2018-11-25, 17:04
Medlem
lighten-ups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nagayumi12
Har du satt ihop listan + alwaysrights lista i en? Eller saknas de andra namnen?

Om du läser inlägget så ser du att infon i listan kommer från dessa inlägg: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9.
Citera
2018-11-25, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Att byta efternamn bara sådär, skulle ge många frågor - tro mig!

Samtliga fälldas personnummer även i denna tråd, hon kan hälsa hem!

Loser? Den största losern är den som är så jävla kass och korkad så att denne köper HP-fusk, blir påkommen och sedan har panik i sociala medier. Hennes namn och personnummer glömmer Internet aldrig. Ej heller seriösa arbetsgivare och rekryteringsbolag.

Ja, och varför ska man behöva förklara namnbyte eller svara på frågor? Själv hade jag skitit i det. Dessutom är hennes efternamn ganska fult så det är väl inte konstigt att hon skulle vilja ändra det.

Tycker absolut inte att hon är en loser. Tjejen ville vidare utbilda sig och bli någonting. Jag förstår att det finns många avundsjuka här med skit jobb som aldrig strävat efter mer än underklass - men att spamma hennes Facebook kommer inte göra livet lättare.

Konstigt att just denna tjej och Lovisa fått mest skit. Kan det bero på att båda är snygga tjejer - vilket gör sexuellt frustrerade FB.are ännu mer vansinniga ? Något att grubbla över!
Citera
2018-11-25, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jingler
Någon som har kontaktat Folktandvården i Stockholm och KI så att Samira sparkas ut från utbildning och jobb?

Så fort UHR eller domstol kommit med utslag så kommer åtminstone jag se till att berörda lärosäten och arbetsgivare underrättas.
Citera
2018-11-25, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jingler
Någon som har kontaktat Folktandvården i Stockholm och KI så att Samira sparkas ut från utbildning och jobb?

Måndag blir en ny vecka för ytterligare en invandrad fuskare! Är fadern inblandad i betalningen eller på andra sätt i hennes utbildning? Kanske han bara har satt stora förväntningar/förhoppningar på henne...
Citera
2018-11-25, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megahelgon56
Ja, och varför ska man behöva förklara namnbyte eller svara på frågor? Själv hade jag skitit i det. Dessutom är hennes efternamn ganska fult så det är väl inte konstigt att hon skulle vilja ändra det.

Tycker absolut inte att hon är en loser. Tjejen ville vidare utbilda sig och bli någonting. Jag förstår att det finns många avundsjuka här med skit jobb som aldrig strävat efter mer än underklass - men att spamma hennes Facebook kommer inte göra livet lättare.

Konstigt att just denna tjej och Lovisa fått mest skit. Kan det bero på att båda är snygga tjejer - vilket gör sexuellt frustrerade FB.are ännu mer vansinniga ? Något att grubbla över!

Bara roligt att få spränga skenheliga fuskares fasader som fram tills nu befunnit sig på Solsidan! För egen del har jag för egen ärlig maskin tagit den högsta examen man kan ta i Sverige, men jag hatar fuskare!
Citera
2018-11-25, 17:11
Medlem
Citat:
Ja, och varför ska man behöva förklara namnbyte eller svara på frågor? Själv hade jag skitit i det. Dessutom är hennes efternamn ganska fult så det är väl inte så konstigt att hon skulle vilja ändra det.

Roliga teorier du har.

Kan bara svara för mig själv;

Jag själv har livet igenom kämpat hårt i skolan och har varit ambitiös. 19,7 av 20,0 i gymnasiet (MVG-systemet) samt kämpat hårt för att erhålla höga HP-resultat (första gången runt 1 (2:a året å gymnasiet) därefter tre prov, alla med över 1,8 i normerad poäng. Jag har kämpat och slitit mycket för att uppnå mina mål och drömmar - därav min vrede mot dessa svin som pissar alla hårt kämpande och ärliga personer i ansiktet.

Jag skiter i om tjejen heter Lovisa, eller om det handlar om en kille som heter Ludvig - fusket är vedervärdigt. Man bryter ner ett system, man bryter ner tilltron och man förstör för alla de som kämpar ihärdigt på ett ärligt sätt. Man sätter en boll i rullning; "Kom min kurskamrat in på ett ärligt sätt", "Är min läkare verkligen ärlig och hade rätt till sin plats?", "Kom jag själv inte in för att invandraren Ahmed köpte sin plats?". Detta är en mycket farlig utveckling. Förstår man inte allvaret i vad detta fusk innebär - ja då är man både naiv och okunnig. Detta handlar inte om individer - detta handlar om tilltron till samhället, myndigheter och våra lärosäten.

Så nej, min vrede mot fusket beror knappast på sexuell frustration. Är mycket lycklig med min vackra sambo och vårt sexliv.
Senast redigerad av Endryt 2018-11-25 kl. 17:21.
Citera
2018-11-25, 17:13
Medlem
Apollinaires avatar
Citat:

Vill man utbilda sig och "bli någonting" så får man göra det på ett ärligt sätt. Fusk på högskoleprovet är förkastligt, både på individuell nivå och samhällelig nivå, vilket har gett upphov till många människors rättfärdigade ilska i denna tråd.
Citera
2018-11-25, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lighten-up
Om du läser inlägget så ser du att infon i listan kommer från dessa inlägg: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9.

Jag tror det är fel. För en av dem finns inte med! Tror det är 2:an som saknas. Ska kolla igenom resten sen.
Citera
2018-11-25, 17:14
Medlem
Citat:
Roliga teorier du har.

Jag själv har livet igenom kämpat hårt i skolan och har varit ambitiös. 19,7 av 20,0 i gymnasiet (MVG-systemet) samt kämpat hårt för att erhålla höga HP-resultat (första gången runt 1 (2:a året å gymnasiet) därefter tre prov, alla med över 1,8 i normerad poäng. Jag har kämpat och slitit mycket för att uppnå mina mål och drömmar - därav min vrede mot dessa svin som pissar alla hårt kämpande och ärliga personer i ansiktet.

Jag skiter i om tjejen heter Lovisa, eller om det handlar om en kille som heter Ludvig - fusket är vedervärdigt. Man bryter ner ett system, man bryter ner tilltron och man förstör för alla de som kämpar ihärdigt på ett ärligt sätt.

Så nej, min vrede mot fusket beror knappast på sexuell frustration. Är mycket lycklig med min vackra sambo och vårt sexliv.

Vi är många som tycker som dig även om vi nog också är många som är avundsjuka på din vackra sambo och ditt sexliv! 🤣
Citera
2018-11-25, 17:16
Medlem
Citat:
Roliga teorier du har.

Jag skiter i om tjejen heter Lovisa, eller om det handlar om en kille som heter Ludvig - fusket är vedervärdigt. Man bryter ner ett system, man bryter ner tilltron och man förstör för alla de som kämpar ihärdigt på ett ärligt sätt.

Summerar folks åsikter och tankar rätt bra i denna tråd.
Citera
2018-11-25, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Jag gick emot min egen princip igår och kollade på Uppdrag Granskning. Vad var det som hände när han öppnade kuvertet med provet innan det började? Kom det blod på en hel sida? Hurdå?

Det var pappan eller ena brodern som öppnade kuvertet med provet i provsalen, innan de skrivande kommit på plats. Han skulle öppna kuvertet och fotografera sidorna, men råkade skära sig så att det började blöda. Detta resulterade i att han glömde att fotografera en sida av provet. Något sambandscentralen i lägenheten ringde honom om att berätta.
Citera
2018-11-25, 17:33
Medlem
Tulliuss avatar
Den där Den!z från HP-Ängeln, Den!z S*m Al!zadeh Am!rbeyg!:

Han är skriven på en villa, B3ts3lväg3n 14, 11 58 Järfälla, men det verkar konstigt för det bor ju många med olika efternamn där trots att villan bara är 167 kvm.
F*tima El G*rda (70)
R*chid L*chen Aj*llal (47)
M!ltos Vourk*s (42)
M*riem Zgourr* (36)
Den!z Sam Aliz*deh Amirbeyg! (25)
Hab!bullah Mehrab! (18)
!=i, *=a
Kan det vara så att han är skriven där för att farbror Polisen inte skall hitta hem till honom?

Han har en enskild firma F0rsete:
https://www.solidinfo.se/foretag/forsete-enskilda-firma
registrerad på samma adress som M0hrrem Al!zadeh Am!rbeyg! (pappa?) bor. M0hrrem figurerar som BO här:
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/maklare-misstankt-for-mangmiljonforskingring
Var väl då de flyttade från Sve*borgsgatan 20 i Kista. Där verkar M0hrrem ha drivit NMT EXP0RT AG3NTER HB. Nu verkar han driva D!de Tax!
Kan vara uppslag för att gräva vidare, eller så är det bara hans pappa.

PS: Till er som undrar varför vi lägger tid på detta och tycker att vi är psykopater eller losers. Själv tror jag på meritokrati och inser hur viktigt det är och har varit för välståndet i väst. Jag hatar fusk. Jag vet att det går att lyckas om man anstränger sig och inte är helt bakom flötet. Genom hårt arbete, inte genom genvägar. Jag inser att polisen har alldeles för mycket att göra och därför inte riktigt kan upprätthålla lag och ordning. Då är public shaming, som under andra omständigheter är onödigt, kanske det enda sättet att få saker att fungera igen. Det blir mer riskabelt att fuska, betydligt mer riskabelt helt enkelt. Jag hjälper gärna till att skydda och upprätthålla det system som tog mig till en elitutbildning. Det är mitt sätt att betala tillbaka. Jag är litet udda. Ni fuskare får se ner på mig, jag bryr mig inte. Jag har världens bästa jobb på världens bästa företag. Där jag får betalt för att använda mina förmågor att lägga pussel. Jag kan jobba litet pro bono för FB för det jag tror på. DS.
Senast redigerad av Tullius 2018-11-25 kl. 17:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in