Citat:
Ursprungligen postat av
Qemistry
Hjälp, det är så illa. Jag har inte bott i Sverige sedan 2011, och då hade jag flickvän sedan 2008.
Vi vet ju att det är ett överskott på män, men detta är inte hela förklaringen. Det handlar om tjejers attityd. Utbilda mig mer inom detta...
'
Jag skulle säga att 2008-2010 var de sista någorlunda åren, för unga killar i Sverige. Efter det blev facebook och instagram riktigt stort och även det värsta: Tinder lanserades. Tinder gjorde att brudar fick sina egon skjutna i skyn med 250 grabbar som högerswipade dom varje dag, detta gör att deras självkänsla blir sjukt hög och de börjar se sig själva som gudinnor, även halvfula tjejer får mkt uppmärksamhet.
Vad vi vet är att kvinnor bara knullar och dejtar uppåt, det är inte hennes objektiva värde det handlar om, men det subjektiva, det värde hon TROR sig ha. Om en halvful tjej TROR vara attraktiv (för att massa killar vill knulla henne) kommer hon automatiskt att filtrera bort alla killar som hon anser sig vara under henne (dvs killarna som är fulare än de killar som kan tänka sig knulla na, och som vi alla vet så kan till å med snygga killar tänka sig dra över vad som helst för nån timme).
Detta har gjort att fler och fler män slås ut från marknaden nu, vi har en enormt stor andel män på våra universitet som i studentlivet verkligen får NOLL, INGET. Jag ser som varje helg, dom hänger i sitt grabbgäng, dansar med sitt grabbgäng, alternativt står mot väggen med en öl i handen, sen går de hem ensamma.
Tjejerna delar alla på ett gäng mindre killar, det är 5-10% av killarna på universitetet, ofta atletiska, muskulärt byggda med kraftiga käkben, det är dessa eller bartendern, vakterna eller anabola-blattar i stan som gäller
Alla kvinnor får sex, å de flesta har sex, med en minoritet av män. De flesta killar får inte sex, alternativt får det extremt sällan och då endera i ett förhållande eller när dom efter 6 års försök lyckas få hem ett dyngrakt ONS efter krogen, en kvinna som har för vana att gå hem med killar varje helg så det är ju inte direkt det bästa "flickvänsmaterialet" om man säger så.
Sen efter många år, när snubbarna blir 35, får de möjligtvis en flickvän, som nu vill ha trygghet och en man som hon vet inte kan få nån annan, efter 17 års av runtknullade med hunkar. Hon ger denna man vaniljsex och blåsjobb kommer inte på fråga, för "hon gör inte sånt, det är äckligt" - Samma kvinna hade analsex och gangbangs under studenttiden, gav blowjobs och svalde litervis med sperma av de snygga tatuerade bad boysen.
SÅ är situationen idag i Sverige, det är precis så det ligger till, oavsett vad ett gäng galna feminister eller verklighetsfrånvända SJW lågtestosteron-vänster-emo-CUCKS till killar här inne säger.