Hejsan!
Citat:
Ursprungligen postat av
fitz-hume
En sak jag undrar, kanske jag har missat något nu, är varför Susanna åkte till New York och dansade där, det är ju väldigt fjärran från bondeliv. Var det ex-pojkvännen som lockade dit henne? Hör hon hemma på landet eller vill hon ut på äventyr? Jag tänker också på hennes val av killar. I princip allihop ser ut som Dressmann-modeller, man får intrycket att hon gick lite väl mycket på utseendet istället för kvalitéer såsom erfarenhet av lantliv, eller har jag fel..?
Susanna gick musikal på gymnasiet och har alltid haft dans som hobby. Hon gick även Lunnevads folkhögskola med inriktning dans. Det är hennes intresse helt enkelt. Hon bodde i New York för att hon gick på en dansskola där. Det var inte hennes ex som lockade dit henne utan det var när hon var där som hon träffade honom.
Jag tror att Susanna både vill vara hemma och ut på äventyr. Det är därför det har varit svårt för henne att hitta en man som passar. Oftast har det varit stadsbor som charmas av landet först men som inte riktigt vill vara där på heltid.
Jag skulle inte säga att Susanna gick endast på utseendet (det kan man tydligt se på urvalet till slottet). En ful person kan bli snyggare av sin personlighet och tvärtom. Som hon sa i senaste avsnittet hade hon fallit tycke för både Jim och Hannes redan när de skickade brev och då var det inte bara utseendet hon gick på (svårt att avgöra från en bild som kan vara flera år gammal).
Citat:
Ursprungligen postat av
kattemaks
Är Susanna bisexuell?
Jag skulle inte påstå att Susanna är bisexuell. Jag skulle snarare säga hon är en öppen person som inte skulle tvärnita om hon råkade bli kär i en person som är tjej. Men det är män hon attraheras av, absolut.
Citat:
Ursprungligen postat av
Foo666
Efter mitt svamlande igår angående adresser och folkbokföring kom jag på att jag via en bekant faktiskt vet statusen på Susannas gård. Men till skillnad från andra och i likhet med Bondeven skriver jag inte det här.
Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka ditt inlägg. Du menar att det är fel att skriva här? Susanna läser själv inte den här tråden men gav mig sitt fulla förtroende att skriva här. Jag kanske kan lösa en bild där hon håller upp mitt användarnamn eller dylikt om ni är osäkra på min agenda.
Anledningen till att jag ens gjorde detta konto är för att jag älskar den här tråden men var trött på att läsa så mycket spekulationer om Yeison som inte stämde. Tänkte att det vore schysst att reda ut det så ni slipper undra!
Synd att du inte kan skriva PM för hade varit superintressant att veta vem som är din bekant. Lär ju vara någon jag känner också isåfall!