Citat:
Ursprungligen postat av
GilGrissom82
Har du någon uppfattning om det funnits andra relationer i LW's dåvarande liv som kan ha lett till hennes död?
Det finns en del att botanisera i.
2018-05-22, 18:58
Schazz:
Lever utåt som ensamstående men har flera förhållanden som hon väljer att hålla hemliga. Fler av dessa löper parallellt. Längre förhållanden har hon med M*ts L*rsson och J*n Hol*strö* (a/m) bland annat. "
2018-05-27, 00:40 #3317
Filttoffla: "
Har intrycket att hon haft flera förhållanden under de senaste åren men vet egentligen ingenting annat än att hon haft olika killar med sig i princip varje gång jag stött på henne plus lite rykten"
2018-06-11, 21:40 #9036
OzzieTheOw:
postaren Honan6:s sammanfattning inlägg #7531, del 1 av 2 finns en länk:
Bilder på LW:s vänner, 5 män och HD: Ex UW, SD, (HD), JG - vän, ML - vän, AL - vän."
2018-07-01, 10:11 #13196
izzisbell: Hon dejtade även några under våren, i samband med SD:s skilsmässa...lite märklit om hon bara haft ögonen på SD och hela tiden trånat efter honom.
2018-07-01, 09:54 #13192
izzisbell:
" LW hade en önskan om något seriösare med SD. Hon dejtade andra,men SD fanns hela tiden i bakgrunden. Men den teorin faller isär när SD skiljer sig, då verkar hennes intresse svalna. Jag får inte ihop det."
2018-07-18, 11:26 #16906
Schazz:Jag vill inte påstå att det kryllar av rivaler men jag närmar mig påståendet att flera av kärleksrelationerna pågick samtidigt alternativt gick in i varandra på ett osnyggt sätt. En lekmannapsykolog skulle kanske tolka LWs enorma utbud av inlägg på sociala medier som att hon hade ett bekräftelsebehov och kanske kan alla de relationer hon hade varit bekräftande för hennes person men slutligen blivit för trassligt att hantera.
Det fanns två JH i LWs liv, blir lätt förväxlingar."
2018-07-26, 11:08 #18292
Gabriel Knight: Någon skrev något att LW var rädd för tomrum, ensamhet och försökte fylla det med en massa aktiviteter. Det är min tanke också när jag läser i tråden.
Jag kan inte heller släppa att mordet känns som en hämndaktion utifrån hennes livsval.
Hon hade många manliga vänner det kommer vi inte ifrån och det KAN ha stuckit människor i ögonen och KAN ha skapat svartsjuka vilket för mig är en motivbild till dådet.
Någon skrev också att hon kontaktade karlar mitt i nätterna så att deras fruar blev irriterade.
Oavsett om det var helt oskyldiga sms så tyder detta dels på gränslöshet,och dålig respekt för andra människor men tyvärr också på att hon hade eller ville ha makt över de som hon umgicks med. De skulle lyda henne och svara omedelbart på hennes meddelanden och hon kunde troligen inte ta ett nej." (Läs bilincidenten)
2018-05-28, 01:16 #3612
Gabriel Knight: " Det stod något om att LW verkade ha en massa karlar på gång samtidigt men jag missförstod förhoppningsvis annars blir det ju rena LillBabs-farsen."