2018-11-28, 14:59
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
The state of Man Utd.

De Gea räddar för femtioelfte gången klubben, Fellaini gör mål på stopptid med en solklar & medveten hands, Mourinho gör utlopp för sina känslor och tystar kritiker genom att kasta ett gäng vattenflaskor i backen. Detta då mot fucking Young Boys där de behövde få med sig ett resultat då Valencia som huserar på 13:e plats i La Liga innan omgången inte var uträknade.

"Very difficult group" - Jose Mourinho

Mourinho påtalade efter matchen också sitt record i CL, spelar ingen större roll för dagsläget men kan tycka media borde visa betydligt mer respekt. Allt är svart eller vitt nuförtiden.

Det är ju dessutom inte relevant överhuvudtaget. Universum kretsar som normalt kring Murre.
Att inte ta sig ur en så enkel grupp vore mer eller mindre tjänstefel.
Citera
2018-11-28, 15:10
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
"That is much more comfortable than being on the bench. I am pretty sure a proper football manager would never criticise another for what they do on the touchline. For the ones who have a nice life, it is different."

Guess who?

Citera
2018-11-28, 23:02
Medlem
Ustyugov3s avatar
Frank Lampards Derby är fan urkassa. Bland det värsta jag sett borta mot Stoke. Spelade med en man mer i 60 min och skapade noll. Sjukt sega, när de väl försökte våga något.

Stoke vann med 2-1 efter att ha backat hem hela matchen.

I Championship ser Leeds, Sheffield United och Boro bra ut av det jag sett. Norwich ska visst vara bra också och WBA kan komma upp igen.

Men Derby fy fan vilket vidrigt lag.
Citera
2018-11-29, 00:22
Avslutad
Vad är grejen med Alexis Sanches lön? 500.000 pund i veckan.
Så bra är han inte och har aldrig varit. Hur tänkte Man U egentligen?
En snuskigt hög lön för en spelare som inte ens tillhör toppskiktet.
Citera
2018-11-29, 02:54
Avslutad
Ett skott på mål från Liverpool idag eller? Såg ej matchen men läser dystra kommentarer. Samma sak var det mot Napoli.

Något som inte stämmer med front trion där framme denna säsongen. Kanske blir orättvist jämföra med förra super säsongen men tycker rörelsen och glädjen är borta..

Klopps val att droppa ner Firminho och låta Salah spela hans position tycker jag har varit så dåligt att jag undrar varför han låter det fortsätta. Sen måste Shaqiri bänka någon av dom 3 där framme snart.

Blir jävla svårt gå vidare, vilket är för jävla uselt trots en svår grupp.
Citera
2018-11-29, 08:11
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brigade
Ett skott på mål från Liverpool idag eller? Såg ej matchen men läser dystra kommentarer. Samma sak var det mot Napoli.

Något som inte stämmer med front trion där framme denna säsongen. Kanske blir orättvist jämföra med förra super säsongen men tycker rörelsen och glädjen är borta..

Klopps val att droppa ner Firminho och låta Salah spela hans position tycker jag har varit så dåligt att jag undrar varför han låter det fortsätta. Sen måste Shaqiri bänka någon av dom 3 där framme snart.

Blir jävla svårt gå vidare, vilket är för jävla uselt trots en svår grupp.

Tycker Salah har varit helt okej ändå. Mané är ojämn och när han är dålig är det ingen fart alls i Liverpools anfallsspel när han tar fel beslut och slår usla passar konstant.

Firmino kan spela 90 minuter utan att man märker att han är på planen. I synnerhet när han spelade på topp de sista matcherna var han nog inte ens i bild på hela matchen.
Citera
2018-11-29, 14:45
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ustyugov3
Frank Lampards Derby är fan urkassa. Bland det värsta jag sett borta mot Stoke. Spelade med en man mer i 60 min och skapade noll. Sjukt sega, när de väl försökte våga något.

Stoke vann med 2-1 efter att ha backat hem hela matchen.

I Championship ser Leeds, Sheffield United och Boro bra ut av det jag sett. Norwich ska visst vara bra också och WBA kan komma upp igen.

Men Derby fy fan vilket vidrigt lag.
Tycker du är väl tuff där. Derby har ju spelat riktigt bra den här säsongen. Bra matcher mot united och chelsea i ligacupen. Spelat bra fotboll i ligan också. Spelade exempelvis ut middlesbrough på borta plan och borta vunnit den match (1-1). Ligger på en delad playoff plats med värsta rivalen nottingham. Detta med ett ungt lag med en ny tränare. Tycker dem varit över godkänt den här säsongen.

Annars kan man konstatera att medan världen satt och såg på CL så spelades gårdagens toppmatch i the championship. Aston villa-Nottingham 5-5. Ja ni läste rätt 5-5. Trodde det blivit något fel på min livescore app först. Tammy abraham gjorde 4 av villas mål. Dessutom ett rött kort i matchen. Galet.

Här har ni höjdpunter från matchen.

https://www.youtube.com/watch?v=AVPzUb6Ssv0
Citera
2018-11-30, 00:41
Medlem
jag tror alla smyghejar på arsenal egentligen. bästa laget i världen senaste 20 åren
Citera
2018-11-30, 03:11
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av todance
jag tror alla smyghejar på arsenal egentligen. bästa laget i världen senaste 20 åren

Absolut. Aldrig sett maken till större loser klubb efter deras bedrift 2004.
Börjar ju se bra ut nu men de 20 senaste åren? Inte en chans ovs hur afrikansk du är.
Citera
2018-11-30, 12:32
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Absolut. Aldrig sett maken till större loser klubb efter deras bedrift 2004.
Börjar ju se bra ut nu men de 20 senaste åren? Inte en chans ovs hur afrikansk du är.

Äh, i en liga som blir allt mer tråkig så är väl Arsenal ändå ett av få någorlunda sympatiska lag som är kvar? Jämfört med City eller Chelsea som köpt sig framgång med smutsiga pengar, eller ett MU som gick från väloljad maskin till att spendera pengar i klass med City utan framgång. Visst man kan säga att Arsenal chokade en del säsonger under Wenger men samtidigt är det ju ett ganska schyst "fair game" lag som inte spenderat extremt och ändå varit däruppe och slagits.
Citera
2018-11-30, 16:34
Medlem
Scrip7s avatar
Lindelöf månadens spelare för United. Kul för honom och välförtjänt.
Citera
2018-11-30, 17:27
Medlem
Concubines avatar
Är det Henderson som brukar ha bindeln i Liverpool fortfarande? Vad jag sett har Virgil visat ledaregenskaper och läste nyss att han är kapten i Nederländska landslaget?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in