2018-11-13, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killerboot
Dina mysbyxe polers har ju barnvakt så skulle vara jäkligt omsmart,dumt att bjuda bort sig

Känner ingen från 435 och som sagt. Jag skiter i vem som ”vinner” men HA är kraftigt uppblåsta i den här tråden
Citera
2018-11-13, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanesbrur
Anledningen att jag pratar skit om HA e för att jag har sagt till deras ansikte vad jag tycker om dom. Inget hände
So... allvarligt vem bryr sig...
Citera
2018-11-13, 01:05
Medlem
Citat:
Man kan nästan tro att du är släkt med Vanto😂

HA finns på lite fler ställen än Göteborg om du insett det även i flertal länder på balkan
Haha. Så sant så. Dom flesta erkar tro att HA är ett lokalt gäng.
Citat:
Ursprungligen postat av Engelitz
Och varför tror du man hamnar i en klubb som HA? Det är ju fullständiga idioter. De flesta har sökt sig dit pga utanförskap. Jag kan omöjligen bli imponerad av vuxna människor med grava läs och skrivsvårigheter. De flesta i den klubben kommer inte över 100 på ett IQ test.
Har du källa på detta påstående? Det kanske är så att IQ finns, därför har du och andra inte sett skott och slagsmål.
Citat:
Ursprungligen postat av hanesbrur
Känner ingen från 435 och som sagt. Jag skiter i vem som ”vinner” men HA är kraftigt uppblåsta i den här tråden
Om HA är uppblåsta. Vad fan är då inte 435? Coola killar som flytt fältet.
Citera
2018-11-13, 01:13
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Man kan nästan tro att du är släkt med Vanto😂

HA finns på lite fler ställen än Göteborg om du insett det även i flertal länder på balkan

Haha dra åt skogen med dig

Hörrödu, jag vet mycket väl vart ha finns, du behöver inte upplysa mig

MEN

Bara för det finns klubbhus i kroatien, sarajevo och nu snart i albanien (propp) så innebär inte det att man hur som helst kan traska in till kosovo och knäppa en alban.
Albaner håller ihop, speciellt släkten. Att åka in dit skulle vara en enkel vägs biljett och thats it.

Säger inte att det är omöjligt men det är väldigt mycket som ska stämma, och kosta. Gränspolisen ska mutas, lokala polisen, lokala gangstern, flyktväg som ska funka friktionsfritt m.m. sen ska man vara säker på att de man mutar eller anställer inte råkar vara en släkting/vän till offret. Det är inte lätt att veta som utomstående

Men tiden får utvisa. Man kanske har par shooters redan på plats som bara väntar tveksamt dock
Citera
2018-11-13, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Nej precis. Men ändå väljer du att skriva en massa här om dina egna tankar och spekulationer. Tror du verkligen att du ger oss nåt nu som ingen annan kan?

Käft bara ok. Trött på er så jag vill vråla just nu

Ja, tydligen. Du lärde dig massor av mitt inlägg och borde fungera som inspiration för dina framtida teorier. Ta nu din medicin och lugna med dig. Detta är ett diskussionsforum som är frivilligt att besöka.
Citera
2018-11-13, 07:22
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Så HA har fortfarande inte gjort något?
Citera
2018-11-13, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Haha dra åt skogen med dig

Hörrödu, jag vet mycket väl vart ha finns, du behöver inte upplysa mig

MEN

Bara för det finns klubbhus i kroatien, sarajevo och nu snart i albanien (propp) så innebär inte det att man hur som helst kan traska in till kosovo och knäppa en alban.
Albaner håller ihop, speciellt släkten. Att åka in dit skulle vara en enkel vägs biljett och thats it.

Säger inte att det är omöjligt men det är väldigt mycket som ska stämma, och kosta. Gränspolisen ska mutas, lokala polisen, lokala gangstern, flyktväg som ska funka friktionsfritt m.m. sen ska man vara säker på att de man mutar eller anställer inte råkar vara en släkting/vän till offret. Det är inte lätt att veta som utomstående

Men tiden får utvisa. Man kanske har par shooters redan på plats som bara väntar tveksamt dock

Hahaha du snackar ner mitt inlägg som faktiskt var relevant så kommer du å spyr ut dig massa jävla galla som om du vore insatt, om du vore insatt hade du ju fattat mycket väl att hämnden redan har tagits upp vid det första mötet man haft inom klubben, vem å vilka som ska få ta och kliva in för klubbens skull osv osv, men bara för att HA är stort med undergrupperingar så betyder inte det att man fortfarande är försiktiga med vad som komma skall, man har legat utanför median dem senaste åren och jag tror nog man vill fortsätta med detta även med hämnden i sikte.

Eller vad tror du att man ska göra som i filmerna? Att åka dit å spränga människorna i bitar?

Om du som mig känner folk i den sfären vet du mycket väl att AAAAALLLLLLTTTTT handlar om pengar i första hand, alltid gjort å kommer alltid att göra
Citera
2018-11-13, 07:42
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung-Caligula
Så HA har fortfarande inte gjort något?
Inget som framkommit och även tveksamt om vi någonsin får reda på det här i tråden.
Citera
2018-11-13, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Inget som framkommit och även tveksamt om vi någonsin får reda på det här i tråden.

Helt rätt... hämnden görs kanske i det tysta på det ”smarta” sättet...

För försvinner någon av dem grabbarna blir det husis i varenda lokal liksom
Citera
2018-11-13, 09:06
Medlem
Jag tror inte ens att 435 gänget längre existerar! Alla som vart med i "Gänget" Kommer förneka att de någonsin varit med. MEN Glöm inte deras före detta offer som blivit utpressade rånade och slagna!!
Nu har ingen av dess medlemmar längre sina bruchor bakom sig och nu ska de nog passa sig för folk i dess närhet istället för HA. De är nog ganska spaka vid det här laget.Om de begär skyddad identitet så måste de ju själva erkänna att de vart med i skjutningen och därigenom bli anhållna/häktade och då kan de inte längre gömma sig. Taskigt läge hehe!Och vem fan är så dum att man försöker hämnas när området kryllar av snutar både uniformerade och civilklädda.Hursomhelst så vet de att de har skitit i det blå skåpet och jag skulle inte vilja vara i deras kläder just nu.

Eyy walla mannen jag är inte längre kriminell och har tagit av mig byxorna.

(I väntan på att bli totalt rövknullad)

M.V.H
Citera
2018-11-13, 09:38
Medlem
Sätt flera av 435 laget. Ute och går som vanligt fast med spända blickar verkar som dom e beredda på något.
Citera
2018-11-13, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanto
Sätt flera av 435 laget. Ute och går som vanligt fast med spända blickar verkar som dom e beredda på något.

Är du någonsin seriös?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in