2018-11-21, 19:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Besök Ica maxi en helg eller Ikea
Helt vanliga alldagliga män med fru och barn

Så varför lyckas de och inte de så
Kallade snälla männen trademark?

Ja, till utseendet sett så är det nog så.
Men du vet ju knappast hur dessa kommunicerar när de inte är på ICA?

Jag har en skitsnygg lillebror, som arbetar hårt, en riktig ledare i sitt team, men han har fortfarande problem.
Skulle säga att han är nog 10x stiligare än de män man kan se gå och handla på ICA.
Men vad hjälper det han? När allt han fått lära sig är att arbeta hårt och göra rätt för sig.

Spoiler alert: Det fungerar inte så. Utan ska man ha kvinnor ska man lära sig att pusha och leka med henne. Nu är det många män som inte vågar det. Och därmed går det åt helvete för samhället.

Men det är såklart ingenting någon vill känna sig vid!
Citera
2018-11-21, 19:35
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeppeNil
Nu tar du till personangreppen. Och nej. Jag skäms inte för att jag vill ha ett samhälle där alla har lika stora möjligheter att bilda familj. Det är faktiskt samhällets ansvar att möjliggöra att så många som möjligt kan leva värdefulla och meningsfulla liv. Den nuvarande utvecklingen där män blir ensamma är skrämmande. Män har faktiskt också rätt att kämpa för sina rättigheter och levnadsvillkor. Vi är inga känslolösa slagpåsar.
Läs gärna mitt inlägg till Therefore om Ica maxi
Citera
2018-11-21, 19:37
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Ja, till utseendet sett så är det nog så.
Men du vet ju knappast hur dessa kommunicerar när de inte är på ICA?

Jag har en skitsnygg lillebror, som arbetar hårt, en riktig ledare i sitt team, men han har fortfarande problem.
Skulle säga att han är nog 10x stiligare än de män man kan se gå och handla på ICA.
Men vad hjälper det han? När allt han fått lära sig är att arbeta hårt och göra rätt för sig.

Spoiler alert: Det fungerar inte så. Utan ska man ha kvinnor ska man lära sig att pusha och leka med henne. Nu är det många män som inte vågar det. Och därmed går det åt helvete för samhället.

Men det är såklart ingenting någon vill känna sig vid!
Nej men uppenbarligen har de något som attraherar kvinnor som de andra saknar. Kanske charm och social förmåga. Saknar man det? Då
Spelar utseende ingenting
Citera
2018-11-21, 19:39
Bannlyst
Citat:
Tror du flashbacksmännen både har råd utrymme och vilja att försörja en kvinna. Det tror inte jag.

Dessutom är det förjävla viktigt att man kan tjäna sina egna pengar. Tänk att stå där med superlåg pension när maken lämnat en för en yngre årsmodell.

Jaha, men om det är flashbackmännen så är det ju ännu mindre siffror det handlar om.

1 199 308 stycken medlemmar. Och man får ha en massa konton på det!

Så det är nog bara 3 stycken män du argumenterar emot?
Vilket jävla bevis!

Ja, men då måste det ju stämma..

Skärp dig nu. Det är inte som att jag säger att killar är felfria, eller att dom riktigt bittra och onda männen inte finns.
Men det du argumenterar emot, och dom lösningar du gnäller emot. Handlar om en mycket mindre klick män än vad det finns män som sköter sig och faktiskt råkar illa ut.

Det är som att säga att alla svenskar är stenkastare, för att tre stycken stod och i norrland och kastade sten i skogen.
Citera
2018-11-21, 19:42
Bannlyst
Citat:
Nej men uppenbarligen har de något som attraherar kvinnor som de andra saknar. Kanske charm och social förmåga. Saknar man det? Då
Spelar utseende ingenting

Oj. Om du bara visste hur charmig han är.
Han är väldigt socialt framgångsrik. Han har många vänner han ställer upp på och som avgudar honom och det finns nog ingen som tycker illa om honom på hans arbetsplats. Dessutom jävligt stilig på det. Snygg bil, snyggt klädd, studerar, arbetsledare över sin studiegrupp, arbetar, drar in feta cash och går på gym.

Men endå har han än så länge enbart haft en flickvän.
Så det behövs mer än det..

Och det finns sätt att lära sig, men det är inget som direkt lärs ut.
Citera
2018-11-21, 19:45
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Han är väldigt socialt framgångsrik. Han har många vänner han ställer upp på och som avgudar honom och det finns nog ingen som tycker illa om honom på hans arbetsplats. Dessutom jävligt stilig på det. Snygg bil, snyggt klädd, studerar, arbetsledare över sin studiegrupp, arbetar, drar in feta cash och går på gym.

Nåt saknas annars hade han haft ent hej

Du är närstående och en man så du är antagligen blind för det.
Citera
2018-11-21, 19:50
Medlem
Citat:

Han har säkert höga krav. Svårt att nöja sig med en snygg tjej när man kan ha fler olika typer. Det blir typ som ett beroende. Jag valde till slut att göra barn med kvinnor jag endast träffade för sex. Inte det bästa men nu har jag i alla fall spridit mina gener och har barn. Och om jag skaffar mig en riktig värdig fru, så bildar jag familj på riktigt och skaffar mig fler ungar.
Citera
2018-11-21, 19:53
Bannlyst
Citat:
Nåt saknas annars hade han haft ent hej

Du är närstående och en man så du är antagligen blind för det.

Nehedu. Jag vet.

Han har fått helt fel vägledning igenom hela livet.

Han behöver lära sig game. Det är verkligen så simpelt.
Men han har fått lära sig att hålla käft, respektera kvinnor och arbeta ihjäl sig.
Så han kan snacka med kvinnor, men han kan inte snacka hem dom till sig.

Och det är för att alla säger att det är det som fungerar.
Arbeta, gör rätt och var snäll. Så vinner du någon gång.

Fuck that. Lev och ha kul, och ta inte allt så jävla allvarligt. Våga driva med kvinnor och tro inte att de står över dig, utan ta det du vill.

You dont know shit helt enkelt. Sen sätter ni in såna fina killar med resten och vägrar ge dem vägledning.
Citera
2018-11-21, 19:54
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perlmutter
Han har säkert höga krav. Svårt att nöja sig med en snygg tjej när man kan ha fler olika typer. Det blir typ som ett beroende. Jag valde till slut att göra barn med kvinnor jag endast träffade för sex. Inte det bästa men nu har jag i alla fall spridit mina gener och har barn. Och om jag skaffar mig en riktig värdig fru, så bildar jag familj på riktigt och skaffar mig fler ungar.
Nu är vi överens om något
Citera
2018-11-21, 19:54
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Nehedu. Jag vet.

Han har fått helt fel vägledning igenom hela livet.

Han behöver lära sig game. Det är verkligen så simpelt.
Men han har fått lära sig att hålla käft, respektera kvinnor och arbeta ihjäl sig.
Så han kan snacka med kvinnor, men han kan inte snacka hem dom till sig.

Och det är för att alla säger att det är det som fungerar.
Arbeta, gör rätt och var snäll. Så vinner du någon gång.

Fuck that. Lev och ha kul, och ta inte allt så jävla allvarligt. Våga driva med kvinnor och tro inte att de står över dig, utan ta det du vill.

You dont know shit helt enkelt. Sen sätter ni in såna fina killar med resten och vägrar ge dem vägledning.
Kvinnor skyr män som kallar sig snälla.
Citera
2018-11-21, 19:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Perlmutter

Eller så är det raka motsatsen att han inte har några krav, och tycker att alla är fina och bra.

Och så är det ju inte. Utan man behöver gå hårt ut och leta efter personer som passar en och inte slösa massa tid på folk som är fel och inte intresserade.
Citera
2018-11-21, 19:58
Bannlyst
Citat:
Kvinnor skyr män som kallar sig snälla.

Nu är det inte han som kallar sig snäll, utan nu är det jag som gör det.

Men han försöker nog att vara schysst och respektfull mot alla, helt enkelt för att det är sån han är. Och det biter han i häcken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in