2018-11-15, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
Herregud 2018 och fortfarande inte fått till en ordentlig klient

Så går det till när staten upphandlar, tyvärr, dessa inkompetenta individer bör sitta bakom lås och kom kan man nästa tycka.
Citera
2018-11-15, 23:25
Medlem
dovAkins avatar
släpptes nån uppdatering idag? behövde uppdatera iaf men kan fortfarande inte logga in.. skämt
Citera
2018-11-16, 10:25
Medlem
dovAkins avatar
Vilka turneringar är bäst att köra tkr ni? tänkte typ 20-50 kr inköp turneringar
Citera
2018-11-16, 13:35
Medlem
Juristchefens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjSteffo
om tex 3 spelare går all in så står procentsatsen för ev vinst under varje spelare... den skiftar givetvis allt eftersom korten kommer upp... men innan du sett river kortet har 100% kommit upp på spelare som vinner

Det här låter ju extremt kriminellt.
Vi får hoppas att staten utreder så att staten får står till ansvar får sitt agerande.
För det är ju viktigt att allt går rätt till och ansvariga personer får ta sitt rättmätiga ansvar och att inget smusslas under mattan...
Senast redigerad av Juristchefen 2018-11-16 kl. 13:39. Anledning: Avd. lögnande demokrati
Citera
2018-11-22, 20:03
Medlem
DjSteffos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeyserSozemdf
Om man redan är all in, vad är då fördelen just i den handen? Bortsett från att man kan uppfatta motståndarnas range? Det går väl inte o se procentsatsen om två spelare täcker tredje och har fortfarande rivern att spela för?
omg 😮 jag gav 1 exempel det spelar ingen roll .. oavsett så ser du på procentsatsen vem som vinner innan riverkortet visas..
Citera
2018-11-25, 16:50
Medlem
123....s avatar
I princip kan de ge fan i att visa korten överhuvudtaget när degen åker in och endast meddela vem som vann handen.

Spänningen är densamma och det vore en rolig och sann gest om att staten gör precis hur de vill utan att lyssna alls på folket....
Citera
2018-11-26, 04:24
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
Vilka turneringar är bäst att köra tkr ni? tänkte typ 20-50 kr inköp turneringar

Hmm, då skulle jag rekommendera skalpen 50 kr och Toppen på fredagar. Lagom stora fällt vilket ger ok betalt. I skalpen gör bounties att folk spelar för löst och i toppen spelar folk istället extremt tight mot slutet och foldar alldeles för mycket när de tror att de kan vänta in finalbordet.

Fredagar inget måste men överlägset flest nöjesspelare då. Finns några vinnande microgrinders man bör ha koll på, men annars är det fisk som tar flest säten.
Citera
2018-11-26, 04:37
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Hmm, då skulle jag rekommendera skalpen 50 kr och Toppen på fredagar. Lagom stora fällt vilket ger ok betalt. I skalpen gör bounties att folk spelar för löst och i toppen spelar folk istället extremt tight mot slutet och foldar alldeles för mycket när de tror att de kan vänta in finalbordet.

Fredagar inget måste men överlägset flest nöjesspelare då. Finns några vinnande microgrinders man bör ha koll på, men annars är det fisk som tar flest säten.

Lirade några turrar i fredags gick helt ok gick plus iaf
Citera
2018-12-01, 21:20
Medlem
DjSteffos avatar
rätt kul att dom har slutat svara på mina klagomål ang procenten fuckar... är ju tryggt va statligt så skit i konsumenterna.
Citera
2018-12-02, 19:13
Medlem
Klangys avatar
Är det smart att börja spela på svenska spel, eller ska man välja andra sidor?
Citera
2018-12-02, 23:17
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klangy
Är det smart att börja spela på svenska spel, eller ska man välja andra sidor?

Enda anledningen till att jag spelar på den här klienten är att Avgift/Rake är ok och att jag gillar att spela mot svenska spelare.
Den nya klienten suger Hästballe och viljan att snabbt göra något åt problemen finns inte.

Finns inte en chans i världen att jag skulle spela på Svenska Spel utan ovan nämnda orsak och om jag får för mig att börja spela mer intensivt och seriöst som förut så kommer jag nog att se mig om efter en annan site.... Kanske jag gör ändå förresten ....
Citera
2018-12-04, 14:30
Medlem
Svammels avatar
En sak som är bra med svs poker är att det är smidigt och lätt att föra över vinsten till bankkonto med bank id.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in