2018-10-11, 20:09
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfheart3
Är det någon som kan förklara att vara män drabbas av detta? Jag är en av de i vissa undersökningar 30% som aldrig får och har aldrig heller fått sex vilket säkert har flera orsaker, men jag har iaf försökt och jag har inte haft ett enda krav förutom att det ska vara en hon. Inga tjejer verkar vara utan sex om de inte har krav. Jag är introvert och behöver lugn och ordning omkring mig men det finns ändå många killar med de egenskaperna som haft lätt att träffa rätt tjej. Vet någon var man kan leta när jag aldrig har träffat någon utanför datorn ( jag spelar aldrig spel och använder bara datorn i nätdejtingsyfte)
Föreslår att du blir transa http://archive.is/oge4A bättre det än att leva hela livet som incel.
Citera
2018-10-11, 20:10
Bannlyst
Citat:
Är det någon som kan förklara att vara män drabbas av detta? Jag är en av de i vissa undersökningar 30% som aldrig får och har aldrig heller fått sex vilket säkert har flera orsaker, men jag har iaf försökt och jag har inte haft ett enda krav förutom att det ska vara en hon. Inga tjejer verkar vara utan sex om de inte har krav. Jag är introvert och behöver lugn och ordning omkring mig men det finns ändå många killar med de egenskaperna som haft lätt att träffa rätt tjej. Vet någon var man kan leta när jag aldrig har träffat någon utanför datorn ( jag spelar aldrig spel och använder bara datorn i nätdejtingsyfte)

Det kallas hypergami. Kvinnor ligger runt med top 15-20% av män och lämnar resten utanför. Resten kan bli pojkvänsmaterial då och då när kvinnan vill ha lite myspys och trygghet, sen knullar hon en alfa-hane igen.

Sök på "rollo tomassi hypergamy" på youtube.
Citera
2018-10-11, 20:12
Medlem
Citat:

Har du provat försöka dejta någon från något annat land ?
Citera
2018-10-11, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Föreslår att du blir transa http://archive.is/oge4A bättre det än att leva hela livet som incel.

Jag tror många män har svårt bli transor. De vill vara något som sammanfaller med heterosex , de vill alltså ha en kvinna som ser ut som en kvinna ,är en äkta kvinna ingen docka , utan en som har liv , andas och som själv kan tänka.

Dessutom är det bra om hon kan skapa kärlek och få mannen och kvinnan att känna en stor samhörighet ,att de vill frivilligt vara nära varandra.

Vill ej ha något artificiellt utan ett orginal.
Citera
2018-10-11, 20:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pappersmall
Där har ni det, jag sa det.

Jag tror på fullaste allvar att detta påstående är sant, detta baserat på vad jag märker på universitet eller i min umgängeskrets.

En STOR del av killar får inget sex, men så här brukade det inte vara.

För bara 10 år sedan så var det annat, men nu för tiden så känner jag till så extremt många helt normala vanliga killar som ser helt vanlig ut, som inte får ett dugg.

Det är något som har hänt och jag vet inte vad.

När man säger detta, då kommer genast en hel drös med människor och säger: "neej nej detta är inte sant, se dig omkring!! de flesta killar har förhållanden och får sex eller hur?" ... nej ,det är inte sant, vissa killar är i förhållanden ja men många av dessa förhållanden är helt sexlösa och killen är undergiven och överkörd av tjejen.

Online dating är i stort sett helt kört, brudar som för 5 år sedan var normala och schyssta svarar nu för tiden inte ens, till och med RIKTIGT FETA OCH FULA TJEJER får enormt mycket uppmärksamhet och boostat ego.

Jag vidhåller därmed att den största delen av killar i dagens sverige inte får komma till, när dom väl får det så är det väldigt sällan. När dom väl får ett förhållande så har tjejen makten och dumpar ofta inom något år.

Tycker ni detta stämmer, inte, varför inte? Tror ni det är ett växande problem med manlig ensamhet och att bli utstött från samhället?

Jag märker fler och fler killar blir bittra, inklusive mig själv, det är något i hela atmosfären som förändrats de senaste åren, jag kan känna det tydligt.

Hjälp, det är så illa. Jag har inte bott i Sverige sedan 2011, och då hade jag flickvän sedan 2008.

Vi vet ju att det är ett överskott på män, men detta är inte hela förklaringen. Det handlar om tjejers attityd. Utbilda mig mer inom detta...
Citera
2018-10-11, 20:55
Bannlyst
Citat:

Och nätdejtingen fungerar inte alls heller? Annars brukar ju nätet öppna upp massvis som det introverta är i vägen för... Det är nog inte fel på dig, utan på samhället. Alla ska få sig tjej, det är lika självklart som att alla ska få mat för dagen.
Citera
2018-10-11, 21:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Qemistry
Hjälp, det är så illa. Jag har inte bott i Sverige sedan 2011, och då hade jag flickvän sedan 2008.

Vi vet ju att det är ett överskott på män, men detta är inte hela förklaringen. Det handlar om tjejers attityd. Utbilda mig mer inom detta...
'
Jag skulle säga att 2008-2010 var de sista någorlunda åren, för unga killar i Sverige. Efter det blev facebook och instagram riktigt stort och även det värsta: Tinder lanserades. Tinder gjorde att brudar fick sina egon skjutna i skyn med 250 grabbar som högerswipade dom varje dag, detta gör att deras självkänsla blir sjukt hög och de börjar se sig själva som gudinnor, även halvfula tjejer får mkt uppmärksamhet.

Vad vi vet är att kvinnor bara knullar och dejtar uppåt, det är inte hennes objektiva värde det handlar om, men det subjektiva, det värde hon TROR sig ha. Om en halvful tjej TROR vara attraktiv (för att massa killar vill knulla henne) kommer hon automatiskt att filtrera bort alla killar som hon anser sig vara under henne (dvs killarna som är fulare än de killar som kan tänka sig knulla na, och som vi alla vet så kan till å med snygga killar tänka sig dra över vad som helst för nån timme).

Detta har gjort att fler och fler män slås ut från marknaden nu, vi har en enormt stor andel män på våra universitet som i studentlivet verkligen får NOLL, INGET. Jag ser som varje helg, dom hänger i sitt grabbgäng, dansar med sitt grabbgäng, alternativt står mot väggen med en öl i handen, sen går de hem ensamma.

Tjejerna delar alla på ett gäng mindre killar, det är 5-10% av killarna på universitetet, ofta atletiska, muskulärt byggda med kraftiga käkben, det är dessa eller bartendern, vakterna eller anabola-blattar i stan som gäller

Alla kvinnor får sex, å de flesta har sex, med en minoritet av män. De flesta killar får inte sex, alternativt får det extremt sällan och då endera i ett förhållande eller när dom efter 6 års försök lyckas få hem ett dyngrakt ONS efter krogen, en kvinna som har för vana att gå hem med killar varje helg så det är ju inte direkt det bästa "flickvänsmaterialet" om man säger så.

Sen efter många år, när snubbarna blir 35, får de möjligtvis en flickvän, som nu vill ha trygghet och en man som hon vet inte kan få nån annan, efter 17 års av runtknullade med hunkar. Hon ger denna man vaniljsex och blåsjobb kommer inte på fråga, för "hon gör inte sånt, det är äckligt" - Samma kvinna hade analsex och gangbangs under studenttiden, gav blowjobs och svalde litervis med sperma av de snygga tatuerade bad boysen.

SÅ är situationen idag i Sverige, det är precis så det ligger till, oavsett vad ett gäng galna feminister eller verklighetsfrånvända SJW lågtestosteron-vänster-emo-CUCKS till killar här inne säger.
Citera
2018-10-11, 21:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Qemistry
Och nätdejtingen fungerar inte alls heller? Annars brukar ju nätet öppna upp massvis som det introverta är i vägen för... Det är nog inte fel på dig, utan på samhället. Alla ska få sig tjej, det är lika självklart som att alla ska få mat för dagen.

Nätet är ännu värre, där måste du verkligen vara en snygging för att lyckas. Jag gjorde ett experiment med 2 manliga profiler, jag satte location Stockholm.

Nummer 1: 9/10 utseende, tatuerad, riktig bad boy, vältränad med tydliga magmuskler och bröstmuskulatur. C:a 200 matchningar på en vecka.

Nummer 2: 6/10 utseende, vanlig kropp, ej tatuerad, inga direkta muskler, fint klädd. C:a 2 matchningar på en vecka, av fula tjejer.

Jag har sagt det förr och jag säger det igen: EN LITEN ANDEL KILLAR har monopol på ALLA tjejer, dessa killar lever i ett sexuellt paradis där de har nya tinder-ligg varannan dag. Resten av männen är till för att slava in skattepengarna så att brudarna kan ha kul med bad boys under sina snyggaste år för att sedan när dom är 36 gifta sig med en trygg cuck som de är säker på aldrig kommer vara otrogen, för att han har inga valmöjligheter. Denna kille blir tjejens lilla känslomässig tampong och "bitch" som hon kontrollerar. Han låter sig kontrolleras då han innerst inne vet att han aldrig någonsin skulle få en chans med en så snygg tjej nå mer.

Frågor?
Citera
2018-10-11, 21:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Du skriver inget om i vilken ålder personerna befinner sig i. Men vi ponerar att de är kring de 20. Då är det tämligen normalt att man leker av sig och prövar sig fram till man hittat den rätte/rätta att stadga sig med. Inget konstigt alls.

Lite tveksamt detta med bion att hon ej håller sig till sanningen där. Får hon korrigera, annars helt normalt.

Mytomami är mer vanligt än de flesta tror. Mytomanin tar inte paus direkt den kommer till killars/mäns prat/skryt om sex med tjejer/kvinnor.

Tro inte på allt du hör. Min förra chef är en korkad fjolla som tror att han är cool, och just hans dumhet visar sig meg att han tror på alla mäns egna utsagor. ”Han har satt på många tjejer, typ tre i veckan...”. Ja, dumma chefen tror att inga män ljuger till honom. Jag skrattar mig till tårar...
Citera
2018-10-11, 21:15
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jag tror många män har svårt bli transor.
https://thisispeaktrans.tumblr.com/post/170589204748/oh-look-another-straight-male-incel-calling
Citat:
De vill vara något som sammanfaller med heterosex , de vill alltså ha en kvinna som ser ut som en kvinna ,är en äkta kvinna ingen docka , utan en som har liv , andas och som själv kan tänka.

Dessutom är det bra om hon kan skapa kärlek och få mannen och kvinnan att känna en stor samhörighet ,att de vill frivilligt vara nära varandra.

Vill ej ha något artificiellt utan ett orginal.
De vill ha något de inte kan få, inte lätt.
Citera
2018-10-11, 21:22
Medlem
Jag är lite nyfiken på om någon har bevis för sina påståenden och mer exakt vilka som har deltagit i undersökningen. Jag misstänker att skillnaden är stor mellan 20-åringar och 50-åringar, mellan olika personlighetstyper, mellan olika social status, mellan sex i dag och för 30 år sedan osv. Är valet självvalt eller inte? Jag söker partner för livet, för trygghet, sällskap, men även fysisk närhet. Även om det ser mörkt ut, tror jag fortfarande att det finns någon därute som inte följer normen utan önskar detsamma.
Citera
2018-10-11, 21:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Svarigrad
Nätet är ännu värre, där måste du verkligen vara en snygging för att lyckas. Jag gjorde ett experiment med 2 manliga profiler, jag satte location Stockholm.

Nummer 1: 9/10 utseende, tatuerad, riktig bad boy, vältränad med tydliga magmuskler och bröstmuskulatur. C:a 200 matchningar på en vecka.

Nummer 2: 6/10 utseende, vanlig kropp, ej tatuerad, inga direkta muskler, fint klädd. C:a 2 matchningar på en vecka, av fula tjejer.

Jag har sagt det förr och jag säger det igen: EN LITEN ANDEL KILLAR har monopol på ALLA tjejer, dessa killar lever i ett sexuellt paradis där de har nya tinder-ligg varannan dag. Resten av männen är till för att slava in skattepengarna så att brudarna kan ha kul med bad boys under sina snyggaste år för att sedan när dom är 36 gifta sig med en trygg cuck som de är säker på aldrig kommer vara otrogen, för att han har inga valmöjligheter. Denna kille blir tjejens lilla känslomässig tampong och "bitch" som hon kontrollerar. Han låter sig kontrolleras då han innerst inne vet att han aldrig någonsin skulle få en chans med en så snygg tjej nå mer.

Frågor?

Oj, oj, oj! 100 gånger fler matcher från 6/10 till 9/10? Du borde skicka ditt material till forskare, detta borde göras en forskningsrapport om.

Fantastiskt att du gjorde en seriös studie, ganska vetenskaplig som utgångsmaterial.

Dagen kommer dock då du tjänar bra pengar och har hälsan i behåll, då kan du antingen skaffa en nördig tjej (de är sexigast i min mening när de är söta) som varit utanför hela denna lek, eller importera någon frön Östeuropa. Killarna som ligger mycket nu kommer ha alkohol- och drogproblem efter 35 års ålder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in