Citat:
Ursprungligen postat av
mahuang
Precis, kraven är enorma.
De är tveksamma, vill inte binda sig, är inte redo för förhållande (själv är jag utanför dejtingmarknaden så slipper sånt här).
Fast även när det kommer bara till att ligga så ser man här på FB att killarna som inte får ligga har enorma krav bara på ligg med.
Hon får inte vara fet, hon måste vara snygg, hon får inte....
Luskar man lite i de som inte får sex så ar de haft chansen, men kvinnan dög inte eller så har de redan från början en lista, såg ju markunators tråd, eviga singeln, hon var tvungen att vara smal och hon fick inte vara för gammal.
Sen andra som blockat kvinnor de börjat prata med för de inte är jättekära genast.
En annan som inte vill ha en lågutbildad.
Haha, "hon får inte vara fet"..
Förstår att det är svårt att leva i en värld med en såpass orimlig kravbild.
De "krav" kvinnor har på sig för att kunna hitta en partner eller sex om hon känner för det idag:
1. Existera
2. Var i NÅGORLUNDA god form (inte ett krav då även överviktiga kvinnor kan få kärlek men ökar chanserna enormt, och ffa kvaliteten på man hon kan få)
3. Dyk upp. Dvs, gå till en klubb, gå med på en dejtingsida eller gå med i någon form av sammanhang där det finns män. Du behöver inte tänka ut något att säga eller göra. Bara dyka upp, så löser sig resten.
Följer du som kvinna dessa tre punkter så ska det extremt mycket till för att du inte ska hitta en partner.
Herregud, jag loggade in på happy pancake häromdagen för första gången på ett halvår. Samma gamla tjejer som sitter där, år ut och år in. Vissa känner jag fan igen från när jag gick med 2014. Fortfarande sitter dom där och har skrivit "söker endast seriöst" i sina profiler. De sitter där med fulla inkorgar, men inte en jävel duger åt dem. Dem blir 25, 26, 27, 28...åren går, deras utseende och värde försämras gradvis för varje år, men de hoppas att en dag ska Paradise Hotel-Jocke med supercharm och sexpack dyka upp och ta henne med storm, och satsa helhjärtat på "seriöst", med just henne.
Skillnaden för män är att de inte sitter där år efter år med fulla mejlkorgar, utan med tomma. Själv hade jag inte fått ett enda nytt mejl sen sist jag loggade in i april. 2 st besökare. Och då är jag ändå klart snyggare än majoriteten av män på dessa sidor.