2018-11-29, 23:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Foo666
Du har missat fantastiska ögonblick med Maries gubbtjyvar, otroligt patetiska.

Marie, är det hon "hästbonden"? Tycker det börjar bli löjligt med alla dessa deltagare som plötsligt kallar sig "bönder", men jobbar på bank och allt möjligt.
Citera
2018-11-29, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Obegripligt i så fall.

Hon ser ju f-n så mycket bättre ut än honom. Men att hon skulle stanna därnere ?.. Nä.
Vad snackar du om? Hon är en tjocksmock precis som honom. Inget vackert ansikte heller. Jag tänker på en sköldpadda varje gång jag ser henne.
Citera
2018-11-29, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Och i det här "Kärlek åt alla" på Sjuan är det ännu värre, den ena som skickades hem igår såg ut som nått från sydstaterna i USA. På väg mot 200 kilo, fast a-kupa i bröststorlek...
Sydstatstjejer ser faktiskt betydligt bättre ut i snitt än övriga USA. Alla i USA tycker det.

https://www.girlsaskguys.com/girls-behavior/q471019-why-that-girls-in-southern-part-of-u-s
Citera
2018-11-29, 23:44
Medlem
Doftliljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Tjocka ja? Feta som flodhästar...burr! Pers brudar är ju rena mardrömmen.
Och hur snygg är Per då? Eller Simon? Sådan husse sådan hund. Typ.
Citera
2018-11-29, 23:46
Medlem
Foo666s avatar
Citat:
Marie, är det hon "hästbonden"? Tycker det börjar bli löjligt med alla dessa deltagare som plötsligt kallar sig "bönder", men jobbar på bank och allt möjligt.

Japp. Håller med men hästbonde kan man ju ändå vara på heltid. Vet inte om hon är det dock.
Citera
2018-11-29, 23:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Doftlilja
Och hur snygg är Per då? Eller Simon? Sådan husse sådan hund. Typ.

Per har ett riktigt gristryne, värre än Simon. Är förvånad att någon ens sökt till honom. Utseendet är inte allt men en hel del.
Citera
2018-11-29, 23:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Foo666
Japp. Håller med men hästbonde kan man ju ändå vara på heltid. Vet inte om hon är det dock.

Jo, men jag tycker nog ändå de ska hålla sig till traditionella gris- och nötboskapsbönder (och säd). Det har ju varit en hel del deltagare som tävlar i hästhoppning och bedriver ridlekis m.m. För mig är det inga bönder i den traditionella meningen. Känns som TV4 började få brist på "riktiga" bönder.
Citera
2018-11-29, 23:52
Medlem
Citat:
Jo, men jag tycker nog ändå de ska hålla sig till traditionella gris- och nötboskapsbönder. Det har ju varit en hel del deltagare som tävlar i hästhoppning och bedriver ridlekis m.m. För mig är det inga bönder i den traditionella meningen. Känns som TV4 började få brist på "riktiga" bönder.
Ser du inte jordbrukare som riktiga bönder?
Senast redigerad av Egon.Ramasotti 2018-11-29 kl. 23:57.
Citera
2018-11-29, 23:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Ramasotti
Skulle räkna in jordbrukare också

Ja, potatisodling, säd, sockerbetor, skogsbruk, vallsådd odyl. räknas ju också som det. Nu har det ju spårat ut fullständigt.
Citera
2018-11-29, 23:58
Medlem
Foo666s avatar
Citat:
Jo, men jag tycker nog ändå de ska hålla sig till traditionella gris- och nötboskapsbönder (och säd). Det har ju varit en hel del deltagare som tävlar i hästhoppning och bedriver ridlekis m.m. För mig är det inga bönder i den traditionella meningen. Känns som TV4 började få brist på "riktiga" bönder.

Antagligen börjar det bli ett knapert urval. Inte dåligt att de kunnat hålla liv i programmet så länge som de gjort.
Tycker nog ändå att denna säsong är bättre än de senaste åren.

(Iofs var Jörgen i KÅA förra året riktigt underhållande)
Citera
2018-11-30, 00:01
Medlem
Citat:
Ja, potatisodling, säd, sockerbetor, skogsbruk, vallsådd odyl. räknas ju också som det. Nu har det ju spårat ut fullständigt.
skogsbruk är inte bonde. matproduktion ska det vara.
Citera
2018-11-30, 00:07
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Ramasotti
Sydstatstjejer ser faktiskt betydligt bättre ut i snitt än övriga USA. Alla i USA tycker det.

https://www.girlsaskguys.com/girls-behavior/q471019-why-that-girls-in-southern-part-of-u-s

Ok, menade inte generellt. Men det finns ju fläskberg där som knappt går att uppbringa i Sverige. Utom på Sjuan, torsdagskvällar kl.21 då alltså...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in