT och har knullat säkert 5-10 tjejer sen sommaren drog igång.

Haha grattis! Till knullandet inte den sociala klassen!

Då har bevisat här att det går att få knulla nuförtiden!

Tråden kan stängas!

#vetenskapligbevisning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in