2018-10-31, 21:11
Medlem
DjSteffos avatar
har just fått svar 😬 jag citerar från hampus svs ”detta är inte en hastighetsfråga utan en stabilitetsfråga detta är dock inget att tjafsa över”

fantastik inställning ifrån svs

fan vi tjafsar bara om ngt känns fel 🤥
Citera
2018-11-01, 22:02
Avslutad
Kom tillbaks till SVS igen, körde en sån mtt för 30 spänn och tog hem den.
Helt ok med pengar man fick behålla, men stör mig på flertal saker:

*Känns som vissa på svs spelar lotto typ? Man höjer 5bb och alla callar
på bordet oavsett vad fan dom nu har. Förlorade senare med AA all in mot 73unsuited. (preflop)

*Klienten är fortfarande skitful och jobbig, svider i mina ögon särskilt när man byter bord

*Motståndet?? Mött 1-2 bra men varken spelat någon dyr turnering eller högre cashgames.

Men det är kul att lira lol svs lol, jämfört med alla pirajor man möter på PS så känns
svs fullt av guldfiskar.

Nu till frågor:

Är SM värt att spela, hur många kommer tros att lira?
Finns det någon reg som försörjer sig helhjärtat från svs?
Citera
2018-11-02, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yugoslav
Kom tillbaks till SVS igen, körde en sån mtt för 30 spänn och tog hem den.
Helt ok med pengar man fick behålla, men stör mig på flertal saker:

*Känns som vissa på svs spelar lotto typ? Man höjer 5bb och alla callar
på bordet oavsett vad fan dom nu har. Förlorade senare med AA all in mot 73unsuited. (preflop)

*Klienten är fortfarande skitful och jobbig, svider i mina ögon särskilt när man byter bord

*Motståndet?? Mött 1-2 bra men varken spelat någon dyr turnering eller högre cashgames.

Men det är kul att lira lol svs lol, jämfört med alla pirajor man möter på PS så känns
svs fullt av guldfiskar.

Stör mig också ordentligt på den nya klienten sen dom ändrade utseende så är det skitjobbigt och spel. Älskar den gamla varianten som var mycket ljusare.
Det går inte heller göra playback på ett bra sätt heller och jag lyckas bara göra det med den senaste handen.

Det är därför jag numera bara spelar ett fåtal gånger per år, kanske 20 ggr och i deras synvinkel så har dom förlorat en massa i rake men eftersom det är statligt så bryr dom sig inte om sådant.
Folk spelar allmänt kasst fortfarande och det kommer aldrig försvinna.
Citera
2018-11-12, 18:15
Medlem
DjSteffos avatar
fortfarande ingen åtgärd på att % satsen visar vinnande hand innan riverkortet kommer upp...
Dom skiter idet... vilket annan seriöst bolag skulle göra det ?
STATEN O KAPITALET lalala
Citera
2018-11-12, 18:56
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjSteffo
fortfarande ingen åtgärd på att % satsen visar vinnande hand innan riverkortet kommer upp...

Bedrövligt att det ska behöva ta så lång tid, om dom nu ens har för avsikt att göra nånting åt det....
Citera
2018-11-12, 20:56
Medlem
Citat:

Förstår inte riktigt vad ni menar med att man kan se vinnande handen, var iofs ett tag sen jag spelade på svs men kan du förklara?
Citera
2018-11-12, 21:32
Medlem
DjSteffos avatar
om tex 3 spelare går all in så står procentsatsen för ev vinst under varje spelare... den skiftar givetvis allt eftersom korten kommer upp... men innan du sett river kortet har 100% kommit upp på spelare som vinner
Citera
2018-11-12, 22:27
Medlem
Nån mer som har problem med att alla fulla bord försvinner?
Citera
2018-11-13, 19:17
Medlem
Citat:
om tex 3 spelare går all in så står procentsatsen för ev vinst under varje spelare... den skiftar givetvis allt eftersom korten kommer upp... men innan du sett river kortet har 100% kommit upp på spelare som vinner

Om man redan är all in, vad är då fördelen just i den handen? Bortsett från att man kan uppfatta motståndarnas range? Det går väl inte o se procentsatsen om två spelare täcker tredje och har fortfarande rivern att spela för?
Citera
2018-11-13, 19:55
Medlem
dovAkins avatar
tappar kontakt med klienten hela tiden, spelar på mac. Nån som har liknande problem?
Citera
2018-11-14, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
tappar kontakt med klienten hela tiden, spelar på mac. Nån som har liknande problem?

Ja, det är klienten som har grova buggar.
Citera
2018-11-15, 10:04
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeyserSozemdf
Ja, det är klienten som har grova buggar.

Herregud 2018 och fortfarande inte fått till en ordentlig klient
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in