2018-12-01, 15:45
Medlem
Rimberts avatar
Måste säga att Anna är en fantastisk person, som har bjudit oss på många goda skratt genom åren.
Min favorit är ändå hennes hårkaos. "Jag grät grät grät men till slut gav jag upp och gick och la mig." https://www.aftonbladet.se/nojesblad...grat-grat-grat
Senast redigerad av Rimbert 2018-12-01 kl. 15:48.
Citera
2018-12-01, 17:26
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Måste säga att Anna är en fantastisk person, som har bjudit oss på många goda skratt genom åren.
Min favorit är ändå hennes hårkaos. "Jag grät grät grät men till slut gav jag upp och gick och la mig." https://www.aftonbladet.se/nojesblad...grat-grat-grat
5 timmar att reda ut trasslet? Finns det någonting som är normalt med denna människa? Det hade väl bara varit att klippa bort snodden eller har hon stålull till hår kan man undra.
Citera
2018-12-01, 22:27
Medlem
nickomyras avatar
Har Tunna livat nåt ihelgen ? Tänkte om hon har sagt något om vad den proffesionela anledningen var .
Citera
2018-12-02, 00:13
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Har Tunna livat nåt ihelgen ? Tänkte om hon har sagt något om vad den proffesionela anledningen var .
Hon beklagade sig i om det var "Hänt" över att hon gått in i väggen efter BL VIP. Hon vågar inte gå ut och köpa snacks till sonen för att folk glor och då undrar jag varför inte ungdjäveln kan gå själv? Sen skrev hon om alla hatkommentarer och då undrar jag varför hon inte håller sig undan istället för att fläka ut sig med alla lögner hit och dit.

Färre och färre verkar tycka om Book numera och det märktes definitivt när hon kom in i programmet BL när dom satt och cyklade. Hon trodde nog att alla skulle tindra med ögonen och se upp till vinnaren som verkligen är en loser året runt. Blev faktiskt förvånad att hon inte fick mer tid men förmodligen har hon framtvingat redaktionen att få deltaga genom hot av något slag. Att hon ska visa hur fet hon blivit eller att dom faktiskt lät henne äta barbiepiller under inspelningen vilket kan bli problem för TV4? Hon var ju solbränd och måste fått permis då tänderna också satt på plats helt plötsligt.

Finns det någon medlem här som är fan av Anna Book och som reste hela vägen till Huddinge? Motivera gärna vad som får er att beundra Anna Book? Hon verkade ju ha dröser med beundrare så därför ställs frågan.
Senast redigerad av Zoom008 2018-12-02 kl. 00:15.
Citera
2018-12-02, 12:40
Medlem
En inställd spelning är också en spelning sa Ulf Lundell. Tunnan ställer in av professionella skäl är man artist och professionell gör man sina jobb även om det smakar skit i munnen. Sanningen är nog att sångfågeln var rädd för en häcklande publik, fredagsfylla i Huddinge är inte att leka med för en Tunna som stora delar av landet skrattar åt.
Citera
2018-12-02, 15:39
Medlem
[quote=gJg.Bania|65987665]- "Den som väntar på något gott väntar alltid för länge." säger Tunnan.
Fan, klarar hon inte av ett av våra vanligaste ordspråk ens?

Det skall vara "Den som väntar på någon som har gått väntar alltid för länge"
mvh anna
Citera
2018-12-02, 16:27
Medlem
[quote=royoroger|66002260]
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
- "Den som väntar på något gott väntar alltid för länge." säger Tunnan.
Fan, klarar hon inte av ett av våra vanligaste ordspråk ens?

Det skall vara "Den som väntar på någon som har gått väntar alltid för länge"
mvh anna
Kanske Anna Took dyker upp på Olearys i Huddinge centrum någon gång i framtiden när hon är på humör för det och sjunger sin enda hit, ABC.
Citera
2018-12-02, 18:11
Medlem
Jävla svammel! Om ni orkar...gå in och lyssna!

https://www.acast.com/kandispodden/74.annabook
Citera
2018-12-02, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bluenail
Jävla svammel! Om ni orkar...gå in och lyssna!

https://www.acast.com/kandispodden/74.annabook
”Orkar” är nyckelordet.
Jag orkade 32 sek.
Den som orkar längst vinner signerat ex av singeln ABC.
Citera
2018-12-02, 18:24
Medlem
Mycket finns nog att säga om det podavsnittet, men maken till skamlöst tiggande om att få vara med i Så mycket bättre...
Som den arma kvinnan eldade på, hon närmast flämtade fram alla sina tillgodokommanden. (Är det ett ord?)
Hon ältar inte, nej nej.
Men hör vi något annat än denna evinnerliga "livsresa", viktresa", "hälsosamt liv" "biggestloservip". Hela jävla tiden. När kommer allt det nya vi ska få se? Anna vill framställa sig som det mest tålmodiga, sunda, förnuftiga fruntimret i världen. Nä, jag tycker att det är eeeeevigt ältande. Sååå ootrooooligt tacksamma vi ska vara att hon delar med sig av sig själv så vi inte ska gå och bära på obesvarade frågor om hur det egentligen står till med alla hennes livsval.
Lilla Anna, du får en kram,du behöver nog det.
Citera
2018-12-02, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
”Orkar” är nyckelordet.
Jag orkade 32 sek.
Den som orkar längst vinner signerat ex av singeln ABC.

Jag bläddrade fram till ca 5 min i slutet där hon berättar vad vi skulle få uppleva för underbara stunder i hennes och familjens liv om dom skulle få göra en "Familjen Whalgrens"!!
Citera
2018-12-02, 19:30
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluenail
Jag bläddrade fram till ca 5 min i slutet där hon berättar vad vi skulle få uppleva för underbara stunder i hennes och familjens liv om dom skulle få göra en "Familjen Whalgrens"!!

Jag förstod det, hon vill göra en dokusåpvariant typ "Toledanos på nya strövtåg", troligen med en massa matlagning och shopping.
Frågan är ju förstås om något produktionsbolag vågar göra någon sådan. Kanske får hon nöja sig med att hon dyker upp i "Ullared" där hon visar Morgan och Ola-Conny hur hon shoppar loss.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in