Jag har två linor Subutex á typ 0.2 stycke ungefär. Och började med voxra.. Jag har Subutex kvar, oxyodone, tramadol och gabapentin. Vad tror jag har bäst chans att bli mysig och få effekt? Sitter så lite sub kvar länge?
Hur funkar det att blanda tramadol och hasch? Eller tramadol, hasch och medikinet? Jag brukar ta Medikinet på morgonen, sen tänkte jag om man kunde ta det där andra lite senare under dagen/kvällen. Finns det någon speciell följd eller dos som ni rekommenderar i mitt fall?
Hur funkar det att blanda tramadol och hasch? Eller tramadol, hasch och medikinet? Jag brukar ta Medikinet på morgonen, sen tänkte jag om man kunde ta det där andra lite senare under dagen/kvällen. Finns det någon speciell följd eller dos som ni rekommenderar i mitt fall?
Tramadol och röka är som att ta tramadolen till en helt ny nivå. Ta din vanliga dos tram och rök någon joppe. Och bara NJUUUT!
Är med i programmet så är ingången på sub rätt hårt, 14mg/dagen. Oxå ganska bra benzo tolerans, men när jag blandar 16-18mg sub, (brukar spara o ta mer vissa dagar) plus 7-10mg aplrazolam + kanske 5-7st iktorivil. Sen röker jag cannabis på det. Blir det endå farligt fast jag är så ingången på suben? För det är ju den som är boven i dramat.. endel helger så dricker jag rätt hårt på samma kombo som skrivet ovan, fan det känns ju som en dödskombo, men klarat mig hitils. Vad säger ni? Borde jag ta det lugnare?
Vi försöker igen då hehe..
np
Jag har väl tagit 1800mg gabapenting, 120 mg dihydrocodein, cq 450-500mg tramadaol, 2 st xanax stavar som jag osäker på om dom är en äkta samt en halv äkta UP94. Och kanske 0,75 bra tjack.
Tja! Har palexia 50mg tabletter snabbverkande sen en tid tillbaka pga smärtor, brukar ta 100mg åt gången ca för smärtlindring. ska på ett jobbigt möte imorn och kom på att jag har ett par imovane ligger.. Hatar den här typen av möten så min fråga är kan man blanda dessa? Nu snackar vi låga doser. 100mg palexia kanske och en halv eller hel imo för att slippa sitta o skaka när man ska presentera sig osv 😉😁
Tagit 600mg lyrica vid klockan 8. Tog även 10mg valium (diazepam) vid samma tid men har tolerans till det. Har intagit 1mg sub nu vid klockan 13. Vågar jag sova ikväll runt 23? Eller bör jag hålla mig vaken?
Ska tilläggas att jag tagit lyrica i flera dagar även i högre doser så den gör inte speciellt mycket.