Citat:
Ursprungligen postat av
Ustyugov3
Frank Lampards Derby är fan urkassa. Bland det värsta jag sett borta mot Stoke. Spelade med en man mer i 60 min och skapade noll. Sjukt sega, när de väl försökte våga något.
Stoke vann med 2-1 efter att ha backat hem hela matchen.
I Championship ser Leeds, Sheffield United och Boro bra ut av det jag sett. Norwich ska visst vara bra också och WBA kan komma upp igen.
Men Derby fy fan vilket vidrigt lag.
Tycker du är väl tuff där. Derby har ju spelat riktigt bra den här säsongen. Bra matcher mot united och chelsea i ligacupen. Spelat bra fotboll i ligan också. Spelade exempelvis ut middlesbrough på borta plan och borta vunnit den match (1-1). Ligger på en delad playoff plats med värsta rivalen nottingham. Detta med ett ungt lag med en ny tränare. Tycker dem varit över godkänt den här säsongen.
Annars kan man konstatera att medan världen satt och såg på CL så spelades gårdagens toppmatch i the championship. Aston villa-Nottingham 5-5. Ja ni läste rätt 5-5. Trodde det blivit något fel på min livescore app först. Tammy abraham gjorde 4 av villas mål. Dessutom ett rött kort i matchen. Galet.
Här har ni höjdpunter från matchen.
https://www.youtube.com/watch?v=AVPzUb6Ssv0