2018-11-12, 22:13
Medlem
hashs avatar
Hur länge kommer polisen att agera barnvakter, tills de har fått en ny identitet?
Citera
2018-11-12, 22:14
Medlem
Kul att läsa alla negativa kommentarer om HA. Ni som skriver dom tycker jag att ni ska ta era mopeder och köra upp till te,x gunnilse och säga face to face vad ni tycker om dom. Hämnd kmr men HA är inte så dumma så dom hämnas direkt. En SBM-klubb har veckomöten och månadsmöten och kvartalsmöten. Ni som skriker om att fullvärdiga inte hämnas med en gång borde undra varför dom har blivit fullvärdiga.Många snorisar som kommenterar och många ghettovalpar som fortfarande inte kan släppa mammas tutte.
Citera
2018-11-12, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thuglife187
Men snälla hållkäften din tönt...

Du tror att någon i HA vill riskera flerårigt fängelsestraff eller?

Det är isåfall BB som ska sköta hämnden då det var dessa som skötte festen och säkerheten kring den..

Lär dig något istället.

Sen hur menar du att man ska få tag i någon om personerna ifråga begärt skyddad identitet

Word.
Vanto har ballat ur totalt i tråden.
Citera
2018-11-12, 23:31
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afrosvensken
Det är tråkig att invandrarungdomen inte förstår att hells-angels är farliga. Jag undrar när ska blodet sluta flyta på gatan?

Fan dillar du om din åsna? "Invandrarungdomen", har du ens läst 3 sidor i denna tråden??

Det är mest wt svenskar som ingår i den här gruppen som sköt mot ha. Hur jävla svårt ska det va att fatta det.

Sluta dröm och läs tråden istället.

Hatar sånna oinsatta idioter som dig som bara droppar in i slutskedet av en tråd och säger nåt som sades för typ 7 dagar sen men som sedan visade sig gång på gång inte stämma.

Känns det bättre nu när du har lagt din lilla fis här i tråden?
Bra

Då kan du få suga in den fisen igen för som sagt det är dina medvsenskar mest som legat bakom den här händelsen.

Blattarna kan du bara glömma, för hade orten grabbarna nånsin gjort nåt sånt hade det inte slutat med 8 skottskadade utan DÖDA.

Pajas
Citera
2018-11-12, 23:39
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thuglife187
Jag tror seriöst det enbart handlar om att bängen har så mycket ögon just på denna biten eftersom det är ”stora” HA som är den som ska hämnas...

Vi får se...

Varför orten folket kan hämnas direkt ser jag väl som att bängen inte har full koll på alla springisar

Detta var i särklass det inlägget med mest substans i på bra jävla länge i tråden.
Citera
2018-11-12, 23:43
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Detta var i särklass det inlägget med mest substans i på bra jävla länge i tråden.

Håller inte med.
Varför tar man då inte in sina egna springisar och knäpper killarna?

Ha är stort, många proppar, många rwc, många supporters, många hangarounds, och även småkillar ute i vischan som lätt skulle vilja va med i gamet.

Inte för jag håller på 435orna ellrt vad de nu heter, men jag kontrar bara din kommentar...

Känner en del rödvita och det är stabila killar, men komigen, den kommentaren var inte bra nånstans
Citera
2018-11-12, 23:53
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Håller inte med.
Varför tar man då inte in sina egna springisar och knäpper killarna?

Ha är stort, många proppar, många rwc, många supporters, många hangarounds, och även småkillar ute i vischan som lätt skulle vilja va med i gamet.

Inte för jag håller på 435orna ellrt vad de nu heter, men jag kontrar bara din kommentar...

Känner en del rödvita och det är stabila killar, men komigen, den kommentaren var inte bra nånstans

Just för att polisen har en jävla koll på dem och framför allt vilka som är kapabla till att göra något. Och har man någon insyn i HA svären så vet man också va mycket skräpfolk som
Flockas runt dem.
Att de kommer hämnas råder de inge tvivel om
Men hur trött den hämden kommer bli är ju den stora frågan.
Citera
2018-11-13, 00:03
Medlem
ATT HA kommer behöva slå tillbaka är givet.
HUR man väljer att göra det och NÄR det sker är väl en annan femma.
Sanningen är väl att det inträffade på sätt och vis innebär att man inte har råd att misslyckas, så man lär väl vara ganska noga med att det inte blir något impulsivt skitjobb.

Utesluter inte att man kommer behöva ruva på detta en stund. Intresset är ju inte direkt lågt.
Och man lär ju bli misstänkta även om det skulle hända en skitgrej som egentligen inte är relaterad till detta.
Så man vet ju att direkt någon i 435 råkar ut för något så lär HA vara huvudmisstänkta.
Citera
2018-11-13, 00:10
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Just för att polisen har en jävla koll på dem och framför allt vilka som är kapabla till att göra något. Och har man någon insyn i HA svären så vet man också va mycket skräpfolk som
Flockas runt dem.
Att de kommer hämnas råder de inge tvivel om
Men hur trött den hämden kommer bli är ju den stora frågan.

Jag reagerade bara på meningen "men blattarna har ju springisar".... get the point?
Citera
2018-11-13, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av St1ffy
Kul att läsa alla negativa kommentarer om HA. Ni som skriver dom tycker jag att ni ska ta era mopeder och köra upp till te,x gunnilse och säga face to face vad ni tycker om dom. Hämnd kmr men HA är inte så dumma så dom hämnas direkt. En SBM-klubb har veckomöten och månadsmöten och kvartalsmöten. Ni som skriker om att fullvärdiga inte hämnas med en gång borde undra varför dom har blivit fullvärdiga.Många snorisar som kommenterar och många ghettovalpar som fortfarande inte kan släppa mammas tutte.

Anledningen att jag pratar skit om HA e för att jag har sagt till deras ansikte vad jag tycker om dom. Inget hände
Citera
2018-11-13, 00:24
Medlem
killerboots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Hahhah ja för ett mc gäng har något att hämta i kosovo också

Fan va många töntar som bara droppar massa bajskommentater här hela tiden utan att veta ett skit om saken.

Den här tråden har verkligen förvandlats till en "knytanävenifickanmentuffpånätet"-nörd tråd....

Man kan nästan tro att du är släkt med Vanto😂

HA finns på lite fler ställen än Göteborg om du insett det även i flertal länder på balkan
Citera
2018-11-13, 00:28
Medlem
Engelitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av St1ffy

Och varför tror du man hamnar i en klubb som HA? Det är ju fullständiga idioter. De flesta har sökt sig dit pga utanförskap. Jag kan omöjligen bli imponerad av vuxna människor med grava läs och skrivsvårigheter. De flesta i den klubben kommer inte över 100 på ett IQ test.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in