2020-06-08, 18:40
Medlem
keyboardwarri0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Westwood
Är lite sugen på att börja spela onlinepoker, har inte spelat sen 2010 tror jag när det var hype. Men efter att ha läst på flashback nu så verkar det som att onlinepokern är totalt död?
Tänkte spela på SvS och sitta på dom lägsta cashgames borden bara för skoj. Är det rätt väg att gå eller kommer jag bara möta bottar och superspelare även om jag sitter 1-kronorsborden?

Vid 0.5 borden finns det gott om dåliga spelare så är inte pengarna huvudsyftet kan du spela ha kul och även öka på bankrullen på dessa nivåer. 1 och högre så behöver du nog läsa på om den senaste inom pokerstrategi för att kunna gå plus. Inga bottar på svs.
Citera
2020-06-08, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keyboardwarri0r
Vid 0.5 borden finns det gott om dåliga spelare så är inte pengarna huvudsyftet kan du spela ha kul och även öka på bankrullen på dessa nivåer. 1 och högre så behöver du nog läsa på om den senaste inom pokerstrategi för att kunna gå plus. Inga bottar på svs.
Tack! Var precis ett sådant här svar jag letade efter, håller mig till 0.25/0.5 borden för nu, skönt att slippa botar
Citera
2020-11-17, 21:13
Medlem
DjStefs avatar
som dom har skyddat sin bedrövliga poker klient sen den infördes o vägrat lyssnat på spelare som påpekat uppenbara men enligt svs skitproblem så har nu pokersajten vart nere mest hela dan pga...uppgradering jo tjena... just under sm ..skulle inte tro det...
statligt ägd skit bryr sig mest om sig själva o skiter i om kunder påpekar saker....skatten kommer ju alltid in så skit samma om vi är usla..
lägg ner SVT/SR o SVS o låt oberoende proffs sköta det dom är bäst på
Citera
2020-11-17, 21:48
Medlem
DjStefs avatar
nu på kvällskvisten får dom faktiskt fram på sin websida att det är driftstörningar ...bäst byta anledning kanske för mörka vilken skit dom har... ska vara igång i morgon den 18 sägs oxo..
Hade inte detta pajas ftg vart statligt ägt hade dom vart borta för länge sen...
Citera
2020-11-17, 23:56
Medlem
Yinool0401s avatar
Knas och åter knas med pokern.
Citera
2020-11-25, 13:23
Medlem
TextTvs avatar
Någon mer än mig som har problem med att klienten tappar kontakt med servern hela tiden? Jag har inga problem med mitt bredband i övrigt, alla andra sidor och uppkopplingar fungerar som det ska.
Citera
2020-11-25, 18:54
Medlem
DjStefs avatar
Absolut o har bråkat med SVS om det sen dom böt till ny klient....
O hände just nyss på ett sketet 20kr sitandgo... bordet låste sig för mig men tiden räknar ner till nästa blind o går jag till lobbyn o till mitt spel så ser jag på infot att spelet pågår utan mig... DET går inte stänga bordet för "att det pågår en hand" upplyses man om man försöker
Det enda för att kunna restarta bordet är att starta om hela jävla laptopen...
Tog tag i kundservice som är lika hörbara som en fis i rymden....
samma svar som för år tillbaka...fel på din uppkoppling haha så fan heller.. har fiber 1Gb
alltid samma nonchalans från supporten...har alltid visat schärmdumpar o video klipp ..men tror ni det händer något ..
Citera
2020-11-25, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjStef
Absolut o har bråkat med SVS om det sen dom böt till ny klient....
O hände just nyss på ett sketet 20kr sitandgo... bordet låste sig för mig men tiden räknar ner till nästa blind o går jag till lobbyn o till mitt spel så ser jag på infot att spelet pågår utan mig... DET går inte stänga bordet för "att det pågår en hand" upplyses man om man försöker
Det enda för att kunna restarta bordet är att starta om hela jävla laptopen...
Tog tag i kundservice som är lika hörbara som en fis i rymden....
samma svar som för år tillbaka...fel på din uppkoppling haha så fan heller.. har fiber 1Gb
alltid samma nonchalans från supporten...har alltid visat schärmdumpar o video klipp ..men tror ni det händer något ..

Fick samma innan idag, precis som du skyller supporten ifrån sig.
Du behöver inte starta om datorn. Kör ctrl+alt+del och avsluta aktiviteten sedan starta upp det igen
Citera
2020-11-26, 10:26
Medlem
DjStefs avatar
Just det..tack !! fan man tänker inte klart när man är frustrerad så klart att det går fortare på det sättet ..
Citera
2020-11-30, 11:32
Medlem
Jag tycker att SvS poker blivit mycket stabilare under året. Nu får jag nästan aldrig problem (typ max en hängning per 50 timmar spel med Windows-klienten). Och det är som sagt enkelt att döda pokerbordet och starta upp det igen.

SvS är ungefär lika stabilt som Pokerstars numera. Pokerstars kraschar sällan helt men tappar uppkopplingen tillräckligt länge lite då och då så att man tvingas folda.
Citera
2020-12-05, 10:06
Bannlyst
Varför finns det nästan bara fattiga nybörjare på svs ?

Är jag den enda i hela Sverige son ör seriös pokerspelare ? På svs spelar dom för fika pengar! Som MAX vågar dom stora spelarna bara spela 50/100 borden
Citera
2020-12-05, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rezpekt1057
Varför finns det nästan bara fattiga nybörjare på svs ?

Är jag den enda i hela Sverige son ör seriös pokerspelare ? På svs spelar dom för fika pengar! Som MAX vågar dom stora spelarna bara spela 50/100 borden

Går ju spela på andra ställen om du så gärna vill spela om mycket pengar?
Fördelen med SvS tycker jag är att man kör utan HUD och tracker, eller det kanske går numera?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in