2018-11-21, 21:58
Medlem
Det enda som behövs från alla fuskare är nu att lämna sina utbildningsplatser. Så svårt är det inte. Ni kan rätta till det fel som ni har gjort. Jag vet att flera av er läser denna tråd.

Det kommer att innebära fler konsekvenser för er om ni fortsätter på utbildningen trots att ni har fuskat.
Acceptera att det ni har gjort är fel och jobba fram i livet på ett hederligt sätt från och med nu. Detta borde vara en rejäl varning till er om inte annat.

Det är inte försent att ångra sig.
Citera
2018-11-21, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrikaan2
T9?? När fuska hon isf?
Det måste varit länge sedan

Om hon läser T9 till VT19 måste hon börjat VT2015?
Citera
2018-11-21, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaltLakeCity
Jag vet inte om du förstår men det finns en åklagare som har mycket mer information än vad du har. Bankuttag på nämnda summor som kan bli svåra att förklara och bilder på legitimation i samband gällande första insatsen.
Det är bara en fråga om när fuskarna åker dit för de kommer åka dit.

Jo, absolut. Även om det inte bli fällande domar kommer UHR att dra tillbaka deras resultat och de kommer garanterad att bli av med sina utbildningsplatser! De kommer inte att tillåta någon vara kvar.
Citera
2018-11-21, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HPS
Om hon läser T9 till VT19 måste hon börjat VT2015?
Jo precis, såg ett inlägg från 2015 på hennes IG och det verkade vara nåt moment från T1 studier hon la upp.

Då kanske hon var en av deras första kunder?
Citera
2018-11-21, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brakam
Ja det gör det kolla runt i tråden..

Jag hittade inte alla namn som han nämner, har en spekulation om en tjej som bor och studerar i Stockholm.
Vill inte skrika högt om jag inte är otroligt övertygad om att hon är hon och hon är skyldig till 100%
Citera
2018-11-21, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrikaan2
Blandar du ihop nu de 23 som åtalas och de från kundregister?

Ja, det borde jag ha nämnt. Namnen ovan kommer från två olika listor. Ett är kundregistret från HP-Hjälpen och det andra är personer som står åtalade för fusk just nu
Citera
2018-11-21, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pill3
Jag hittade inte alla namn som han nämner, har en spekulation om en tjej som bor och studerar i Stockholm.
Vill inte skrika högt om jag inte är otroligt övertygad om att hon är hon och hon är skyldig till 100%

Det här är långt ifrån alla namn men det är en del: (FB) Norrköping: 3 häktade misstänkt för ha sålt svar till högskoleprov mellan 2015-2018
Citera
2018-11-21, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johanhelvete
Försök sammanställa alla namn till ETT endaste inlägg sedan när du är klar, nu har namnet blivit utspridda på 10 inlägg.

Hjälp till kanske?
Citera
2018-11-21, 22:08
Medlem
Dragon, även om alla inte kontaktar dig imorgon kan jag lova dig att de kommer att bli av med sina utbildningsplatser ändå. UHR har nog redan fått information om vilka de är och det är inte långt kvar tills de kontaktar samtliga universitet. UHR behöver inte fällande domar för att göra detta. Ingen bryr sig om några domar utan att de faktiskt blir av med sina utbildningsplatser!!!
Citera
2018-11-21, 22:09
Medlem
Apollinaires avatar
Är ni säkra på att L——a H—-berg har fuskat? Det verkar nämligen inte stämma rent logiskt.
Citera
2018-11-21, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pill3

Jag kan väl påminna om häxjakten på runt 1600-talet som egentligen var en hysteri och där någonstans tror jag vi befinner oss i denna tråd, med det vill jag säga att sluta släng ut personer som kan vara oskyldiga och låt de skyldiga få en rättvis rättegång innan de döms här på förhand.
Citera
2018-11-21, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XxDrag0N-Sl4y3RxX
Ja, det borde jag ha nämnt. Namnen ovan kommer från två olika listor. Ett är kundregistret från HP-Hjälpen och det andra är personer som står åtalade för fusk just nu

Men visst fanns det fuskare som inte hade sökt in till någon utbildning? Det var även en som skrev här i tråden om att han hade fuskat men hade inte sökt till något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in